..: Fotogalerie - detaily fotografie Falkenstein-Brücke :..
 

Falkenstein-Brücke


Falkenstein-BrückeInformace o fotografii:
 - Úsek: Oberfalkenstein - Penk
 - Datum: 13.7.2010
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5959x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
06.08.2010 (20:50)  
JV: Píšeš pravdu, ale podívej se na Slovensko, kde zavedli mýtné a ceny PHM šli výrazně dolů. Mám autodopravu a jezdíme tam celkem často, tak ceny sleduju. A tak ve skrytu duše doufám, že až nám v ČR zpoplatní i chodníky, tak ceny PHM pujdou taky dolů. No a s takovými cenami za PHM, bude konvenční provoz stále výhodnější než alternativa typu RoLa.
06.08.2010 (15:36)  
Tak s přívalem nových a nových nesmyslů z Evropského parlamentu se mi možnost vystoupení začíná jevit docela reálnou, jestli ty omezený socialisty někdo nezastaví ... tak se možná EU rozpadne brzo sama.

Už se těším, že si budeme moct koupit láhev piva s bílou etiketou a jen pod víčkem bude "informativně" napsáno, že výrobcem je Budvar.
registrovaný uživatel M@ra 
Počet komentářů uživatele33 »fotek 0
06.08.2010 (13:36)  
JV: My jako člen EU nemůžeme nutit cizí dopravce, aby nejezdili po našich dálnicích.

Ale zatím můžeme klidně vystoupit (a samozřejmě zůstat v EFTA a Schengenu).
06.08.2010 (9:45)  
Koukám na ty ceny, tam se to opravdu vyplatí, teda kromě času, který je 4 hodiny auto vs. 10 hodin vlak, ale dá se to brát jako povinný odpočinek a pak jedem dál. Takže dopravce namísto aby stál a řidič spal, tak ujede 400 kilometrů za přibližně stejnou cenu bez rizika nehody.

U nás Břeclav - Ústí n.Labem, 50 km nezpoplatněných, 310 km mýto, 3-nápravový kamion, 1100 Kč, 15 korun na kilometr náklady na provoz? Tak to je 5200, celkem něco přes 6 tisíc.

Hm, počítám něco špatně? Na 350 kilometrech RoLa v západní evropě je cena v přepočtu asi 8 tisíc, když se zauvažuje satelitní mýto - zpoplatnění i těch zbývajících 50 km, tak se dostáváme málem na vyrovnanou cenu?
06.08.2010 (9:11)  
Já myslím, že o linkách si každý udělá přehled v této mapě http://is.gd/e5yEC kde jsou i ceny. A jak se dívám, popletl jsem si Wörgl a Wels. :-) Ještě, že Miroslav Zikmund asi spí.

Ještě dodám, že se dají potkat nejen RoLy, ale i vlaky s nástavbami nebo návěsy bez tahačů, kdy auta jsou užitečná na místní rozvážku, ale dálkový transit je vlakem.
06.08.2010 (9:02)  
No ono je to ohledně těch RoL ještě o něco složitější. Pokud jde o Brenner, tam existují, pokud se nemýlím minimálně 2 kurzy, kratší z Wörglu na Brenner a pak ještě delší z Bavorska do i talského Trenta. Na této fotografii je však zachycená RoLa na tauernské dráze /Klagenfurt - Villach - Salzburg/ a pokud jsem trochu hledal, měla by to být RoLa z italského Terstu do Salzburgu, když se jedná převážně o turecké kamiony, které se dostanou do Itálie trajektem.
06.08.2010 (8:57)  
JsP: Aha, dík za doplnění. Nicméně i od Wörglu vede na Brenner a do Itálie pohodlná dálnice. Zajímal by mě ten níže zmíněný cenový poměr.
06.08.2010 (8:42)  
Jasně, ale ony ty RoLy nejezdí z 35 km vzdáleného Innsbrucku, ale od Wörglu, který je v úplně jiné spolkové zemi...
06.08.2010 (8:02)  
Chary: Ne tak docela, na Brenner a dál do Itálie vede od Innsbrucku celkem nově postavená dálnice viz:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb331.jpg
a přesto zde RoLa funguje a je hojně využívána. Neznám cenový poměr dálnice(mýto) x RoLa, ale bylo by rozhodně zajímavé to porovnat. Kilometrická vzdálenost dálnice x železnice je +- 2km stejná.
05.08.2010 (23:40)  
Narovnání nákladů na kamionovou dopravu ve srovnání se železniční (včetně způsobených škod)by měl být první a logický krok,jenže zatím žádná vláda k tomu nenašla odvahu(proč asi,není jistě nutno vysvětlovat),tím méně tato,která je tam teď ...takže jsme opět tam kde jsme byli.
Už před několika lety se přední český ekonom a bankéř jménem Singer zabýval myšlenkou,že současné řešení,kdy lidstvo nezná a nedokáže si představit jiný způsob přepravy zboží než po silnici,je naprostá zvrácenost a vyjmenoval důvody PROČ by tomu tak nemělo být,zrovna jako jediný důvod PROČ tomu tak je...opravdu zajímavé čtení...článek navíc kupodivu vyšel v Mladé Frontě,což rozhodně není příliš objektivní deník a zcela jistě nemá železnici příliš v oblibě...a to je asi tak všechno.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko