Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
441.001-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Želenice nad Bílinou - České Zlatníky odbočka - Datum: 8.10.2012 - Autor: Robert Velechovský - Pozn.: Za špatného počasí míří Panter do stanice Most. - Zobrazeno: 10517x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ešusu se stejným instalovaným výkonem (a tudíž stejnou dimenzací výzbroje) očividně kapotáž nějak dramaticky nevadí, protože ty vlaky jezdí i v největších parnech. Nemám sice po ruce svodky, ale hádám, že na přehřejvání elektroniky to nestojí dnes a denně, ne?
Ovšem nutno dodat, že krabicoidní střecha je normální i "v lepších rodinách", takže to asi mají spočítané, že se jim to nevyplatí?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb315.jpg
Ovšem nutno dodat, že krabicoidní střecha je normální i "v lepších rodinách", takže to asi mají spočítané, že se jim to nevyplatí?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb315.jpg
13.10.2012 (17:14)
M 474 003: Kolik měla parní lokomotiva mazacích bodů na rozvodu a jak často byly obsluhovány? versus: Jak často je prováděn servis na elektrické výzbroji?
13.10.2012 (17:06)
Chary: Tak tohle už nedám. Ani jako nepřesný nástřel.
Ale dobrý postřeh, vždyť i tiráci vozí spojler na kabině, aby návěs netvořil aerodynamickou brzdu. A to jezdí podstatně pomaleji.
Ale dobrý postřeh, vždyť i tiráci vozí spojler na kabině, aby návěs netvořil aerodynamickou brzdu. A to jezdí podstatně pomaleji.
Zajímalo by mne, jak je na tom aerodynamika, odpor a spotřeba, když ty kontejnery tvoří překážky proudění vzduchu na střeše a jak by to bylo v těchto parametrech, kdyby střecha byla zakapotovaná jako např. u ř. 471. U aut se doporučuje sundavat takový blbosti jako je zahrádka, a tady jsou krabice s plochou v řádu metrů čtverečních...
Tady proběhly nějaké matematický počté pro trošku jiný tvar a jiné jízdní poměry, ale uvažujme, že ten vlak bude jezdit třeba dvacet let, když bude mít štěstí, tak čtyřicet. Kolik za tu dobu propálí kvůli krabicím na střeše?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sncf/sncf020.html
Tady proběhly nějaké matematický počté pro trošku jiný tvar a jiné jízdní poměry, ale uvažujme, že ten vlak bude jezdit třeba dvacet let, když bude mít štěstí, tak čtyřicet. Kolik za tu dobu propálí kvůli krabicím na střeše?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sncf/sncf020.html
Mně se ty kontejnery líbí. Je to takové technické. Při rozjezdu to musí pěkně mrouskat. Parní lokomotiva taky neměla přes rozvod plechy-většinou.
Mohu se zeptat není-li ta obloha nějak upravovaná? A protože nejsem znalý tohoto oboru, jak se tomu říká?
Jinak ode mne má fotka za 5*!
Jinak ode mne má fotka za 5*!
13.10.2012 (11:15)
Foto zajímévé. Jinak škoda, že ty kontejnery na střeše nekryje nějaký plech. Bylo by to mnohem hežčí. (tohle je pouze můj subjektivní pocit)
13.10.2012 (10:08)
Moc pěkné s dramatickou oblohou, ale ten výpal na čele to dost sráží... 4*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko