Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
193.214-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brestovany - Datum: 24.12.2014 - Autor: Marcel Gajar - Pozn.: IC 400 - Zobrazeno: 6772x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
dyž objetí soupravy není zas až tak velký problém
Když tím na několik minut obsadíte část zhlaví, tak to už docela problém je...
Když tím na několik minut obsadíte část zhlaví, tak to už docela problém je...
Hlavní výhodou řidících vozů jsou přeci rychlé obraty v koncových stanicích. Se podívej do JŘ, 76/373, 74/371 nebo 72/79.
eurostar: Je stále lepší, mít zpoždění s klasickou soupravou 30 minut než s neschopným railjetem (opět porucha řídícího vozu) 80 minut. Popravdě nechápu jaký mají smysl ty soupravy s řídícím vozem na tak dlouhé trasy (Praha - Graz), když objetí soupravy není zas až tak velký problém. Volil bych řešení: Taurus + vozy railjetu + 0 řídících vozů=krásná soupravička
Jen aby se v létě ke zmíněným službám nepřidala sauna s funkcí dušení...
Pekny fotoflek a este krajsi vlak. Ja osobne som velmi rad, ze sme sa na tejto (mojej domacej) trati 120 tiez uz dockali obohatenia osobnej dopravy a prave v podani zlteho expresu s najmodernejsim siemensom na cele. Maximalka nasho koridoru je konecne o nieco viac vyuzivana.
Napisalo sa uz mnoho o tomto vlaku po otvoreni novej linky BA-KE, pre cestujucich Slovakov je to nepochybne obrovsky prinos a budicek pre ZSSK, preto chcem len kratko poznamenat moju nedavnu skusenost z tejto linky:
Tesne pred vianocami som cestoval do Viedne. Ako spoj z Trencina do Blavy som si zvolil Regiojet hlavne kvoli tuzbe vyskusat novy zlty produkt, skvelej cene a cestovnemu casu na urovni IC vlakov ZSSK, taktiez s jednou zastavkou v Trnave. Vedel som vsak, ze Vectron ma softverove problemy s rozbehnutim ETCS a kvoli tomu v predchadzajucich dnoch v trencianskej stanici naberal cca 20 minutove meskania. Ja som to aj tak riskol, ale bohuzial inak tomu nebolo ani v den mojej cesty, Regiojet dorazil do Trencina s 5 minutovy meskanim, nechal sa potupne predbehnut prazdnym ZSSK ICckom (IC 500 totiz v pracovnych dnoch vyraza z Kosic uz po siedmich minutach po Regiojete), a po mnou obavanych problemoch s ETCS vyrazil cca po 20 minutach smer Trnava. To uz som sa zacal obavat o moj prestup v Blave na motorak do Viedne. Jazda 160tkou sa nekonala a Regiojet este nabral 6-7 minut navrch, a do ciela dorazil zmeskany o 30 minut. Nastastie prestup na viedensky motorak som o chlp stihol.
Sluzby boli na klasicke slovenske pomery nadstardatne (mineralka, kava - a musim dodat velmi chutna kava plus noviny v cene) a personal velmi prijemny - tak ako sme u regiojetu zvyknuti, avsak softverove problemy mal dopravca podla mna vychytat PRED zaciatom ostrej prevadzky. Aj tak p. Jancurovi patri velka vdaka za jeho dalsi zlty vlak, ktory pomoze vylepsit celkovu kulturu cestovania po zeleznici na Slovensku.
Napisalo sa uz mnoho o tomto vlaku po otvoreni novej linky BA-KE, pre cestujucich Slovakov je to nepochybne obrovsky prinos a budicek pre ZSSK, preto chcem len kratko poznamenat moju nedavnu skusenost z tejto linky:
Tesne pred vianocami som cestoval do Viedne. Ako spoj z Trencina do Blavy som si zvolil Regiojet hlavne kvoli tuzbe vyskusat novy zlty produkt, skvelej cene a cestovnemu casu na urovni IC vlakov ZSSK, taktiez s jednou zastavkou v Trnave. Vedel som vsak, ze Vectron ma softverove problemy s rozbehnutim ETCS a kvoli tomu v predchadzajucich dnoch v trencianskej stanici naberal cca 20 minutove meskania. Ja som to aj tak riskol, ale bohuzial inak tomu nebolo ani v den mojej cesty, Regiojet dorazil do Trencina s 5 minutovy meskanim, nechal sa potupne predbehnut prazdnym ZSSK ICckom (IC 500 totiz v pracovnych dnoch vyraza z Kosic uz po siedmich minutach po Regiojete), a po mnou obavanych problemoch s ETCS vyrazil cca po 20 minutach smer Trnava. To uz som sa zacal obavat o moj prestup v Blave na motorak do Viedne. Jazda 160tkou sa nekonala a Regiojet este nabral 6-7 minut navrch, a do ciela dorazil zmeskany o 30 minut. Nastastie prestup na viedensky motorak som o chlp stihol.
Sluzby boli na klasicke slovenske pomery nadstardatne (mineralka, kava - a musim dodat velmi chutna kava plus noviny v cene) a personal velmi prijemny - tak ako sme u regiojetu zvyknuti, avsak softverove problemy mal dopravca podla mna vychytat PRED zaciatom ostrej prevadzky. Aj tak p. Jancurovi patri velka vdaka za jeho dalsi zlty vlak, ktory pomoze vylepsit celkovu kulturu cestovania po zeleznici na Slovensku.
Vectron je pěkně hnusnej(pro mne). Samozřejmě vím, že je to skvělá lokomotiva, bohužel Taurus se mi líbil mnohem více. No nedá se svítit na design to nejezdí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko