Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ST44-1220 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ścinawka Średnia (Nowa Ruda - Słupiec) - GPS: 50°33'19.65"N, 16°33'18.607"E » - Datum: 3.6.2017 - Autor: Dan Kolář - Pozn.: 19 vozů (4 ložené), postrk ST44-1238 - Zobrazeno: 4244x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.06.2017 (12:24)
Tady nejde ani tolik o tmavé čelo, ale spíše o celkové barvy a tonalitu. Dal bych si to celé znovu od RAWu, pokud tedy je k diszpozici. ;)
09.06.2017 (12:12)
Se divím, že to tady prošlo, když to je takový dost tmavý, hlavně na čelo.
Tady na tom místě jel vlak moc brzo, po 11.hodině by to bylo určitě lepší
Když se to porovná s jinou fotku ze stejnýho místa, která tady už je, tak to je velký rozdíl
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp226.jpg
Tady na tom místě jel vlak moc brzo, po 11.hodině by to bylo určitě lepší
Když se to porovná s jinou fotku ze stejnýho místa, která tady už je, tak to je velký rozdíl
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp226.jpg
Tato fotka má bohužel ještě horšší editaci než ta předešlá. Konkrétně: Fialová obloha, podexponované středy a výrazné "nedošlapy" v jasech zelené a červené. :-(
Rabín: ty ST44-12 mají čtyřtaktní motor z Kolomny (typ snad 2D49), stroje MÁV někdejší řady M62.3 pak motory MTU a CAT (rozdělení zde https://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_M62_sorozat).
Pokračuji v diskusi od minulého "Gagarina" zde, protože ten první se už zítra ráno schová. Byla tam zmínka o modernizaci polských Gagarinů. V čem spočívá kromě viditelného dosazení klimatizace kabiny strojvedoucího (to se děje i v Maďarsku). Byla provedena náhrada původního sovětského dvoutaktu něčím novějším? Čím např. oproti Maďarsku...?
Je 9:40 a ze Slupce vyrazili Gagarini po předávce prázdných vozů do lomu zpět do Scinawky. Poněkud zvláštní je fakt, že souprava, kterou převzali, jedoucí z lomu byla s výjimkou posledních 4 vozů prázdná! Ve stanici Nowa Ruda - Slupiec pak tento vlak přibližně 1 hodinu stál, aby v 10:50 dorazil do Scinawky, odkud po manipulaci pokračoval do Klodzka už jen postrkový stroj 1238. 1220 si dal kopec ještě minimálně jednou na čele vlaku, jenž mu z Klodzka přivezl a posléze strkal Rumun ST43-368.
Fotka z téhož dne při jízdě na Slupiec: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/pkp/pkp245.html
Fotka z téhož dne při jízdě na Slupiec: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/pkp/pkp245.html
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko