Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ET22-156 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dlouhá Třebová - Parník odbočka - Datum: 3.8.2013 - Autor: Petan z CT - Zobrazeno: 5751x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín:
Díky za komentář; tuším kolegu statika :-). Mně ten most - přesněji nosníky - přišly naopak extrémně vysoké a štíhlé, tak jsem zkusil vyzvědět, jestli v tom jsem nebo nejsem sám.
Protože - kolega nekolega - určitě se shodneme v tom, že spočítat jde leccos, ale když se požadavky natlačí na hranu, vidí i laik, že se jedná o stavbu poněkud nenormální. V tomhle případě prostě proto, že fyzikální modely vlaku jsou plus minus stejné už 150 let a co se týká mostů - stejná mechanika funguje od vzniku vesmíru minus 1/1nevímkoliknul vteřiny, takže kdyby staří Římané jezdili vlakem a používali ocel a předpínaný beton, neroznáme most antický od současného.
Díky za komentář; tuším kolegu statika :-). Mně ten most - přesněji nosníky - přišly naopak extrémně vysoké a štíhlé, tak jsem zkusil vyzvědět, jestli v tom jsem nebo nejsem sám.
Protože - kolega nekolega - určitě se shodneme v tom, že spočítat jde leccos, ale když se požadavky natlačí na hranu, vidí i laik, že se jedná o stavbu poněkud nenormální. V tomhle případě prostě proto, že fyzikální modely vlaku jsou plus minus stejné už 150 let a co se týká mostů - stejná mechanika funguje od vzniku vesmíru minus 1/1nevímkoliknul vteřiny, takže kdyby staří Římané jezdili vlakem a používali ocel a předpínaný beton, neroznáme most antický od současného.
Lapil: ocelový most s průběžným štěrkovým ložem - kromě vlaků to musí unést i nemálo tun štěrku. Zajeďte se příležitostně podívat, co budou instalovat místo původního mostu v Týnci nad Sázavou. Také to bude ocelové a s průběžným štěrkovým ložem, čímž je to na pohled strašlivě humpolácké...
A zábradlí lávky (pod šestým vagónem) jak autorovi perfektně ladí s vlakem :-). Na první pohled mi to fakt připadlo, že se vlak za jízdy rozpadá a kus už ho leží dole.
Jen pro můj pocit - taky vám připadá most tak jako trochu divnej? Totiž - to nemá co dělat s kvalitou fotografa, nosníky JSOU hodně vysoké a štíhlé,protože jsou ocelové a ne betonové, jak by člověk asi čekal; jde mi o to, jak moc to tahá za oči lidi, kteří na to nekoukají. Díky.
Jen pro můj pocit - taky vám připadá most tak jako trochu divnej? Totiž - to nemá co dělat s kvalitou fotografa, nosníky JSOU hodně vysoké a štíhlé,protože jsou ocelové a ne betonové, jak by člověk asi čekal; jde mi o to, jak moc to tahá za oči lidi, kteří na to nekoukají. Díky.
Ladí to, kdyby lokomotiva byla zelená, tak by to byla hezká hádanka - kde je kdo, anebo kdo je kde?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko