Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
661.106-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Přelouč - Lhota pod Přeloučí - GPS: 50°2'13.475"N, 15°31'45.861"E » - Datum: 7.2.2016 - Autor: LeHydrak - Pozn.: InterPanter na R 870 "Punkva" - Zobrazeno: 5439x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Vzhledem k tomu, kolik vlaků v nezávislé trakci jezdí pod trolejí, nemusí to být s následujícím vlakem tak horké.
A to není jen ten paťák, kolikrát jsem už viděl těžký náklad s odporovkou, který práskal už z dálky a evidentně to nikomu nevadí, že se trolej opálí a zůstanou na ní drsná místa a vlak, co pojede za ním, si obložení zničí taky.
I kdyby takovýhle vlak měl zůstat stát, hodí se, aby byl pod proudem aspoň kvůli větrání, ne-li klimatizaci. Moc-li s sebou veze baterií, netuším.
Spíš mě překvapuje, že by měla být pod proudem poničená trolej?
Spíš mě překvapuje, že by měla být pod proudem poničená trolej?
Keprt: Pokud vím, byla to porucha obého. Co bylo příčinou a co následkem, nevím.
Ano, sběrač se "přidrátuje", uvolní se kolej a stroj opatrně dojede vlastní silou pod střechu. Už to je poměrně výrazná pomoc. Jestli se kvůli tomu nechá někde v Horní Lhotě stát třeba EC plné lidí, tak to bohužel už nevím.
Ano, sběrač se "přidrátuje", uvolní se kolej a stroj opatrně dojede vlastní silou pod střechu. Už to je poměrně výrazná pomoc. Jestli se kvůli tomu nechá někde v Horní Lhotě stát třeba EC plné lidí, tak to bohužel už nevím.
M 474 003? Nepočítám varianty, kde na jedné straně tramvaje byl pantograf a na druhé klacek.
Honza-Tak to jsi nebyl v 50tých letech v okolí Ostravy, já taky ne.
Myslím, že aspoň u Rypáků měly být 2 sběrače. U ešusů se taky stane, že se smeták poškodí. Si pamatuju jak cca před půl rokem až rokem jezdil panťák 471.002 s poškozeným smykadlem. To byly pyrotechnické efekty viditelné a slyšitelné asi půl kilometru před panťákem a nikdo se neobtěžoval stažením panťáku z oběhu, ani nápravou. Jezdilo to minimálně celý týden ve svým oběhu. By mělo SŽDC žádat odškodné za opalování troleje.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko