Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EN57-1947 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bohumín - Bohumín státní hranice - Datum: 30.12.2008 - Autor: Samir Lepara - Zobrazeno: 5669x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Eisenbahner: Jako fanda železnice mám projetou nemalou část Polska i štreku do Bielsko-Biale jejich nereko.panťáky.
Ale ještě teď se usmívám nad nevěřícnými pohledy lidí,cože to přijelo.
Foto jako laik si dovolím označit jako velmi hezké(pro mne díky mé vzpomínce i úsměvné).
Letos,pro mé plánované cesty Polskem jsem zakoupil v Cieszyně i Polský JÍZDNÍ ŘÁD za neuvěřitelných cca 400kč(57,06 zlotých).Nemohl jsem tu cifru dlouho rozdýchat.
Ale ještě teď se usmívám nad nevěřícnými pohledy lidí,cože to přijelo.
Foto jako laik si dovolím označit jako velmi hezké(pro mne díky mé vzpomínce i úsměvné).
Letos,pro mé plánované cesty Polskem jsem zakoupil v Cieszyně i Polský JÍZDNÍ ŘÁD za neuvěřitelných cca 400kč(57,06 zlotých).Nemohl jsem tu cifru dlouho rozdýchat.
iwan: polský kibelek je jeden z vlaků, na které rád vzpomínám. Pamatuji si, když jsem byl na "polském koleczku" v roce 2004, jezdili jsme hodně gomulkami a to jsem si vážně užíval :-).
01.01.2009 (10:20)
IC540: Máš to kousek, zajeď si do polského Těšína a svez se do Bialsko - Biale. Jezdí tam ty nerekonstruované. A to je zážitek! 38 km jet 1,5 hodiny. Proto se tomu říká peršing.
Včera ráno v Havířově po příjezdu onoho stroje v 5.25 někteří cest.váhali nastoupit.Poté co jsem je ujistili,že nejde o před silvestrovský žert,vzájemně si pomáhajíc(zejména starší roč.)nastoupili či se tam navzájem vystrkali a natlačili kvůli myslím si oproti 460tce ještě vyšším schodům.Pak ale padaly slova chvály.Slušně vypadající WC,čisto,plyš.sedáky.Zajímavá diskuze srovnávající některé naše zubožené panťáky a pro ně v tuto chvíli novinku.Docela jsem se zasmál některým laickým názorům,které by nechtěli asi v Praze nejvyšší od ČD slyšet.Tentokrát,asi poprvé jsem ČD nebránil.
31.12.2008 (14:37)
Samlepe, umíš dělat i lepší fotky. Dnes za 3
Buďte rádi za takovéto každé zpestření na českých kolejích. A taky si myslím, že zahraniční vozidla na českých kolejích by měly patřit do zvláštní skupiny obrazárny (chraňme češtinu :-)- například "Zahraniční vozidla v Česku". Myslím, že fotek Taurů a dalších jemu podobných bude přibývati. (Pomozte- přezívky lokomotivních řad asi s velkým písmenem na začátku či ne?)
Fotka je pěkná, ale když vidím, jak vysoko to má dveře, dovedu si představit, že se k tomu přistavují schody jako k letadlu :-) Trochu mi to připomíná EM400, takže p. Křižík by mohl být pyšný, jak předběhl dobu. Pravda v téhle "věci" jsem nejel, ale s Křižíkem je svezení luxusní.
Je dobré si uvědomit, že na Ostravsku žabotlamy nejezdí, takže pokud přijede na nádraží něco takového, budí to pozornost. Přirovnal bych to k jízdě historické soupravy.
mah:wan: rozdil mezi eu07 a 163 je docela zasadni, byt rocnik vyroby muze byt (temer) stejny.
eu07 je vyvojove nekdy z 1955-1960, tj. starsi nez bobina
Nemáte zcela pravdu, kolego .. bobiny, tj. lokomotivy řady E499.0, tovární typ Škoda 12E1 byly vyvýjeny v rozmezí let 1948 - 53. Nemám žádné pořádné podklady o lokomotivě PKP EU07, jediné co vím, že je DC 3kV, odporová regulace...
Nicméně, fakt je ten, že po technické stránce je srovnání EU07 a 163 (Škoda 71E) nebe a dudy :)
eu07 je vyvojove nekdy z 1955-1960, tj. starsi nez bobina
Nemáte zcela pravdu, kolego .. bobiny, tj. lokomotivy řady E499.0, tovární typ Škoda 12E1 byly vyvýjeny v rozmezí let 1948 - 53. Nemám žádné pořádné podklady o lokomotivě PKP EU07, jediné co vím, že je DC 3kV, odporová regulace...
Nicméně, fakt je ten, že po technické stránce je srovnání EU07 a 163 (Škoda 71E) nebe a dudy :)
30.12.2008 (21:44)
Jééžiš, to jsou zas teorie, aby vás nezačali stavět polští celníci... ;-)
Ne, teď vážně. Na zimu vážně povedené počasí, fajn místo a ten vlak tam sedí - tvarově i barevně. Mně se to moc líbí.
Ne, teď vážně. Na zimu vážně povedené počasí, fajn místo a ten vlak tam sedí - tvarově i barevně. Mně se to moc líbí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko