..: Fotogalerie - detaily fotografie EP9M.554 :..
 

EP9M.554


EP9M.554Informace o fotografii:
 - Místo focení: Lvov
 - GPS: 49°50'24.997"N, 23°59'38.236"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 27.4.2011
 - Autor: Michal Kupsa 
 - Zobrazeno: 5769x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.05.2011 (18:43)  
Michal Kupsa: jo, naštěstí autobusy mezi Košicemi a Užhorodem premávají, takže není potřeba auta...anebo tedy jet přes Maďarsko (ostatně v roce 2088 jsem jel s CK Alpina na Volovec přes Slovensko a teď už jezdí přes Maďarsko, protože jednak je tam dálnice a přechod Maďarsko - Ukrajina je zřejmě rychlejší).
20.05.2011 (12:17)  


Priznam se, ze pres Madarsko jsem jeste nejel. Diky za info, nekdy zkusim.
19.05.2011 (15:36)  
miropiro: Ono mezi Slovenskem a Ukrajinou tolik přechodů na výběr není. Čierna-Čop je pouze pro vlaky (nabídka spojení 2x denně nic moc, ale obvykle se to tam moc nezdrží, tj. za hodinku a čtvrt jste v Čopu), Veľké Slemence-Mali Slemenci je pouze pro pěší, takže zbývá už jen Vyšné Nemecké-Užhorod a případně Ubľa-V.Bereznyj, tam je to možná lepší, ale případná časová úspora na kontrolu se částečně sníží tím že je to trochu z ruky v horách.
19.05.2011 (16:41)  


Presne tak, ono neni moc z ceho vybirat. Lety osvedcena meto je, ze kdyz uz autem, tak v noci, jinak je nejlepsi linkovej bus ....
19.05.2011 (15:03)  
když vidím ten vlak tak jsem rád za české
19.05.2011 (14:58)  
Dobré rady, jenže tenhkrát jsme v Schengenu ještě nebyli a já jel do Košic, což by přes Maďarsko nebylo nejkratší :) Následná cesta do Prahy vlakem taky stála za to. Všechny slušné denní spoje mi díky těm hranicím ujely a já jel v noci z neděle na pondělí Laborcem. Kdo zná, ten ví, kdo nezná, těžko uvěří. I v jedničce jsme museli být zamčeni v kupé, na záchod se chodilo cigaretovým dýmem a rozlitými možnými i nemožnými věcmi. Vlak byl totiž tak nacpaný, že se do dvojky prostě už nikdo nevešel ani na chodbu, tak dav přetekl do jedničky na konci soupravy. Já měl se svou postavou celkem pokoj, ale útlejší jedinci i na ten záchod raději chodili s průvodčími. Akorát když do mého kupé za Košicemi přistoupili dva obrovští zjizvení, špinaví, na mol ožralí chlapi bez jízdenek do jedničky, v duchu jsem už počítal, jestli se spokojí jen s foťákem, nebo mě proberou důkladněji. Průvodčí poslali kamsi a než na ně ve Spišské přišla železniční policie, už se vlak zaplnil natolik, že je neměla kam do dvojky vykázat, tak se přesunuli jen na chodbičku.
19.05.2011 (16:39)  


Ber to pozitivne - zase je to skvelej zazitek. Aneb jak se rika v Rusku - opravdove poznani je mozne pouze prostrednictvim utrpeni. ;o))
19.05.2011 (13:14)  
S Užhorodským hraničním přechodem mám zkušenost z léta 2007, kdy vezl naši výpravu na Krym bratránek jednoho z nás autem k nádraží (protože jsme nechytli spoj k hranicím z Košic). Slováci nás nezdrželi dlouho, u Ukrajinců to vypadalo tak, že jejich tempem ten vlak nestihneme. Asi půl hodiny před plánovaným odjezdem vlaku za kopcem (rozumějte Užhorod) jsme se rozhodli jít jednat a ukecat celníky k tomu, že máme jízdenky na noční vlak na Krym a že bychom ten vlak chtěli stihnout. Povedlo se nakonec, ale napříště raději přes jiný přechod, tenhle je fakt na dlouho.
18.05.2011 (21:33)  
K tomu Užhorodu: nikdy bych tam nejel - dá se to objet kousek přes Maďarsko, které je už navíc v Schengenu a na Ukrajinu přes Berehove, podle mých osobních zkušeností odbavení asi 20 minut.
19.05.2011 (8:23)  


Tak, tak - ale stejne dobre to slapalo i pres to Polsko a az ted se to zacalo zase nejak zhorsovat. Doufejme, ze je to jen prechodny stav ....
18.05.2011 (19:45)  
Lvovské nádraží má skutečně pěknou budovu, ale kazí to tam dvě věci - to že se tam uvnitř téměř nesvítí a to jaký bordel je v přednádraží, tj. hrbolatá plocha z kočičích hlav kde mezi různými stánky chaoticky poskakuje vše co má kola.

Jinak hala je pěkná, ale když tam v zimě stojí dva desetivozové rychlíky (jsou i delší, ale pak čouhají mimo halu) a v každém voze se láduje do kamen nepříliš kvalitní uhlí, je pod halou docela smrádek.
18.05.2011 (20:17)  


Presne tak ale neda se jim uprit, ze se posledni dobou snazi to zlepsit. I stav tech vagonu se pomalu ale jiste zlepsuje. Kdyz jsem jel zpatky se Simferopole, tak z tech 19 vagonu, co ten vlak mel, tak jich par melo dokonce i slusnou vzduchotechniku ....
18.05.2011 (17:08)  
Autor: Nám to v roce 2006 trvalo přes přechod Užhorod autem 14 hodin. Místní mafie, pašující benzín a alkohol, tam měla perfektně zorganizovaný systém předjíždění fronty. Celníci se tvářili že nic nevidí, kdo se ozval, dostal v lepším případě několik sprostých nadávek.
18.05.2011 (18:03)  


Jo, jo - to znam, ja tam jezdim vicemene pravidelne uz nekdy od roku 1993. Uzhorod byl a je jednim z nejhorsich prechodu v Evrope vubec. Vubec nejhorsi bylo prave jet vlastnim autem. Nejvyhodnejsi jsou doted linkovy autobusy, ktery pousti aspon vetsinou trochu prednostne. Nicmene jednu dobu se to vyrazne zlepsilo a dalo se to projet i za hodinu. Ted se to ale bohuzel zase zacalo znovu zhorsovat.
18.05.2011 (15:42)  
No nevím, ještě před pěti lety to v Praze vypadalo mnohem hůř než tohle tady na té fotce, a na rozdíl od Prahy zřejmě netrpí díry ve střeše.
18.05.2011 (16:00)  


To je vlastne pravda, navic to tipuju jeste tak na rok - dva, a budou to mit kompletne zrekonstruovany.
18.05.2011 (15:40)  
Zajímavá exotická fotka.
@Michal Kupsa: jo, jo, moc pěkný. Škoda, že už tenhle stát neexistuje. Ta šikana na hranicích mimo Schengen je příšerná...
18.05.2011 (15:58)  


To jo, tentokrat se na hranicich zase vyznamenali - zpatky jsem jel busem ze Lvova pres Polsko a "odbaveni" trvalo pres 6 hodin .... :(
Grrrrrrrrrrr ....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko