..: Fotogalerie - detaily fotografie 650.409-6 :..
 

650.409-6


650.409-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Troubelice - Troubelice zastávka
 - Datum: 9.5.2010
 - Autor: Johník  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os3645 v podání Stadlera RS1
 - Zobrazeno: 11265x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
21.10.2010 (21:08)  
Vypadá to jak fotka ze západu :) Ale pěkné.
20.05.2010 (12:37)  
Tvar a nater: podobnost cela s reginou je vice nez napadna, ovsem bylo by vhodne podotknout, ze RS1 jezdily v pravidelnem provozu uz v dobe, kdy v dilnach montovali predchudce RN jmenem Esmeralda. Takze pokud nekdo nekoho kopiroval, mam na to urcity nazor, ktery z toho logicky plyne.

Prihradova konstrukce v oknech - pusobi to prinejmensim zvlastne. A kdyz uz nic jinyho, ocenuji snahu resit to jinak, nez konvencnimi metodami. Jak je z toho videt netusim, nemel jsem tu cest. Ale dizajnove mi na pruhu oken mrzi spis fakt, ze vysokopodlazni i nizkopodlazni pruh oken je kazdy v jine vysce, i kdyz se lisi opravdu nepatrne (napriklad v porovnani s zabou. Teoreticky by stacilo nad nizkopodlazni a pod vysokopodlazni pruh oken pridelat cerny pruh laku, ktery by to opticky sjednotil.

Tim jsme se dostali k barevnemu provedeni... na modromodre motoraky jsem si uz navykl a pres pocatecni despekt musim uznat, ze na 810 nebo 854 to nevypada spatne. Prispiva k tomu hlavne absence jakychkoliv sikmin, coz se pohuzel o RS1 rict neda. Ty kliny na celech to zbytecne rozbiji :-(

A ono celkove - jsem jediny, komu pripada, ze na tento motorak nekdo napasoval balkanske schema barev urcene pro elektricke jednotky? Skoro bych si vsadil na to, ze zadavatel polepu nevedel, ze to neni "tramvaj"!

Nu a konecne neco k fotce :-) velmi prijemny snimek, s ohledem na moznosti (tedy jak se da "kouzlit" s jednim vozem motoraku) mi to prijde velmi dobre. K dokonalosti tomu "neco" chybi - ja si nedovedu presne predstavit co, ale na plne hodnoceni to u mne neni. Proto davam 4*.
20.05.2010 (21:48)  


Děkuji za dlouhý a moudrý příspěvek a že jsi také napsal něco k fotce. :-)
Teď už vím, že tomu "něco" chybí, ale ani já ani ty si to vlastně nedovedeme přesně představit. :-D)))))))))))))
4* je moc dobré.
registrovaný uživatel ReActor  mail  
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
19.05.2010 (23:43)  
Je tu někdo kdo by dokázal porovnat desiro s RS1? Myslim kdo v tom jel. Já třeba proti nátěru nic nemám, mě se najbrt líbí všude krom na lokomotivách, možná bych se ale přiklonil k regionova style.
19.05.2010 (22:24)  
Breku je tu dosti, chápu, že je to hlavně kvůli nátěru.
Ale v reálu dojem z tohoto motoráku není až zase tak hrozný. Dá se na něj rychle zvyknout. Zahrčí v tom a hned to jede 60tkou, kdežto naše dosavadní motoráky (a to i 814 a 854) hučí, skučí, drnčí a stále stojí. Kultura cestování je trochu jinde. Fakt raději tohle než regínu, která je dobrá jenom, když stojí. Byl bych rád, kdyby naši výrobci něco pěkného vyrobili, ale do té doby se v Bixech vozit nehodlám.
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
19.05.2010 (21:53)  
Nevím, ale vzhledově bych dal radši 10 korun na jízdence víc a nechal jet soupravu 714 + 054 (-v původním nátěru) (zanedbávám nesplnění podmínky níz, přepr. kol, inv. voz.) vypadalo by to lépe
19.05.2010 (21:32)  
Všechno tohle zlobení je důsledek neschopnosti vyrobit rozumný čtyřnápravový vůz. Ono kdyby 810 jezdily tam, kde mají, tam kde na to nestačí jezdily M474 tak by se na 810 takhle sborově nenadávalo. V roce 1976 když M131 a M152 jezdily na jednom vlaku nebo zastavily vedle sebe u jednoho nástupiště tak se M152 jevil jako technický zázrak.
19.05.2010 (21:24)  
Topič už tady napsal všechno za mně. M286 a jeho varianty byly myšleny jako hlavová vozidla pro ucelené jednotky, proto 48 míst a zavazadlový oddíl a jeden rozumný přechod, druhý nouzový nebo žádný. M296 se toho dožily až poslední dobou s řídícími vozy, jediný rychlík se dvěma M296 Praha-Liberec-Tanvald se v Turnově dělil a většinou neměl oba motorové vozy přechodem k soupravě.

RS je oplechovaná příhradovina, ta šikmá okna, ktrá tak obdivujete jsou z nouze ctnost, tato konstrukce vyšla nejlehčí a nejlevnější. Pomeranč má taky takovéhle bočnice, je to vidět v určitém úhlu přes ten tahokov kterým je zakrytá bočnice.

Podle mně by bylo nejrozumnější vyrobit motorové, přípojné elektrické a řídící vozy z vozů Bdtmee nebo jakou mají řadu, podle vzoru 014, 914, 051, 052.
19.05.2010 (20:08)  
topič: Souhlas. Stříbrný šíp byl dokonalost sama. A nebýt 2sv.vál. a komunistického debilizmu tak Škoda Tatra a ČKD dnes vyrábí v objemech jako Alstom, Simens … A nemusíme kupovat cízí použitou technologii.
19.05.2010 (18:49)  
Vlad:
1. Ono je jedno jestli je to Najbrt nebo iniciativa nějakého domácího kutila vychovaného šílenými nápady Podlahova Receptáře. Výsledek je ohavný.
2. "Fantastický" technický fígl s příhradovou konstrukcí vypadá dost divoce a pokud nemáš v úmyslu při cestě spát, tak se moc po krajině nepokoukáš. O tom píše i Johník.
3. Unifikované díly jako motory, převodovky, brzdy atd. nejsou vidět, tudíž pro design jsou nepodstatné a nic proti nim.
4. Kombinace motoráku a tramvaje již několik let funguje a jezdí na tratí z Mariánek do Zwickau, kde se vyžívá jako tramvaj: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/db051.jpg
dle slov strojvedoucího, jež s tím jezdí to soudruzi z NDR zcela nezvládli. Jezdí to sice hezky svižně, ale v zimě se to nedá vytopit a v létě se cestující pečou, páč to nemá klimatizaci a okna jak výklady autosalonu.
5. Slovenská strela nebo Stříbrný šíp jsou dokladem toho, že se dá navrhnout skříň vozidla tak, aby byla ladná a zároveň vyhověla požadavkům aerodynamiky. Tenhle příhradový žebřiňák zmordovaný nepovedeným polepem se mi pranic nelíbí. Příliš z toho čouhá nedostatek nápadu a snaha po co nejlevnějším řešení.
19.05.2010 (18:03)  
Já jen přidám osobní zkušenost s příhradovinou. Ať si sedneš kam chceš, vždycky čumíš do sloupku. Nepříjemný.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko