..: Fotogalerie - detaily fotografie EN57-1947 :..
 

EN57-1947


EN57-1947Informace o fotografii:
 - Úsek: Bohumín - Bohumín státní hranice
 - Datum: 30.12.2008
 - Autor: Samir Lepara 
 - Zobrazeno: 5669x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel IC540  mail  
Počet komentářů uživatele12 »fotek 0
01.01.2009 (19:12)  
Eisenbahner: Jako fanda železnice mám projetou nemalou část Polska i štreku do Bielsko-Biale jejich nereko.panťáky.
Ale ještě teď se usmívám nad nevěřícnými pohledy lidí,cože to přijelo.
Foto jako laik si dovolím označit jako velmi hezké(pro mne díky mé vzpomínce i úsměvné).
Letos,pro mé plánované cesty Polskem jsem zakoupil v Cieszyně i Polský JÍZDNÍ ŘÁD za neuvěřitelných cca 400kč(57,06 zlotých).Nemohl jsem tu cifru dlouho rozdýchat.
01.01.2009 (14:45)  
iwan: polský kibelek je jeden z vlaků, na které rád vzpomínám. Pamatuji si, když jsem byl na "polském koleczku" v roce 2004, jezdili jsme hodně gomulkami a to jsem si vážně užíval :-).
01.01.2009 (10:20)  
IC540: Máš to kousek, zajeď si do polského Těšína a svez se do Bialsko - Biale. Jezdí tam ty nerekonstruované. A to je zážitek! 38 km jet 1,5 hodiny. Proto se tomu říká peršing.
01.01.2009 (11:57)  


A jestli to spíš není rozbitou štrekou, což?
registrovaný uživatel IC540  mail  
Počet komentářů uživatele12 »fotek 0
31.12.2008 (21:27)  
Včera ráno v Havířově po příjezdu onoho stroje v 5.25 někteří cest.váhali nastoupit.Poté co jsem je ujistili,že nejde o před silvestrovský žert,vzájemně si pomáhajíc(zejména starší roč.)nastoupili či se tam navzájem vystrkali a natlačili kvůli myslím si oproti 460tce ještě vyšším schodům.Pak ale padaly slova chvály.Slušně vypadající WC,čisto,plyš.sedáky.Zajímavá diskuze srovnávající některé naše zubožené panťáky a pro ně v tuto chvíli novinku.Docela jsem se zasmál některým laickým názorům,které by nechtěli asi v Praze nejvyšší od ČD slyšet.Tentokrát,asi poprvé jsem ČD nebránil.
31.12.2008 (14:37)  
Samlepe, umíš dělat i lepší fotky. Dnes za 3
31.12.2008 (11:07)  
Buďte rádi za takovéto každé zpestření na českých kolejích. A taky si myslím, že zahraniční vozidla na českých kolejích by měly patřit do zvláštní skupiny obrazárny (chraňme češtinu :-)- například "Zahraniční vozidla v Česku". Myslím, že fotek Taurů a dalších jemu podobných bude přibývati. (Pomozte- přezívky lokomotivních řad asi s velkým písmenem na začátku či ne?)
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
31.12.2008 (7:07)  
Fotka je pěkná, ale když vidím, jak vysoko to má dveře, dovedu si představit, že se k tomu přistavují schody jako k letadlu :-) Trochu mi to připomíná EM400, takže p. Křižík by mohl být pyšný, jak předběhl dobu. Pravda v téhle "věci" jsem nejel, ale s Křižíkem je svezení luxusní.
30.12.2008 (22:25)  
Je dobré si uvědomit, že na Ostravsku žabotlamy nejezdí, takže pokud přijede na nádraží něco takového, budí to pozornost. Přirovnal bych to k jízdě historické soupravy.
30.12.2008 (21:56)  
mah:wan: rozdil mezi eu07 a 163 je docela zasadni, byt rocnik vyroby muze byt (temer) stejny.
eu07 je vyvojove nekdy z 1955-1960, tj. starsi nez bobina


Nemáte zcela pravdu, kolego .. bobiny, tj. lokomotivy řady E499.0, tovární typ Škoda 12E1 byly vyvýjeny v rozmezí let 1948 - 53. Nemám žádné pořádné podklady o lokomotivě PKP EU07, jediné co vím, že je DC 3kV, odporová regulace...

Nicméně, fakt je ten, že po technické stránce je srovnání EU07 a 163 (Škoda 71E) nebe a dudy :)
30.12.2008 (21:44)  
Jééžiš, to jsou zas teorie, aby vás nezačali stavět polští celníci... ;-)

Ne, teď vážně. Na zimu vážně povedené počasí, fajn místo a ten vlak tam sedí - tvarově i barevně. Mně se to moc líbí.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko