..: Fotogalerie - detaily fotografie E4MSU-001 :..
 

E4MSU-001


E4MSU-001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - GPS: 50°6'3.324"N, 15°4'50.159"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 10.8.2013
 - Autor: 55p 
 - Pozn.: výrobce: Newag Gliwice
 - Zobrazeno: 3942x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.08.2013 (4:06)  
Bočnice z prolisu u 380 mají dvojí efekt, již p. Bajerem zmíněn "odlehčení" jak hmotnostní tak finanční. Nepominutelným pozitivem je lepší aerodynamika stroje.

K dalším příspěvkům pouze tolik. Až budou stroji dostatečně saturovány dopravci v okolních zemích od Siemense a Bombardieru, pak bude teprve připuštěna " k zobu" Škodovka. I protahováním schvalovacího procesu drážními úřady okolních zemí lze vést účinně a přitom "nevinně" konkurenční boj.
20.08.2013 (23:14)  
A taky zjistili, ze to trochu s tim poctem prehnali a ted jsou zabetonovani na lokomotivach, ktere zdemoluje lecjaky maly zduchanec.
20.08.2013 (20:22)  
Pokud dobře počítám, tak mají (měli?) rakušáci 332 taurů 1x16.
20.08.2013 (19:45)  
Když se nebudu dívat na těch pár ubohých 380tek tak máme v podstatě samé popelnice. 380tek je dvacet. Pendolin je 7. To není nakupování nových vozidel. Podle mě je vzor Rakousko. prostě objednali X Taurusů. Je jich snad 300 celkem všech řad (1016,1116,1216,.....) jenom pod označením OBB, ale možná také přeháním s tím číslem, ale tak nějak to bude....
20.08.2013 (9:01)  
754 012: 380 má bočnice z prolisu kvůli hmotnosti - plech pak může být slabší. Ono se to nezdá, ale při té ploše se na váze hodně ušetří.
20.08.2013 (8:30)  
Ad Martin Grill:
TSI není závazná norma...
Dovolím si zcela zásadně nesouhlasit. Jednak TSI nejsou "norma", ale celý (značně rozsáhlý a dosti komplikovaný) soubor evropských směrnic a jednak je jejich dodržování pro členské státy EU de facto povinné, resp. to u nás na drahách celostátních (které jsou - na rozdíl od drah regionálních a vleček - součástí "evropského železničního systému") nařizuje §49b zákona č. 266/1994 Sb. v aktuálním znění. Samozřejmě to platí pro vozidla nová a přiměřeně i pro modernizace...

Ad 754 012:
Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.
PKP IC už desítku taurů, resp. husarzů, koupily. A další (nové) nekoupí, protože už se nevyrábějí. Důvod je prostý - právě zmiňované TSI atd. Takže od Siemense leda tak vectrony...
20.08.2013 (8:16)  
Astratoth: TSI není závazná norma a rozhodně se podle ní nedá hodnotit "modernost" vozidla. Pokud je tlak na cenu...
20.08.2013 (1:03)  
cítím v tom velmi kopii Tauru
registrovaný uživatel 754 012  mail  
Počet komentářů uživatele116 »fotek 0
19.08.2013 (22:58)  
Moony.Za naši novou řadu 380 se také stydět nemusíme,až na ty bočnice z prolisu....Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.
19.08.2013 (22:04)  
No todle laminatove cosi bez TSI bych za "nejmodernejsi stroj" nepovazoval.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko