Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
440.008-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Stéblová - Pardubice-Semtín - Datum: 19.5.2013 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8753x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
stoupa: ono s temi jakobsy to opravdu neni tak jednoduche. Usetrite sice cast podvozku, ale zase mate vice clanku, tudiz vice mezivozovych prechodu, HVAC atd. Podvozku musite mit dva typy, jakobsy navic s vetsim rozvorem (vetsi opotrebeni). Hlavne u delsich jednotek nemusi byt pouziti jakobsu tak jednoznacne vyhodne, jak to na prvni pohled vypada.
Pro Křižák podruhé:
:-) OK. To se vztahuje k podvozkům Jacobs. Zvýšení adhezní hmotnosti se může projevit spíše kladně a hranice přechodnosti spíše nebude dosaženo. (A Flirt má asi 12,1 t, taky s Jacobs) :-)
:-) OK. To se vztahuje k podvozkům Jacobs. Zvýšení adhezní hmotnosti se může projevit spíše kladně a hranice přechodnosti spíše nebude dosaženo. (A Flirt má asi 12,1 t, taky s Jacobs) :-)
To stoupa:
Děkuji za reakci,mě jen "Jen bych první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)" vyznělo,jako by vám vadilo,že nové jednotky jezdí i po regionálních tratích.Proto ten dotaz..Ale díky i za rozpis nápravových tlaků,je to docela zajímavé
Děkuji za reakci,mě jen "Jen bych první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)" vyznělo,jako by vám vadilo,že nové jednotky jezdí i po regionálních tratích.Proto ten dotaz..Ale díky i za rozpis nápravových tlaků,je to docela zajímavé
Pro Křížák:
Proti pohybu el. jednotek po elektrifikovaných regionálních tratích ničehož nenamítám - většinou "unesou" i řadu 162/163 = Max. hmotnost na nápravu 21,4 tuny. Panter 440 má průměrně 13,4 tuny, Talent (Jacobs) 12,8 - 14,1 tuny, Siemens Desiro Clasic (Jacobs) = až 14,7, Desiro ML = 17 tun, BR 612 = 14,5 tuny, PESA Shark (Jacobs)= max 18 tun. Ty tratě "to" unesou.
Proti pohybu el. jednotek po elektrifikovaných regionálních tratích ničehož nenamítám - většinou "unesou" i řadu 162/163 = Max. hmotnost na nápravu 21,4 tuny. Panter 440 má průměrně 13,4 tuny, Talent (Jacobs) 12,8 - 14,1 tuny, Siemens Desiro Clasic (Jacobs) = až 14,7, Desiro ML = 17 tun, BR 612 = 14,5 tuny, PESA Shark (Jacobs)= max 18 tun. Ty tratě "to" unesou.
To Stoupa:
Mohu vědět,co máte proti pohybu těchto jednotek na regionálních tratích?Děkuji
Mohu vědět,co máte proti pohybu těchto jednotek na regionálních tratích?Děkuji
Pro ukulele>
Zajímavý postřeh. Jen byzh první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)
Zajímavý postřeh. Jen byzh první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)
Proti Jakobsovým podvozkům hraje i to, že se snížením počtu podvozků zvýší nápravová síla. Nevím jak je na tom váhově panter oproti žlarokovi, ale taky by to mohlo dopadnout tak, že by panter nemohl zajíždět na některé regionální tratě.
Zlámalík:samozřejmě že tam trolej je, na monitoru 22" je vidět, a běžne tam jezdím tak to potvrzuji i fyzicky.
Zughaken, Louis: trolej tam není, právě proto má vlak stažený sběrač :-D
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko