Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
ASP 09-16 CSM 142 + SPZ 5 + 742.536-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kostelec nad Orlicí - Doudleby nad Orlicí - Datum: 26.4.2010 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Kompletní linka pro úpravu GPK a doplnění štěrku - Zobrazeno: 6611x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jen dotaz: nejede to v nějakém divném pořadí?
02.06.2010 (20:30)
Sled stroju se da radit ruzne podle aktualni situace - zde podbijecka jede po cisticce sterkoveho loze, a to kontinuelne 2.podbiti rychlosti neco kolem 400 m/h, za ni pluh nahrnuje sterk a kde je malo, tak se nasype z vozu novy, pricemz rychlost pluhu je vyrazne vyssi, tzn. ze pendluje tam a zpet. Sterky vyjedou az na povel pracovnika, ktery shleda nedostatek sterku i po pluhu - v lepsich pripadech si to strojnik pluhu rekne sam, kde chce dosypat - zde ne. Pluh se pak vrati a nasypany sterk urovna a nakonec zamete - po tomto podbiti probihalo svareni koleje do BK.
Postavení strojů vyšlo parádně, :-).
02.06.2010 (20:31)
Dekuji, nebylo to uplne jednoduche, kdyz se kazdy pohybuje jinou rychlosti ;-)
02.06.2010 (15:58)
Stroj blíže k fotografovi je automatická strojní podbíječka - ta "urovná" GPK (geometrickou polohu koleje) do normové hodnoty, vzdálenější stroj je pluh pro úpravu štěrkového lože - ten jen srovnává dosypaný štěrk do předpisového profilu a poslední je jen vlak se štěrkem, kterým se doplňuje kolejové lože. Zlepšení po výluce? Laicky řečeno by to nemělo tolik "drncat" a "házet" ;-) - lepší chod vlaku a plynulost jízdy. Jinak se mi fotka taky líbí, stroje, to můžu...
02.06.2010 (20:34)
Ano, zde byla stykovana kolej na starych drevenych prazcich nahrazena koleji bezstykovou, na uzitych betonovych prazcich. Rychlost zustala stejna, ale kvalita GPK vyrazne stoupla, zmizely zbouchane styky atd. Tratova rychlost zustala stejna.
jj, hezký záběr :)
a může prosím někdo z větších znalců osvětlit, co přesně tyto 2-3 praovní mašiny na trati dělají?
+ jaký zlepšení dostane trať po výluce?
díky!!
a může prosím někdo z větších znalců osvětlit, co přesně tyto 2-3 praovní mašiny na trati dělají?
+ jaký zlepšení dostane trať po výluce?
díky!!
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko