..: Fotogalerie - detaily fotografie 80-90.730 railjet + 1216.233-7 :..
 

80-90.730 railjet + 1216.233-7


80-90.730 railjet + 1216.233-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Kostěnice - Pardubice-Černá za Bory
 - GPS: 50°1'9.158"N, 15°52'4.047"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 14.5.2018
 - Autor: LeHydrak  Poslat email autorovi
 - Pozn.: railjet 76 "Antonín
Dvořák“
 - Zobrazeno: 3495x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.05.2018 (7:59)  
Railjety jsou přesně takové, jak si současná doba žádá a pohodlí, jaké v sedmdesátých letech nabídly na západě vlaky EuroCity, se bohužel nekoná. Se slzou v oku lze vzpomínat na německé Apmz, kde každá sedačka šla otočit dle libosti cestujícího, měla vlastní okno, místa pro nohy na rozdávání a díky jejich masivnosti byla i při velkoprostorovém uspořádání zajištěna určitá intimita. Dnes je největší mantrou ekonomika provozu (tedy minimum konstrukčních rozdílů a maximální kapacita vozidla) a podle průzkumů je pro cestující víc než pohodlí zásadnější otázka kvality wi-fi.
16.05.2018 (22:37)  
Když jsem v ČR, jezdím téměř pořád Plzeň-Praha-Brno, kde si můžu vybírat vše vyjmenované + ještě Apee s ex Amz sedačkami. Dvojkou jsem v railjetu nikdy nejel, ale jedničku upřednostním i před Am(p)z. Z výběru Pendolino + Metropolitan, nebo Ex (Amz) + railjet naprosto jasně vítězí druhá varianta. Vrzání je občas naprd, ale jinak naprosto souhlasím s Láďou. Navíc v railjetu mám obecně mnohem lepší zkušenost s personálem JLV (a jde tam bez problémů zaplatit kartou).
A vůbec, Barmu na vás :D
16.05.2018 (22:25)  
Za mně teda RJ nic moc. Jel jsem teď 3x po sobě rakouským a přesně jak popisujete níže. Do prudších oblouků a do výhybek to divně skřípalo a to hledění do sloupků vás po chvilce taky přestane bavit. O sedačky ze kterých se dá dívat ven je docela bitka. Měřím 186cm a za stolek jsem se teda sotva vlezl. Vhledem k tomu že jsem musel pracovat na notebooku, musel jsem. Jednu cestu jsem to dal bez stolku a pro pohodlí jsem musel hodit nohy do uličky. Ale to zase do mně kopali cestující nebo mi to přejel bistrovozík. Za to co to stálo a jak je to propagované je to nic moc. Ten český kterým sem jel aspoň nevrzal.
16.05.2018 (17:54)  
Pokud je RJ příbuzný s emzetami, které rovněž považuju za velmi slušný standard, podařilo se to výrobci dobře zamaskovat. Vozy RJ jsou totiž uvnitř hlučnější, mají tvrdší chod a více poskakují na nerovnostech. A interiéry rakouských souprav, kromě toho, že jsou vyvedeny v (podle mého názoru) mimořádně nepovedené barevné i materiálové kombinaci, už jsou taky mnohem omšelejší, než by člověk vzhledem k jejich stáří čekal.
A čím by pan Čermák rád za svoje peníze jezdil? Něčím, co kromě výše uvedených nedostatků neskřípe, nebouchá, co aspoň občas někdo umyje a v čem ho po hodině sezení v 1. třídě nerozbolí záda kvůli nevhodnému tvaru opěradla a úhlu hlavové opěrky.
A když už se tu nakouslo srovnání s Pendolinem, to považuju za mnohem příjemnější na cestování. Chodové vlastnosti i odhlučnění výrazně lepší, tvarování sedadel také. A u předmodernizačních interiérů i barevné řešení, modernizované jsem zatím neviděl.
16.05.2018 (17:52)  
Měřím též 184 a docent a zaplať Bůh ani přescent ještě nejsem:-) Ale každý máme holt jiné nároky na prostor. Mě vyhovuje prázdné A, Amz atd;-) Ale každý jsme jiný.
16.05.2018 (16:29)  
To je mi ale zajímavá diskuse. Měřím 184 cm a hmotnostně rozhodně nejsem docent, přesto jsem zatím v rj nenarazil na místo, kam bych se nevešel - a to už jsem seděl skoro všude. Vyhovuje mi i tvrdost sedadel, považuji ji téměř za příkladnou. Pokud cestuju někam, kde jezdí i rj, volím vždy tyto spoje.
16.05.2018 (16:41)  


Plně s Vámi souhlasím. Kupodivu také měřím 184 cm a také mi raijet co se týče pohodlí vyhovuje. Jenom snad to koukání do sloupků mohli inženýři trochu lépe vyřešit. Jinak za mně možná i lepší než české Pendolino, i když tam hraje prim uspořádání sedadel 2+1. :-)
16.05.2018 (15:50)  
Mě railjet nepobuřuje. Ale proč tam musí být tolik a ještě ke všemu tak nepohodlných sedaček?
Opěrka ruky ze které při každém zadřímnutí loket sjede, sedačka u okna kam se nevejde rameno, hromada sedadel kouká do sloupku. Proč to nešlo lépe, když už jsou to technicky zdařilé vozy, co nevržou, jsou tiché, nebývá v nich horko ani zima, ba dokonce ani smrad. Což je na klimatizovaný vůz celkem nezvykle super.
Kdyby se provedla reko na jiný počet a typ sedadel..., ale takhle je to klimatizovaný Bt
16.05.2018 (15:34)  
Ti dopravci se nezavděčí... Šotouš nebo staromilec bude chtít rybáky nebo kopřiváky tažené párou (ještě vezme na milost koženky tažené brejlemi), normální cestující potěší normální, čistý a pohodlný vlak a klidně i ten panter. No a pan Čermák by nejraději jezdil čím?
16.05.2018 (15:06)  
Sim: osobně si myslím, že otřískaný dehumusovaný B je na Rx o něco lepší než Panter - aspoň co do jízdních vlastností...
16.05.2018 (13:33)  
NIcKON > ono zalezi na uhlu pohledu; ja si velmi zive vybavuju situaci, kdy byl u nas marketingove protlacovan klopici nadvlak na ukor vseho ostatniho (i za cenu zpomaleni ostatnich vlaku, aby nadvlak lepe vynikl) a v Rakousku se objevily prvni Railjety. V tu chvili na diskusnich forech (ZP, vlakynet, k-rep. atd) bylo slyset spoustu hlasu, ze koncepce naseho Pendolina je prekonana a ze jedine Railjet je ten spravny vlak, ktery nas prenese do budoucnosti.
A fakt je, ze pokud mam moznost si vybrat mezi spojem, kde je nasazeno klopidlo, nebo jinym s emzetami, chodovymi vlastnostmi a komfortem jizdy obecne u me emzeta vede - a i kdyz moznost volby nemam, diky pribuznosti vozu Railjetu s emzetami si dovedu predstavit, ze bych uprednostnoval prave Railjet.

A rozhodne bych si nedovoloval nazyvat Railjet bidou v situaci, kdy jsou na Rx nasazovany dehumusovane, ale uz notne otriskane B jako pravidelne razeni. Mozna by trochu pokory pri kritickem hodnoceni neuskodilo.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko