..: Galerie - Daten des Bildes 184.504-9 :..
 

184.504-9


184.504-9Informace o fotografii:
 - Ort: Vlečka ČEZ, a.s.- elektrárna Prunéřov
 - Datum: 24.10.2015
 - Autor: malard  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 5857x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
29.10.2015 (9:12)  
Raquac: výhody ss motoru oproti 1f jsou obecně známé: jednodušší konstrukce, možnost lépe zvolit provozní napětí (u 1f je omezeno právě velikostí transformačního napětí na hodnoty okolo 300 - 400 V, z čehož pak plynou ohromné proudy), vyšší přetížitelnost (a možnost delšího zatěžování ve velmi nízkých rychlostech - proto na DR/DB nikdy nebyly v módě těžkotonážnická hnutí, neb 1f motory se musejí rychle roztočit), lepší průběh momentové charakteristiky.
Naopak problémem (hlavně v půlce 60. let) by mohly být usměrňovače napájené 16 Hz (časový průběh oteplení prvku během půlperiody), ale když se na to myslí od počátku, tak to lze zvládnout (např. použitím "silnějších" diod, než by odpovídalo maximálnímu proudu).
27.10.2015 (17:36)  
Prý mu nechyběla síla ani s dlouhým převodem, sjednocení proběhlo spíš kvůli zjednodušení budoucí údržby.
27.10.2015 (9:06)  
str: řekl bych tak -20 let. Někdy tou dobou už se šlo cestou vícesystémové asynchronní rychlé loko BoBo - tedy dnešní 109E. Utiká to...

Nickon: jako zkouška to muselo být zajímavé.
26.10.2015 (22:05)  
Ta 94E zminena na prototypech je jak aktualni informace?
26.10.2015 (19:09)  
AL: Jakou vyhodu by mely u lokomotivy na 16,7 Hz prinest nerizene usmernovace jako na laminatce?
26.10.2015 (15:42)  
Není nad jednoduchost jednosystému :-)
A proto byly tyhle lokomotivy poslední, které střídavé 1f motory měly :-)))
Ty usměrňovače nejsou žádným problémem (stačí se podívat třeba na laminátky nebo 263) a přínos ss motoru je veliký.
Co jsem se dočetl, tak ta dvě trafa nebyla stejná - jedno bylo regulační a druhé "hlavní". U nás je to "všecko v jednom", inu, není nad jednoduchost jednosystému :-)
26.10.2015 (13:29)  
Co jsem slyšel já, tak se tam v rámci zkušebních jízd rychlý prototyp podíval ještě s původním převodem a vyzkoušel si i jízdu se zátěží.
26.10.2015 (13:21)  
některé původně vznikly pro těch 155 km/h. V této podobě nějakou dobu opravdu uhlí vozily

Rychlý převod měl jen druhý prototyp, dle http://www.prototypy.cz/?rada=184 byl na DNT nasazen už po zpomalení.
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
26.10.2015 (13:00)  
Proc vlastne mely tyto lokomotivy maximalni rychlost onech prapodivnych 155 a ne 160 km/h?
26.10.2015 (12:42)  
Řada 184 měla a má maximálku 95 km/h. Na stejnou hodnotu byly změnou stálého převodu upraveny všechny vyroběné stroje, ačkoliv některé původně vznikly pro těch 155 km/h. V této podobě nějakou dobu opravdu uhlí vozily a staly se tak, jak kdosi vtipně poznamenal, nejrychlejšími důlními lokomotivami na světě :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko