..: Fotogalerie - detaily fotografie EM 400.001 :..
 

EM 400.001


EM 400.001Informace o fotografii:
 - Úsek: Libějice - Malšice
 - Datum: 22.6.2013
 - Autor: Michael Hajn  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6370x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel reman 
Počet komentářů uživatele6 »fotek 0
31.12.2013 (19:51)  
Regionova vkusná a pohodlná? To si snad děláte srandu, ne?Jezdím vlakem každý den do a z práce, podle toho jak se v olomouckém depu zadaří je to střídavě Regínou, Žralokem a nebo Šukafónem, a mám li být upřímný, tak Regína je to nejhorší možné.Žralok je nejpohodlnější, ale pro mě je to už moc cimprlich.Regína vzhledem k tomu že nejsem vozíčkář nic moc, a Šukafón - sice taky nic moc ale aspoň se nemusím bát kde co odřu,zlomím a pod.Prostě vláček pro navraty z restauračních zařízení, a práce s kusem traverzy pod paží atd.Ale Regínu fakt NE!
09.12.2013 (22:10)  
Atila: Váš subjektivní názor. Ovšem z globálního pohledu je Regionova oproti Bifx/021 a autobusu neporovnatelně pohodlnější z důvodů níže popsaných. Je totiž potřeba dopravu organizovat zejména s ohledem na starší lidi a maminky s kočárky. Vámi navrhované řešení pro ně může být diskvalifikační. A nemusíte být kdovíjaký stařík. Viz prezident Miloš Zeman. Ten by to toho vagónu ze sypaného nastupiště nevylezl.
registrovaný uživatel Atila  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
09.12.2013 (20:55)  
Bohumil Stejskal, ukulele- Á jéééé, to jsem netušil, co můj výrok způsobí. Proto mou myšlenku budu formulovat pořádně.

Vzhledem k častému cestování vlakem po trati č.202 je pro můj vjem pohodlného cestování důležitá nejen otázka, zda budu sedět v poměrně slušném interiéru Regionovy (můj názor), ale též způsob jakým mne tato jednotka dopraví do cíle mé cesty. Pokud mám cestovat, stejně jako dnes ráno, kdy Regína s rámusem a vibračním doprovodem dobývá každý vetší stoupání na trati s očekáváním, dojedeme nebo uvízneme, neboť chodové a trakční vlastnosti Regionovy jsou hrozné, pak zvolím samozřejmě menší zlo a budu raději cestovat ve voze Bfix/021 se starou spolehlivou Žehličkou v čele, ale s jistotou že dojedem včas a bez problémů.
A "pohodlné" cestování v Regionově si můžou pro změnu od 15.12. vyzkoušet cestující např. v ranním vlaku 8201 z Tábora do Č.Budějovic. Určitě budou nadmíru spokojeni.
A tím má diskuse na toto téma končí. Dokud totiž nebude vyřešena, dle mého názoru, neexistující dopravní koncepce mezi Táborem a Bechyní (hodně napoví porovnání jízdního řádu pro trať č.202 a autobusový jízdní řád pro linku 390180), nemá smysl se obnovou vozového parku na trati č.202 asi zabývat.Spíše mne napadá otázka, zda tuto trať nepotká podobný osud, jako nedalekou lokálku č.192 z Číčenic do Týna nad Vltavou, kde bude osobní doprava od 15.12.2013 nahrazena autobusovou, což bylo takticky vyhlášeno až po volbách.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.12.2013 (4:16)  
Pro Zd. Štěpánek:

Přepnout nestačí. Celá trasa a relevantní příslušenství by musely být přeizolovány. Mimo jiné vyměnit všechny izolátory za větší, ověřit, zda to stožára a nosné konstrukce unesou, nové měnírny, nebo to celé předělat na střídavou soustavu ... Ale raději udržovat jako historickou technickou památku, než Regio(z)Novy ...
08.12.2013 (22:14)  
A co brání přepnout tuhle trať na nějaké normálnější napětí? Třeba aspoň formou přepínání? Chápu historický význam, ale pokud to brání efektivitě provozu? Elinka by se buď dala předělat, nebo na historický provoz myslet při rekonstrukci měnírny.
08.12.2013 (22:13)  
Atila:Hurrrá
registrovaný uživatel Folean 
Počet komentářů uživatele1 »fotek 0
08.12.2013 (21:42)  
není to náhodou Elinka F.Křižíka???
08.12.2013 (22:48)  


Náhodou ano. ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
08.12.2013 (20:20)  
:-) ... vyrobit nějakou elektrickou jednotku pro 1500 V... :-) a co rovnou překopat celou napájecí soustavu v ČR na 15 kV, 16 + 2/3 Hz? Second handů by bylo dost....

Neřku-li jako Charlotte Troley (NC, USA). , Kdy si jeden historický el. vůz s sebou vozí celkem nízký generátorový vůz
08.12.2013 (19:52)  
Pořád nějak nechápu, jaký by byl problém nechat třeba Pesu vyrobit nějakou elektrickou jednotku pro 1500 V

Problém to má jediný - někdo by to musel zaplatit. A nebyla by to jen výroba, ale i vývoj a schválení tohoto vozidla. A vzhledem k tomu, že by se jednalo o dvě, max tři vozidla, levné by to nebylo.

by nebyl problém na to sehnat nějaké evropské dotace.
Tak do toho. Firem na "shánění dotací" je spousta, založ si další a ukaž, co umíš. Sorry, ale na tohle se nedá říct nic jiného.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
08.12.2013 (16:03)  
Pokud někdo nechápe "přednosti" podbíječky s hajzlem, vřele doporučuji se tímto vynálezem projet. Stačí z Tábora do Slap. Těch 12 minut jízdy vám jistě mnohé objasní.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko