..: Fotogalerie - detaily fotografie EM 400.001 :..
 

EM 400.001


EM 400.001Informace o fotografii:
 - Úsek: Libějice - Malšice
 - Datum: 22.6.2013
 - Autor: Michael Hajn  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6373x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.12.2013 (14:24)  
Akorát nechápu co je ne Regionově na této trati tak pohodlného (kromě sedaček, nízkopodlažního nástupu, informačního systému a WC).
Pobavilo :)
08.12.2013 (12:56)  
"co je ne Regionově na této trati tak pohodlného (kromě sedaček, nízkopodlažního nástupu, informačního systému a WC)"
:-)))
Ale vyjma kanalizace, lékařské péče, vzdělávání, vína, veřejného pořádku, zavlažování, silnic, zásobování pitnou vodou, co dobrého nám Římani přinesli?
registrovaný uživatel Atila  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
08.12.2013 (11:31)  
Bohumil Stejskal, omlouvám se za chybné označení přívěsných vozů, správně se jedná o řadu Bifx/021 s nepohodlnými sedačkami. Akorát nechápu co je ne Regionově na této trati tak pohodlného (kromě sedaček, nízkopodlažního nástupu, informačního systému a WC). Svým příspěvkem jsem chtěl podat pouze informaci, že se na elektrifikovanou trať vrací elektrický provoz, který sem patří i když nebude provozován moderními vozidly, jaké sem určitě patří.
08.12.2013 (9:48)  
Pořád nějak nechápu, jaký by byl problém nechat třeba Pesu vyrobit nějakou elektrickou jednotku pro 1500 V, která by byla něco jako elektrická verze SA134. Na danou trať ideální. Navíc vzhledem k historickému charakteru tratě a tak dále by nebyl problém na to sehnat nějaké evropské dotace.
07.12.2013 (23:19)  
Rabín: Poměrně obšírná diskuze o tomto na Káčku, odkaz na první příspěvek na toto téma v řadě: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2967287
07.12.2013 (19:56)  
Spíš by mne zajímalo, proč tam nemůže jezdit těch pár vozů Bt, které byly před časem pro tuto trať s nějakým vynaloženým nákladem rekonstruovány na topení 1.500 V a proč se tam bude jezdit s vozy s naftovým topením... Ne, že bych byl nadšen z regionov, ale zasloužilo by si to nějaký osobní postih...
07.12.2013 (19:19)  
Vozy Bix žádné ovládání dveří nemají, půjde tedy pravděpodobně o vozy Bifx/021. Tudíž velmi špatná zpráva pro cestující na této 110leté trati - místo nízkopodlažních regionov s pohodlnými sedadly a okny umožňujícími v létě větrání se objeví obtížně přístupné (nejen invalidům, ale hlavně mámám s kočárky nebo cyklistům) sráče s nepohodlnými tramvajovými sedačkami Fainsa a okny jen s naprosto nedostatečnými klapačkami...
... ale hlavně že můžou šotouši učůrávat nadšením nad žehličkami.
registrovaný uživatel Atila  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
07.12.2013 (11:53)  
Hezké, moc hezké. Dobrou zprávou pro příznivce této 110.leté trati je návrat elektrické trakce od 15.12.2013 na všechny osobní vlaky ve složení 113 + 2*Bix. Žehličkám 113.001-2 a 003-8 bylo za tímto účelem dosazeno ovládání dveří přívěsných vozů, na 113.002-0 se rekonstrukce právě provádí.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko