..: Fotogalerie - detaily fotografie 441.001-5 :..
 

441.001-5


441.001-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Želenice nad Bílinou - České Zlatníky odbočka
 - Datum: 8.10.2012
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Pozn.: Za špatného počasí míří
Panter do stanice Most.
 - Zobrazeno: 10517x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
13.10.2012 (18:07)  
Ešusu se stejným instalovaným výkonem (a tudíž stejnou dimenzací výzbroje) očividně kapotáž nějak dramaticky nevadí, protože ty vlaky jezdí i v největších parnech. Nemám sice po ruce svodky, ale hádám, že na přehřejvání elektroniky to nestojí dnes a denně, ne?

Ovšem nutno dodat, že krabicoidní střecha je normální i "v lepších rodinách", takže to asi mají spočítané, že se jim to nevyplatí?

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb315.jpg
13.10.2012 (17:43)  
Nemělo by zakapotování střechy vliv na chlazení těch "krabic"?
13.10.2012 (17:14)  
M 474 003: Kolik měla parní lokomotiva mazacích bodů na rozvodu a jak často byly obsluhovány? versus: Jak často je prováděn servis na elektrické výzbroji?
13.10.2012 (17:06)  
Chary: Tak tohle už nedám. Ani jako nepřesný nástřel.
Ale dobrý postřeh, vždyť i tiráci vozí spojler na kabině, aby návěs netvořil aerodynamickou brzdu. A to jezdí podstatně pomaleji.
13.10.2012 (16:06)  
Zajímalo by mne, jak je na tom aerodynamika, odpor a spotřeba, když ty kontejnery tvoří překážky proudění vzduchu na střeše a jak by to bylo v těchto parametrech, kdyby střecha byla zakapotovaná jako např. u ř. 471. U aut se doporučuje sundavat takový blbosti jako je zahrádka, a tady jsou krabice s plochou v řádu metrů čtverečních...

Tady proběhly nějaké matematický počté pro trošku jiný tvar a jiné jízdní poměry, ale uvažujme, že ten vlak bude jezdit třeba dvacet let, když bude mít štěstí, tak čtyřicet. Kolik za tu dobu propálí kvůli krabicím na střeše?

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sncf/sncf020.html
13.10.2012 (12:16)  
Mně se ty kontejnery líbí. Je to takové technické. Při rozjezdu to musí pěkně mrouskat. Parní lokomotiva taky neměla přes rozvod plechy-většinou.
13.10.2012 (12:01)  
Mohu se zeptat není-li ta obloha nějak upravovaná? A protože nejsem znalý tohoto oboru, jak se tomu říká?
Jinak ode mne má fotka za 5*!
13.10.2012 (11:32)  
pěkné jen ta cena 113 milionu za dvouvozovou brrrrrrrrr
13.10.2012 (11:15)  
Foto zajímévé. Jinak škoda, že ty kontejnery na střeše nekryje nějaký plech. Bylo by to mnohem hežčí. (tohle je pouze můj subjektivní pocit)
13.10.2012 (10:08)  
Moc pěkné s dramatickou oblohou, ale ten výpal na čele to dost sráží... 4*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko