Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ET41-086 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem - Datum: 2.3.2013 - Autor: bazala68 - Pozn.: Zvl. Sp 35148 výletní vlak spolku Desperate Railtours - Zobrazeno: 7885x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.03.2013 (14:07)
Keprt: Pak samozřejmě záleží na tom, co s příkonem dělají trakční motory a jaký je převod, že ano. Nevidím důvod, proč by TM, použité u ET41, mělý být nutně horší...
Martin Grill: tyto údaje jsou všeobecně dohledatelné, ale nějak se mi to - čistě laicky - nezdá. Míním tu výrazně vyšší max. tažnou sílu u ET41. Proč se mi to nezdá? ET41 má, jak zmíněno, vyšší maximálku (125 vs 100), nižší hmotnost (o málo - 2*83,5 vs 2*84,5 u 131), nižší trvalý výkon (2*2000 kW vs 2*2240). Řada 130 (srovnatělně těžká, zpřevodovaná a o něco slabší - 2040 - než půlka 131) má max tažnou sílu 230 kN. Tedy - nějak nevidím důvod pro 500 vs 320 kN - jsou tato čísla opravdu srovnatelná?
12.03.2013 (8:44)
Karel Kovařík: Rozhodně! Maximální tažná síla je 500 kN oproti 320 kN u 131, která je navíc o 25 km/h pomalejší v maximální rychlosti.
no nevím :-( je ta ET41 nějak výrazně větší/silnější než dvojička 131?
dokonce stála odstavená dva dny v Šumperku 4.-5.3. impozantní stroj , fotka hezká
11.03.2013 (8:27)
Tak to ne uvierzam PKP & ĆD :-). Zaimave.
Astartoth: co výkon, ale mám pocit, že loko je delší než vozy :-)
Nedalo mi to a vyhledal jsem další fotky "zoufalého" vlaku. Snad se autor neurazí, že přikládám odkaz.
http://www.newrailwayreport.blogspot.cz/2013/03/polish-power-in-prague.html
http://www.newrailwayreport.blogspot.cz/2013/03/polish-power-in-prague.html
10.03.2013 (22:56)
Autor se zajisté neurazí. Mám osobně desítku traťovek z jízdy tohoto vlaku. Uvažuji, kolik ten celý podnik musel stát včetně návozu z Katovic. Vezmu-li v úvahu ceny dnešní a běžné tak kolem 250.000,- Kč. A to ještě Bixy od PP přitáhnout Hektorem a druhý den kolečko z Prahy po semmeringu do Hostivic a zpět po hrbaté. Ono, když si Angličani usmyslí, tak jdou do toho. Jen na ukázku přikládám ještě jednu traťovku před Novým Městem nad Cidlinou Při zpáteční cestě: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6603&limit=recent a další jsem z Pardubic nalezl na TW. Prostě to bylo zpestření na našich kolejích, i když ET 41 do republiky na nákladech jezdí, ale pod soukromníky a hlavně v noci.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko