..: Fotogalerie - detaily fotografie 660.108-2 + 660.107-4 :..
 

660.108-2 + 660.107-4


660.108-2 + 660.107-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 21.2.2016
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4748x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.02.2016 (22:58)  
Variabilita 3 a 5 vozů? To by pak byla jedna 1. třída v třvozové a dvě v pětivozové jednotce, a ne 2 vs. 3.
28.02.2016 (19:45)  
Mně se ty krabice líbí. Někdo by přes to dal kryt, nejlépe laminátový a dělený tak, že by spára vždy byla uprostřed nějaké krabice. Takže při opravách by se musely demontovat dva kryty a nějaké udělátko které by je spojovalo by překáželo otevření skříně, takže také pryč, a pak při zpětné montáži se musí všechno nastavit do správné polohy aby to šlo namontovat zpátky a nerachotilo to za jízdy. Když si představím ještě k tomu ty hromady listí a různého dalšího zachytaného nepořádku, no děkuju, nechci. Takhle je to takové technické, parní lokomotivy taky neměly kryty přes podvozek, až na nějaké vyjímky. U 386 001 šly rolety brzy pryč, ukázalo se, že komplikují údržbu.
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
28.02.2016 (18:07)  
rozmístění jedničky je nejspíš kvůli vzájemné variabilitě 3vozů a 5vozů. Jinak krabice na střeše se mi nelíbí, ale Škodoffce asi jo, např. 15t to má taky.
zirecek:to je fotomontáž nebo jo? A např. v regině dveře od záchodu nepráskaj (možná že jo, ale přes brzdy nejsou slyšet :D)
28.02.2016 (10:40)  
Přesně tak, interiér je ukázka přístupu ČD. Působení na cestujícího celkově je kolikrát horší než ve starých vozech. Samozřejmě, jsme v ČR ode zdi ke zdi, takže někdo sepsuje nás, co zase hledáme za chyby na moderních jednotkách a rekovozech.

Na Slovensku alespoň umí rozdělit pocitově velkoprostor a použít vhodně oranžovou a modrou barvu na větších plochách, avšak zabíjí to neúdržbou, smradem na WC a rozsévačem prachu nečištěnou klimatizací. Kromě low cost šedoplastohnusu mne u ČD zaráží totální nekoncepčnost, každý rekovůz je jiný, každý má jinak stolky, v každém se člověk bouchá do jiné nohy nohou od stolku, jinak zásuvky, jinak odpadkové koše. Je sranda vidět lidi, jak hledají zásuvky anebo koše - nejprve zkusí zásuvku na stěně za závěsem (když ještě neproběhl ČD zlepšovák - odstranit všechny závěsy), pak jdou hledat do osy os sedaček, nakonec je třeba pod stolkem, :-). Podobně koše - nejprve u okna u stolku, pak u stolku do chodbičky, pak na krajní sedačce u chodbičky, nakonec třeba na představku, některé vozy mají pidikoše v ose os sedaček, :-). Největší sranda je, když cestující otevře pidikoš mezi sedačkami jednou rukou v domnění, že tam nakrmí svého samce 230 V držíc rukou druhou. No, rukopis zodpovědných lidí ČD se nezapře, každý chce asi mít svůj zlepšovák. S napětím a úsměvem čekám, co bude v dalších rekovozech či novostavbách. Kluci vždycky něčím překvapí, :-). Ale při brzdění bouchající hazjzldveře jsou neměnná konstanta. Zatím jsem nepřišel na to, jaký je účel otevírajících dveří na WC při brzdění do stanice. Možná se Národní dopravce chce rozloučit se svými zákazníky po svém. Možná nás chtějí upozornit, jestli jsme na WC po sobě vážně uklidili, že už chceme vystupovat, :-). ČD asi nechtějí, abychom mozkově zakrněli ve vlaku; asi to nejsem schopen docenit.

Kolikrát si člověk říká, že by stačil selský rozum a chvíli si do vozu sednout, zavřít oči a představit si, co je cestujícímu příjemné. Ách, zasnil jsem se, ocitl jsem se ve Švýcarsku v desítkách let starých udržovaných vozech. Uf, ale co to, asociace na silné zářivky na chirurgickém stole mne probudili ze snění, když jede člověk ráno za tmy přesvětleným rekovozem.

K pobavení - kdyby chtěl někdo zase řešit počet smetáků Pantera, tak doporučuji k jeho potěše a zklidnění tepové frekvence denně 2 x 5 minut: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=567555&nseq=21
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
28.02.2016 (9:32)  
Charry: 0 - 6 jsem slepy, mate pravdu, je to tam. Dekuji. To s tou 1. tridou je takova tresnicka na dorte :-)
28.02.2016 (9:24)  
JiPe, vždyť na té samé wikipedii se píše

pětivozové jednotky mají jednotlivé vozy označené řadou 660.1, 662.1, 064.1, 662.2 a 661.1. Vozy označené řadami 662 a 661 mají oddíl první třídy.

Takže prostřední vůz je netrakční. Nevím, jak mají řešenou distribuci trakční energie, ale předpokládám, že každý motorový vůz má svou výzbroj. Takže hluk od trakčáků a související elektrovýbavy je ve všech vozech, krom toho, kde NENÍ první třída. Hm...
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
28.02.2016 (5:05)  
A jeden dotaz pro znale. Na wikipedii je uvedeno ze vykon trivozove soupravu je 6x340 kW, u petivozove je 8x340 kW. To znamena ze jeden cely vuz netrakcni? To by bylo prece jinak 10x340 kW. Proc je vykon u 5 vozove soupravy snizen? Ktery vuz je vlastne netrakcni?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
28.02.2016 (2:28)  
Dale Cooper: Je to presne jak pisete. Bud se na design rezignuje uplne a nebo je to nejaky vystrelek. Od zdi ke zdi, nic mezi tim. Ty krabice na strese jsou v podstate marginalni problem. Ale samotny interier, se kterym je cestujici v primem kontaktu ja ukazka naproste designerske prazdnoty, nemajici zadny napad, ducha, vlidnost. Je to plechova trubka, oplastovana tim nejlevnejsim bilym plastem, do ktere jsou nacpane modre a cervene sedacky a na strope na vas primo sviti zarivka. To neni ucelnost ci nejaky umysl, to je proste low-cost interier v kazdem sroubku. Jak pise Dale, nikdo nechce zadne vystrelky, ale interierove materialy udelaly neuveritelny krok kupredu. Nic z toho nebylo pouzito. Kdyz porovnam design interieru panteru a dnesnich aut, tak panter a mmnoho vagonu CD je proste jenom plechovy ingot obehnany bilym plastem pro substrat. Sedacky obvykle nic moc, neergonomicke, tvrde, nepolohovatelne. Ja mam nekdy pocit, ze by na mnoha vagonech CD mela byt premalovana ta 2 na 3. A v uplne stejnem duchu neni tvorena jenom 2 trida ale i 1. Samotne rozmisteni 1. tridy v Interpanteru je pro me zeleznicni zahada 21. stoleti.
27.02.2016 (22:44)  
Mně se InterPanter líbí. Jízda je příjemná, klidná a překvapivě tichá, i ta sedadla ujdou. Na úvraťové rameno Brno - Olomouc doslova ideální.
Zásadním nedostatkem je ale rozházenost 1. třídy, dále odfláknutá aerodynamika. Také nepotěší, že velké stoly nalezneme jen v dětských oddílech.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
27.02.2016 (20:11)  
Njn, ten kovošrot na střeše je fakt strašnej. Vypadá to, jakoby tam chyběl nějaký celkový kryt, nebo tak něco.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko