..: Galerie - Daten des Bildes Ge 4/4 II č. 612 a 620 RhB :..
 

Ge 4/4 II č. 612 a 620 RhB


Ge 4/4 II č. 612 a 620 RhBInformace o fotografii:
 - Abschnitt: Ardez - Guarda
 - Datum: 12.9.2010
 - Autor: Tomáš Kubovec  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 5197x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.11.2010 (21:57)  
IR: Max rychlost maju 80km/h bezný vlak, v niektorych usekoch 90km/h kratsi vlak (pocet osi neviem) a Vereina tunel- vsetci 90km/h, tam je to rovina a desna nuda.. Ge 4/4 III ma vnutri nalepku o 100km/h max, ale v ramci "omylu" sa nad 93-94kmh/h neskusa.

A fotka je cista.
28.11.2010 (19:58)  
Týnec: Jestli je na fotu retuš nebo ne, to netuším. Ale to trolejové vedení je v této zatáčce zjevně pouze "přitahováno" ke sloupu TV pomocí drátů. Výložníky nejdou dle mě potřeba. Ty by byly třeba buď na rovince, nebo zejména v tom předchozím (opačně orientovaném) oblouku.
28.11.2010 (17:20)  
mno...k těm výložníkům, mám pocit, že není pouze na tom nejbližším (že by retuš?), na těch dalších jsou..jinak foto luxus..5*
28.11.2010 (9:40)  
Ardez - místo mého posledního noclehu v přírodě (za kostelem mírně vlevo 2km do kopce.

Co se týče rychlostí je to velmi rozdílné. na metrovém rozchodu jezdí 40-100km/h podle možností. Asi jako naše koridory se jezdí 60-160. Dovoluji si odhadnout, že nejběžnější rychlost na RhB je 60-80km/h.

Průměrnou rychlost mezi dvěmi stanicemi je možno vidět na http://www.swisstrains.ch/, což bohužel v případě velkého kolísání traťové rychlosti moc neřekne.

Jediné co mně tady mrzí, že se tehdy trať nedostavěla do Landecku. To by bylo parádní spojení přes celé Alpy.

Jinak toto je klasická kalendářovka, tedy o 3* nad možným hodnocením.
28.11.2010 (1:05)  
No jo, tak si zase jeden parádní obrázek překopíruju "domů" (ať furt nemusím chodit na net, když se budu chtíti potěšiti... :-) ).
Jak na to už dneska asi podesáté koukám, tak mi připadne, jako by někdo za ten rakousko-italský architektonický mix přimontoval Tatry :-)
Jinak taky marně hledám výložníky. Jen jakési na pozadí stromů a domů decentně "zakamuflované" drátky... A taky mi vrtá hlavou, jak se na těch úzkorozchodkách může jezdit rychle? Oblouk tu má zjevně dóst velký poloměr...(?)
Registrierter Benutzer Rambo  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare438 »fotek 0
28.11.2010 (0:11)  
Zase to dokonalé Švýcarsko. Ta pěkná a dlouhá souprava a zase moje oblíbená panoramata.
Registrierter Benutzer fotista  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare176 »fotek 0
27.11.2010 (21:50)  
Nemůžu se na to vynadívat. Dokonalé !
27.11.2010 (20:18)  
Tady opravdu nezbývá než "závidět" možnost fotografovat ve Švýcarsku, ale hlavně - obdivovat ty výsledky! Nelze jinak než plný počet:-)
Registrierter Benutzer igisek  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare107 »fotek 0
27.11.2010 (19:03)  
ty hory vzadu a ta krásná vesnička a k tomu ten vlak-tohle mě fakticky vyrazilo dech,tohle si musím uložit do PC,abych na to mohl ještě dlouho se dívat,fakt nádhera
27.11.2010 (18:17)  
Luxusní :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko