..: Photo Gallery - Photo details ASP 09-16 CSM 142 + SPZ 5 + 742.536-6 :..
 

ASP 09-16 CSM 142 + SPZ 5 + 742.536-6


ASP 09-16 CSM 142 + SPZ 5 + 742.536-6Informace o fotografii:
 - Section: Kostelec nad Orlicí - Doudleby nad Orlicí
 - Datum: 26.4.2010
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Comm.: Kompletní linka pro úpravu
GPK a doplnění štěrku
 - Zobrazeno: 6611x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

02.06.2010 (19:48)  
Jen dotaz: nejede to v nějakém divném pořadí?
02.06.2010 (20:30)  


Sled stroju se da radit ruzne podle aktualni situace - zde podbijecka jede po cisticce sterkoveho loze, a to kontinuelne 2.podbiti rychlosti neco kolem 400 m/h, za ni pluh nahrnuje sterk a kde je malo, tak se nasype z vozu novy, pricemz rychlost pluhu je vyrazne vyssi, tzn. ze pendluje tam a zpet. Sterky vyjedou az na povel pracovnika, ktery shleda nedostatek sterku i po pluhu - v lepsich pripadech si to strojnik pluhu rekne sam, kde chce dosypat - zde ne. Pluh se pak vrati a nasypany sterk urovna a nakonec zamete - po tomto podbiti probihalo svareni koleje do BK.
02.06.2010 (18:12)  
Postavení strojů vyšlo parádně, :-).
02.06.2010 (20:31)  


Dekuji, nebylo to uplne jednoduche, kdyz se kazdy pohybuje jinou rychlosti ;-)
02.06.2010 (15:58)  
Stroj blíže k fotografovi je automatická strojní podbíječka - ta "urovná" GPK (geometrickou polohu koleje) do normové hodnoty, vzdálenější stroj je pluh pro úpravu štěrkového lože - ten jen srovnává dosypaný štěrk do předpisového profilu a poslední je jen vlak se štěrkem, kterým se doplňuje kolejové lože. Zlepšení po výluce? Laicky řečeno by to nemělo tolik "drncat" a "házet" ;-) - lepší chod vlaku a plynulost jízdy. Jinak se mi fotka taky líbí, stroje, to můžu...
02.06.2010 (20:34)  


Ano, zde byla stykovana kolej na starych drevenych prazcich nahrazena koleji bezstykovou, na uzitych betonovych prazcich. Rychlost zustala stejna, ale kvalita GPK vyrazne stoupla, zmizely zbouchane styky atd. Tratova rychlost zustala stejna.
Registered user Téoz  mail  
Number of user's comments48 »fotek 0
02.06.2010 (15:32)  
jj, hezký záběr :)
a může prosím někdo z větších znalců osvětlit, co přesně tyto 2-3 praovní mašiny na trati dělají?
+ jaký zlepšení dostane trať po výluce?
díky!!
Registered user Tomik791  mail  
Number of user's comments71 »fotek 0
02.06.2010 (14:05)  
Pěkná fotka z výluky.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko