..: Galerie - Daten des Bildes 440.008-1 :..
 

440.008-1


440.008-1Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Stéblová - Pardubice-Semtín
 - Datum: 19.5.2013
 - Autor: Jiří Navrátil  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 8765x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.05.2013 (21:46)  
stoupa: ono s temi jakobsy to opravdu neni tak jednoduche. Usetrite sice cast podvozku, ale zase mate vice clanku, tudiz vice mezivozovych prechodu, HVAC atd. Podvozku musite mit dva typy, jakobsy navic s vetsim rozvorem (vetsi opotrebeni). Hlavne u delsich jednotek nemusi byt pouziti jakobsu tak jednoznacne vyhodne, jak to na prvni pohled vypada.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
23.05.2013 (19:41)  
Pro Křižák podruhé:

:-) OK. To se vztahuje k podvozkům Jacobs. Zvýšení adhezní hmotnosti se může projevit spíše kladně a hranice přechodnosti spíše nebude dosaženo. (A Flirt má asi 12,1 t, taky s Jacobs) :-)
23.05.2013 (19:30)  
To stoupa:
Děkuji za reakci,mě jen "Jen bych první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)" vyznělo,jako by vám vadilo,že nové jednotky jezdí i po regionálních tratích.Proto ten dotaz..Ale díky i za rozpis nápravových tlaků,je to docela zajímavé
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
23.05.2013 (17:09)  
Pro Křížák:

Proti pohybu el. jednotek po elektrifikovaných regionálních tratích ničehož nenamítám - většinou "unesou" i řadu 162/163 = Max. hmotnost na nápravu 21,4 tuny. Panter 440 má průměrně 13,4 tuny, Talent (Jacobs) 12,8 - 14,1 tuny, Siemens Desiro Clasic (Jacobs) = až 14,7, Desiro ML = 17 tun, BR 612 = 14,5 tuny, PESA Shark (Jacobs)= max 18 tun. Ty tratě "to" unesou.
23.05.2013 (15:53)  
To Stoupa:
Mohu vědět,co máte proti pohybu těchto jednotek na regionálních tratích?Děkuji
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
23.05.2013 (13:35)  
Pro ukulele>

Zajímavý postřeh. Jen byzh první slovo "Proti" nahradil slovem "Pro". :-)
23.05.2013 (12:48)  
Proti Jakobsovým podvozkům hraje i to, že se snížením počtu podvozků zvýší nápravová síla. Nevím jak je na tom váhově panter oproti žlarokovi, ale taky by to mohlo dopadnout tak, že by panter nemohl zajíždět na některé regionální tratě.
23.05.2013 (10:33)  
Zlámalík:samozřejmě že tam trolej je, na monitoru 22" je vidět, a běžne tam jezdím tak to potvrzuji i fyzicky.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
23.05.2013 (10:09)  
Ale je, teď to vidím na jiném monitoru a je tam.
23.05.2013 (9:44)  
Zughaken, Louis: trolej tam není, právě proto má vlak stažený sběrač :-D
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko