..: Fotogalerie - detaily fotografie ET41-086 :..
 

ET41-086


ET41-086Informace o fotografii:
 - Úsek: Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem
 - Datum: 2.3.2013
 - Autor: bazala68  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Zvl. Sp 35148 výletní vlak
spolku Desperate Railtours
 - Zobrazeno: 7885x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
12.03.2013 (14:07)  
Keprt: Pak samozřejmě záleží na tom, co s příkonem dělají trakční motory a jaký je převod, že ano. Nevidím důvod, proč by TM, použité u ET41, mělý být nutně horší...
12.03.2013 (10:17)  
Martin Grill: tyto údaje jsou všeobecně dohledatelné, ale nějak se mi to - čistě laicky - nezdá. Míním tu výrazně vyšší max. tažnou sílu u ET41. Proč se mi to nezdá? ET41 má, jak zmíněno, vyšší maximálku (125 vs 100), nižší hmotnost (o málo - 2*83,5 vs 2*84,5 u 131), nižší trvalý výkon (2*2000 kW vs 2*2240). Řada 130 (srovnatělně těžká, zpřevodovaná a o něco slabší - 2040 - než půlka 131) má max tažnou sílu 230 kN. Tedy - nějak nevidím důvod pro 500 vs 320 kN - jsou tato čísla opravdu srovnatelná?
12.03.2013 (8:44)  
Karel Kovařík: Rozhodně! Maximální tažná síla je 500 kN oproti 320 kN u 131, která je navíc o 25 km/h pomalejší v maximální rychlosti.
12.03.2013 (7:46)  
no nevím :-( je ta ET41 nějak výrazně větší/silnější než dvojička 131?
registrovaný uživatel jenik  mail  
Počet komentářů uživatele257 »fotek 0
11.03.2013 (22:02)  
dokonce stála odstavená dva dny v Šumperku 4.-5.3. impozantní stroj , fotka hezká
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
11.03.2013 (15:16)  
Tahle 86 stála v Děčíně v sobotu u "muzea". Obr!
11.03.2013 (11:37)  
Damian Kazimierczak: PKP + Posázavský Pacifik
11.03.2013 (8:27)  
Tak to ne uvierzam PKP & ĆD :-). Zaimave.
11.03.2013 (0:01)  
Astartoth: co výkon, ale mám pocit, že loko je delší než vozy :-)
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
10.03.2013 (22:33)  
Nedalo mi to a vyhledal jsem další fotky "zoufalého" vlaku. Snad se autor neurazí, že přikládám odkaz.
http://www.newrailwayreport.blogspot.cz/2013/03/polish-power-in-prague.html
10.03.2013 (22:56)  


Autor se zajisté neurazí. Mám osobně desítku traťovek z jízdy tohoto vlaku. Uvažuji, kolik ten celý podnik musel stát včetně návozu z Katovic. Vezmu-li v úvahu ceny dnešní a běžné tak kolem 250.000,- Kč. A to ještě Bixy od PP přitáhnout Hektorem a druhý den kolečko z Prahy po semmeringu do Hostivic a zpět po hrbaté. Ono, když si Angličani usmyslí, tak jdou do toho. Jen na ukázku přikládám ještě jednu traťovku před Novým Městem nad Cidlinou Při zpáteční cestě: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=6603&limit=recent a další jsem z Pardubic nalezl na TW. Prostě to bylo zpestření na našich kolejích, i když ET 41 do republiky na nákladech jezdí, ale pod soukromníky a hlavně v noci.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko