..: Fotogalerie - detaily fotografie M 27.003 :..
 

M 27.003


M 27.003Informace o fotografii:
 - Úsek: Nekrasín - Lovětín obec
 - Datum: 2.11.2014
 - Autor: Richardisko 
 - Zobrazeno: 10064x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
06.11.2014 (22:29)  
Nemohu si pomoct, ale vypadá to jako kříženec trabanta a ponorky. Má to v sobě jistou zajímavost a docela pěkně se to hodí do takhle podzimní krajiny (=super fotka), ale jezdit by se mi tou zrůdičkou nechtělo teda.
06.11.2014 (10:14)  
Je pravda, ze design je takovy mestsky a urcite by to ladilo s industrialnim cihlovym prostredim Brooklynu, ale jak se proboha hodnoti, ze to "neladi s prirodou"? A co "ladi s prirodou"? Oloupana, mastna, reziva zamracena? Parni lokomotiva coby vrchol prumysloveho umeni, zatimco dsti oblaka koure? Ta prece take sedi vice k secesnimu klenutemu nadrazi...
06.11.2014 (1:09)  
Tady to ale žije.:-) Byl jsem velmi zvědav na reakce, jaké fotografie tohoto motoráku na těchto stránkách vyvolá. A že je co číst.

Vozidlo jsem měl možnost si prohlédnout o tomto víkendu a poprvé jsem nahlédl i dovnitř. Asi největším překvapením, bohužel ne příjemným, pro mne byla hlučnost vozidla v interiéru. Úrověň hluku stojícího motoráku na volnoběh je pro mne srovnatelná s hlukem v jedoucí Regionově, která začíná brzdit. Sedačky zas tak velký průser, jak se všude tvrdilo, nejsou a vzhledem k prostorovým možnostem, které vůz nabízí, jsou asi rozumným řešením. Trochu nedomyšlené jsou police na zavazadla, kam si člověk odloží leda tak kufřík s penězi. Krosnu nebo proutěný koš s husou tam někdo stěží nacpe. Interiér celkově působí vzhledem ke zvoleným barvám dost ponuře, úsměvně vypadá použití madel záchranné brzdy používaných ve vozech 810, 010, 020,.. Naopak informační systém by nemusel být úplně marný. Na další věci by člověk přišel, kdyby se s tím pár zastávek svezl. Na první setkání by to ale asi bylo až moc dojmů najednou.

Když to jede tou krajinou, tak to zas tak hrozně nevypadá. Asi ten dojem zlepšuje právě ta krajina okolo. Jak ohavně to vozidlo vypadá, jsem si uvědomil až doma, když jsem v editoru selektivně upravoval bok vozu. :-)

Je to opravdu ošklivý motorák, ale jak tu psal NIcKON, i negativní reklama je reklama.
05.11.2014 (22:52)  
Tak zrovna strojvedoucí budou asi docela v pohodě, pač předpokládám, že to bude mít pohodlnou sedačku a několik základních páček a tlačítek pro co nejjednodušší ovládání... Ve finále tomu stačí jedna páčka, kterou se reguluje rychlost. Ostatně je to přece motorová tramvaj a ne vlak.

Kdyby to jelo v horách v rakousku, tak by do toho naskákali japonci v potápěčské výstroji, čekajíce kdy vplujou pod hladinu nějakého toho horského jezera.
05.11.2014 (21:47)  
Ta kastle vypadá, jako by si někdo koupil svářecího robota, flašku tuzemáka k tomu, a zkoušel co to heblo dovede :-) A strojvedoucí?....ty už nějakej pátek v týhle republice s místním prvobytně pospolným kapitalismu dělej hnací vozidla výhradně jen na brusky a držáky....milost nemilost s tím nemá co dělat :-)
05.11.2014 (21:16)  
Hlavním průšvihem jsou bezesporu podélné sedačky. Nejen pro turisty hotové utrpení. Na podivný vzhled si už taky zvykám, i ta kulatá okna. Myslím, že by byla pro JHMD spíše přínosem, pokud by však neomezovala výhled ven.
A co takhle kočárky, kola, vozíčkáři? I do stařičké 810 první dva zmíněné umístíte. JHMD se evidentně orientuje pouze na "normální" cestující bez zvláštních požadavků.
V Rakousku kupují na úzkokolejky nízkopodlažní vozy spolu s vozy panoramatickými. Co by asi Japonci (a nejen oni) řekli na to, kdyby TOTO jelo na Glacier expressu?
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
05.11.2014 (21:10)  
Vy jste tady všichni příšerný konzervy... Ano, je to cimrmanovské (asi nejpřiléhavější popis), ale to je přece celá JHM dráha.

A k povzdechu "A snad je na milost vezmou i strojvedoucí..." se dá napsat jediné: A když ne? Můžou jít řídit třeba traktor a v České Kanadě vyorávat brambory.
05.11.2014 (19:09)  
Já hlavně nechápu, proč se tahle přestavba dělala? Myslel jsem, že motoráky kupovali kvůli ekonomice provozu, takže se vymění třeba motor a ne předělá kastle...
Exteriér je řekněme dost zvláštní, ale interiér? To snad není otázka vkusu, že je fakt uhozenej, okna ubírají spoustu světla a výhledu (a to bych řek, že turisti chtějí).
Opravdu nechápu...
05.11.2014 (18:58)  
rating je tak nízkej skrz kvalitu fotky nebo skrz neoblíbenost kastle?
05.11.2014 (18:54)  
Ross: sorry, ale podívám-li se na tu fotku, vidím, že v přírodě to vypadá naopak zcela ohyzdně...ještě tak snesitelný by to bylo na nějakých tristních předměstích, ghettech s počmáranými podchody a paneláky, o jaké v dnešní době není nouze...ale do přírody? Copak tohle nějak ladí s přírodou?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko