Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
80-90.716 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dlouhá Třebová - Parník odbočka - GPS: 49°55'19.552"N, 16°25'46.621"E » - Datum: 18.4.2013 - Autor: malard - Zobrazeno: 6061x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
02.05.2013 (22:12)
Moc nádherná fotka
Sunutí se v minulosti používalo i u rychlíků do Náchoda přes Starkoč, kdy objíždět kvůli 3 km by byla jen nesmyslná ztráta času, tak se jelo pozpátku a na zadním představku kontroloval trať průvodčí s vysílačkou.
http://www.zelpage.cz/razeni05.php?dotaz=740&sekce=R
http://www.zelpage.cz/razeni05.php?dotaz=740&sekce=R
Ještě jinak, jak tady asi skoro téměř všichni víme, rychlost sunutím je? A při dnešní propustnosti trati je tak neskutečný a neuskutečnitelný nesmysl, jako takto vypravit jakýkoli vlak!!!
Dohlibe,byl jste v tu chvíli ve stanici a nebo na trati? Pokud ve stanici tak to zcela jistě byl posun a ne Os. :)
dohlib: viděl jsi klasický staniční posun, tedy přestavení soupravy z koleje na jinou, prostě je zcela nemožné aby souprava sunula z Pce do Chocně!! Opakují, zcela nemožné!
:tofees
http://archiv.chocen.tv/archiv.php?path=201304/chocen_20130422_092310M.jpg
Tohle je klasika, řídící jede vpředu, za ním dva klasické vagony a pak loko a jede to směr stanice Choceň, Pendolino jede od Chocně na Prahu. Ale jak už někteří zde psali, jsou i možnosti sunutí loko a před ní klasické vagony bez řidícího, ale asi jen nouzově...nemám bohužel důkaz že jsem něco takového viděl, ale asi se to stává...
http://archiv.chocen.tv/archiv.php?path=201304/chocen_20130422_092310M.jpg
Tohle je klasika, řídící jede vpředu, za ním dva klasické vagony a pak loko a jede to směr stanice Choceň, Pendolino jede od Chocně na Prahu. Ale jak už někteří zde psali, jsou i možnosti sunutí loko a před ní klasické vagony bez řidícího, ale asi jen nouzově...nemám bohužel důkaz že jsem něco takového viděl, ale asi se to stává...
dohlib: to co tu pořád opakuješ je nebetyčná blbost, buď jede klasická souprava loko napřed, tak jako se to patří nebo sysel nyní řazen s jedním kočárem!
Trainman: na dolní a z dolního v Karlových Varech suneme běžně u několika souprav.
:Chary 14:52
No jo, tohle chápu, je to něco jako Railjet na konci, ale na Os Pardubice-ČT byly na chocen.tv vidět v minulém týdnu jen a pouze 2 vagony klasické http://www.zelpage.cz/detail_vuz07.php?id_vuz=48271&rok=13 bez řídícího + loko na konci..do Chocně to vjíždělo hezky pozpátku s 2 vagonky, ne s třemi neboli se dvěma + řídící.
No jo, tohle chápu, je to něco jako Railjet na konci, ale na Os Pardubice-ČT byly na chocen.tv vidět v minulém týdnu jen a pouze 2 vagony klasické http://www.zelpage.cz/detail_vuz07.php?id_vuz=48271&rok=13 bez řídícího + loko na konci..do Chocně to vjíždělo hezky pozpátku s 2 vagonky, ne s třemi neboli se dvěma + řídící.
Tak jistě že na "normálních" osobních vozech žádné stanoviště není, nebylo potřeba a nebyly lokomotivy, které by se jím daly ovládat. Leč, doba se mění a není to zas až tak vzácný jev - jestli jsi například někde z okolí těchto tratí
http://www.zelpage.cz/atlasvozu_hledani_razeni.php?id=34&rok=13
tak by ses tam mohl zajít podívat na toto
http://www.zelpage.cz/detail_vuz07.php?id_vuz=13142&rok=13
http://www.zelpage.cz/atlasvozu_hledani_razeni.php?id=34&rok=13
tak by ses tam mohl zajít podívat na toto
http://www.zelpage.cz/detail_vuz07.php?id_vuz=13142&rok=13
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko