Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
440.008-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Stéblová - Pardubice-Semtín - Datum: 19.5.2013 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8765x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pěkné, jo kde jsou ty doby, kdy jsem se zde proháněl s žabotlamem.
Stažený sběrač ještě chápu, ale kam se ztrácí v některých místech trolej? To je po nějakém tornádu?
Busman: k použití Jakobsových podvozků se váže i to, že obvykle musíte zkrátit skříň - právě jen na střed podvozku, jejich rozvor nemůže být o moc větší, než je dnes. Takže kapacita se sníží. Pěkně to popsal doc. Pohl nedávno v Dráze.
Louis Armstrong: tak jestli stihnou do konce jejich výroby 3x změnit nátěr, tak určitě :-)
22.05.2013 (23:06)
tusim ze nektere z nich uz maji ruzne polepy, takze uz se to vpodstate stihlo :)
Busman: To víte, že by šly použít Jakobsovy podvozky, jenže ČD požadovaly to, aby šlo se samostatnými vozy samostatně manipulovat.
22.05.2013 (20:39)
Tak aspon budou moci delat oblibeneho kockopsa jako z esusu :)
Není u takto krátkých jednotek lepčí Jakobsův podvozek, bylo by o jeden podvozek míň, což je docela velký podíl na počtu podvozků u troj- nebo dokonce dvou- článkové jednotky?
P. S. Omlovám se autorovi fotografie za off-topic.
P. S. Omlovám se autorovi fotografie za off-topic.
Vidím dobře, že to má jen jeden smeták, ještě k tomu zrovna stažený?
22.05.2013 (20:22)
Ano, ale proc je stazeny zrovna v tomto miste vubec netusim.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko