Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E4MSU-001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - GPS: 50°6'3.324"N, 15°4'50.159"E » - Datum: 10.8.2013 - Autor: 55p - Pozn.: výrobce: Newag Gliwice - Zobrazeno: 3942x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
21.08.2013 (4:06)
Bočnice z prolisu u 380 mají dvojí efekt, již p. Bajerem zmíněn "odlehčení" jak hmotnostní tak finanční. Nepominutelným pozitivem je lepší aerodynamika stroje.
K dalším příspěvkům pouze tolik. Až budou stroji dostatečně saturovány dopravci v okolních zemích od Siemense a Bombardieru, pak bude teprve připuštěna " k zobu" Škodovka. I protahováním schvalovacího procesu drážními úřady okolních zemí lze vést účinně a přitom "nevinně" konkurenční boj.
K dalším příspěvkům pouze tolik. Až budou stroji dostatečně saturovány dopravci v okolních zemích od Siemense a Bombardieru, pak bude teprve připuštěna " k zobu" Škodovka. I protahováním schvalovacího procesu drážními úřady okolních zemí lze vést účinně a přitom "nevinně" konkurenční boj.
A taky zjistili, ze to trochu s tim poctem prehnali a ted jsou zabetonovani na lokomotivach, ktere zdemoluje lecjaky maly zduchanec.
Pokud dobře počítám, tak mají (měli?) rakušáci 332 taurů 1x16.
Když se nebudu dívat na těch pár ubohých 380tek tak máme v podstatě samé popelnice. 380tek je dvacet. Pendolin je 7. To není nakupování nových vozidel. Podle mě je vzor Rakousko. prostě objednali X Taurusů. Je jich snad 300 celkem všech řad (1016,1116,1216,.....) jenom pod označením OBB, ale možná také přeháním s tím číslem, ale tak nějak to bude....
20.08.2013 (9:01)
754 012: 380 má bočnice z prolisu kvůli hmotnosti - plech pak může být slabší. Ono se to nezdá, ale při té ploše se na váze hodně ušetří.
20.08.2013 (8:30)
Ad Martin Grill:
TSI není závazná norma...
Dovolím si zcela zásadně nesouhlasit. Jednak TSI nejsou "norma", ale celý (značně rozsáhlý a dosti komplikovaný) soubor evropských směrnic a jednak je jejich dodržování pro členské státy EU de facto povinné, resp. to u nás na drahách celostátních (které jsou - na rozdíl od drah regionálních a vleček - součástí "evropského železničního systému") nařizuje §49b zákona č. 266/1994 Sb. v aktuálním znění. Samozřejmě to platí pro vozidla nová a přiměřeně i pro modernizace...
Ad 754 012:
Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.
PKP IC už desítku taurů, resp. husarzů, koupily. A další (nové) nekoupí, protože už se nevyrábějí. Důvod je prostý - právě zmiňované TSI atd. Takže od Siemense leda tak vectrony...
TSI není závazná norma...
Dovolím si zcela zásadně nesouhlasit. Jednak TSI nejsou "norma", ale celý (značně rozsáhlý a dosti komplikovaný) soubor evropských směrnic a jednak je jejich dodržování pro členské státy EU de facto povinné, resp. to u nás na drahách celostátních (které jsou - na rozdíl od drah regionálních a vleček - součástí "evropského železničního systému") nařizuje §49b zákona č. 266/1994 Sb. v aktuálním znění. Samozřejmě to platí pro vozidla nová a přiměřeně i pro modernizace...
Ad 754 012:
Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.
PKP IC už desítku taurů, resp. husarzů, koupily. A další (nové) nekoupí, protože už se nevyrábějí. Důvod je prostý - právě zmiňované TSI atd. Takže od Siemense leda tak vectrony...
20.08.2013 (8:16)
Astratoth: TSI není závazná norma a rozhodně se podle ní nedá hodnotit "modernost" vozidla. Pokud je tlak na cenu...
20.08.2013 (1:03)
cítím v tom velmi kopii Tauru
Moony.Za naši novou řadu 380 se také stydět nemusíme,až na ty bočnice z prolisu....Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.
No todle laminatove cosi bez TSI bych za "nejmodernejsi stroj" nepovazoval.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko