Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ST44-2015 + ST44-2049 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jeżówka - Datum: 5.6.2010 - Autor: Piotr Kozlowski - Pozn.: LHS, směr Sławków Płd. - Zobrazeno: 2750x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Martin Grill : A kdo mluví o šířce? Příspěvky jsou o přípravě na spřáhlo, šroubovku a nárazníky. Pokud jsou mašiny na fotu dodány jako širokorozchodné, tak nárazníky nikdy nemusely mít.
A když jsme u té šířky :-), tak třeba skříně Siemensů ER20 pro OBB, nebo LG se velmi liší. Tady se dá říci, že se pod označení ER20 vešly dvě velmi rozdílné řady.
A když jsme u té šířky :-), tak třeba skříně Siemensů ER20 pro OBB, nebo LG se velmi liší. Tady se dá říci, že se pod označení ER20 vešly dvě velmi rozdílné řady.
07.06.2010 (12:28)
MirekOH: A kdo tu mluví o skříních? Nevím o mašině, která by měla různě širokou skříň pro normální a široký rozchod.
MG a DS : Skříně Sergejů se dělaly stejné pro široký i normální rozchod. Tyto lok. byly navrženy pro celý východní blok. Takže mají přípravu pro spřáhlo i pro nárazníky a šroubovku.
MG : Nárazníky jsou na š.r. zbytečné, nehledě na to, že by se těžko manipulovalo se vzduchovými hadicemi mezi SA a nárazníky.
MG : Nárazníky jsou na š.r. zbytečné, nehledě na to, že by se těžko manipulovalo se vzduchovými hadicemi mezi SA a nárazníky.
06.06.2010 (21:16)
Děkuju všem za komentáře. Prosím o přidání trati 104, do roku 1999 jezdíly zde osobní vlaky. http://lhs.pl/info/srjp
06.06.2010 (21:15)
Drahoš: Mno, nejspíš za to vděčí spřáhlu (nejspíš obligátní sovětský vzor SA-3) stejně jako tomu je např. u 125.8 na širokorozchodu z Hanisky. Ale proč se kvůli spřáhlu musí sundat nárazníky, to opravdu nevím...
06.06.2010 (21:03)
Opravdu zajímavý dokument ze zajímavé trati,pozoruhodné je i to,jak má ten Sergej alias "Gagarin" odmontované nárazníky,pravděpodobně byl přestavěn z normálního rozchodu?Nevíš Martine?
06.06.2010 (20:32)
LHS, neboli Linia Hutnicza Szerokotorowa, vede z Hrubieszówa do Sławkówa, měří 395 km a je to nejzápadněji zasahující širokorozchodná (1520 mm) trať bývalého východního bloku. Hlavním účelem je přeprava železné rudy z Ukrajiny do železáren v okolí Katowic (průmyslovým významem velmi podobným Ostravě.) Funguje od roku 1979, aktuálně je ve zprávě společnosti LHS s.a. (spolka akcyjna = akciová společnost) a na trati jsou k vidění jak klasické širokorozchodné Sergeje řady ST44, tak i modernizované 311D.
Krásný široký Sergej.
LHS -> http://cs.wikipedia.org/wiki/Linia_Hutnicza_Szerokotorowa
LHS -> http://cs.wikipedia.org/wiki/Linia_Hutnicza_Szerokotorowa
Tahle fotka je krásná a nejvíc mě fascinuje to,že lokomotiva nemá černý dým na výfukem,že je to krásně průhledné a zároveň jak si ten dým hraje s těmi stromy...ten efekt..je to nádherné
MG: no mozna to bude tim, ze treba ja nevim co LHS je... jeste tak LHC, ale to vypada trosku jinak ;-) Poucis neznale ho?
pro me to je hezky zpracovana fotka (pro me) ne prilis obvykleho vozidla z dobreho mista
pro me to je hezky zpracovana fotka (pro me) ne prilis obvykleho vozidla z dobreho mista
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko