..: Fotogalerie - detaily fotografie 660.108-2 + 660.107-4 :..
 

660.108-2 + 660.107-4


660.108-2 + 660.107-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 21.2.2016
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5534x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.02.2016 (18:52)  
NIcKON: U nás je to takové ode zdi ke zdi. Buď máš tohle, s nezakrytými bednami na střeše a s přísně účelovým designem, papundeklové domky na předměstích a na druhé straně třeba stanice metra Střížkov nebo stanice tramvaje na nové trati na Barrandov... Nic mezi tím. Nic normálního, prostého, účelného. Buď se na design rezignuje, nebo se vytvoří kreace, která je úplně k h---u.
registrovaný uživatel pinkpony  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
27.02.2016 (18:29)  
Pořád líp, než kdyby se někdo rozhodl, že bude "dyzajn" (i kdyby na chleba nebylo) a povolal vrchního českého drážního starchitekta Kotase.

Mně se teda odhalené bedny na střeše líbí, ovšem že za tím nestojí kdovíjak velkolepá úvaha ukazuje například velmi nepříjemné odfukování kompresoru. Kdyby nad tím někdo přemýšlel, asi by ho dal někam jinam, ať to neprská na lidi na nástupišti.
27.02.2016 (18:04)  
Na jiném místě se zase řešilo, že možná i několika nešotoušům není úplně buřt, jak vypadají vlaky, které kolem nich jezdí (nebo je dokonce vozí) a pořizovaly se za jejich daně :) A že je možná docela škoda, jak snadno a rychle se tu u průmyslových výrobků, pořízených za nikoliv nízké částky v ideálním případě na nějaké půlstoletí používání, rezignovalo na jakékoliv estetické kvality. Šéf developerské firmy Central group kdysi prohlásil, že pořádného architekta lidi nezaplatí, hlavní Kypřan by k tomu možná měl podobnou průpovídku a decentně by pomlčel o tom, že právě firma s podobným jménem se dříve chlubívala nádhernými stroji, které sklízely ocenění a obdiv po celé Evropě. A člověk se po krátké selské úvaze o cenách a jejich tvorbě může asi jen divit.
27.02.2016 (16:46)  
Keprt: Přesně tak, nešotoušům je úplně buřt, co má nebo nemá vlak na střeše. Spíš je podstatné to, jestli to přijede včas a včas a s nějakou mírou pohodlí to dojede z bodu A do bodu B.
27.02.2016 (16:23)  
To už se tu řešilo mnohokrát, výsledek je asi takovýto: výhody - menší záchyt sajrajtu, snazší přístup při údržbě, lepší chlazení aparátů, o pár kilo menší hmotnost, o pár korun nižší výrobní náklady. Nevýhody - někomu se to nelíbí (kolejnicí nepraštěným cestujícím je to nejspíš jedno, co má vlak na střeše), možná o chlup vyšší odpor vzduchu.

Mě osobně se ta nezaplechovaná střecha líbí - je to takové technické ;-)
27.02.2016 (16:08)  
Věděl by někdo proč je ta střecha tak "odhalená"? Vypadá to hrozně.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko