Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 334.024 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Dvorky - Datum: 18.8.2013 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Dioráma ve velikosti TT - Zobrazeno: 3432x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Složení díku panu JKml, representantu ml. generace: děkuju.
:-) Obecně o sem -tam nějakých vlečkově-fabrických výkonech vím. Můj dotaz směřije do traťové služby. Já krom těch Bečvár o žádném vlastně nevím.
:-) Obecně o sem -tam nějakých vlečkově-fabrických výkonech vím. Můj dotaz směřije do traťové služby. Já krom těch Bečvár o žádném vlastně nevím.
Stoupa: Roudnické strojírny a slévárny, dom st Roudnice nL Hracholusky, ale to byla lokomotiva vlečková fabrická, nástupkyně páry, kterou známe z Marečku podejte mi pero.Ale do revoluce v denní permanenci.
Jináč Trainmanikovi nelze jinak než za patinu udělit vyznamenání....takhle zas...á mašina jak jetel přímo koresponduje s dobou ve které jezdila
Jináč Trainmanikovi nelze jinak než za patinu udělit vyznamenání....takhle zas...á mašina jak jetel přímo koresponduje s dobou ve které jezdila
Pro:
Trainmaniak: Opovaž se to mejt! Máš to velmice pohledné
Všeci: paměť má děravá pamatuje nasazení řady T 334.0 (druhé obsazení řady, prvá byla V 36):
a) Brno hlavní. trápení se na záloze na hlavním (chtělo to silnější stroj).
b)Železniční vojsko
c) "lokálka" Pečky - Bošice a okolí do druhdy velkostatkářského ráje, kdy ony četné (Mn) náklaďáčky tahaly právě T 334.O, a domnívám se, že v noci se nepřistavovalo.
Chlapi, pomožte prosím vzpomínat kde ještě byla turnusována na traťových výkonech? Síly moc nepobrala.
Trainmaniak: Doufám, žes to mezitím neumyl!!! Já ju snad viděl čistou jen z krabičky Zeuke TT Bahnen!
Trainmaniak: Opovaž se to mejt! Máš to velmice pohledné
Všeci: paměť má děravá pamatuje nasazení řady T 334.0 (druhé obsazení řady, prvá byla V 36):
a) Brno hlavní. trápení se na záloze na hlavním (chtělo to silnější stroj).
b)Železniční vojsko
c) "lokálka" Pečky - Bošice a okolí do druhdy velkostatkářského ráje, kdy ony četné (Mn) náklaďáčky tahaly právě T 334.O, a domnívám se, že v noci se nepřistavovalo.
Chlapi, pomožte prosím vzpomínat kde ještě byla turnusována na traťových výkonech? Síly moc nepobrala.
Trainmaniak: Doufám, žes to mezitím neumyl!!! Já ju snad viděl čistou jen z krabičky Zeuke TT Bahnen!
Tak tohle vysvětlení mě při mí představivosti neuspokojuje. Zde musí, zdůrazním "musí", jít o něco jiného! Nebo je to předávka na záloze.
31.01.2014 (17:06)
Moc se mi líbí, jak pěkně navazuje pozadí.
Loko odstavené na kusé koleji, zajištěné "čubou" proti ujetí, a mě zajímá co se tu odehrává? Na co lokáda čeká, posun, či PMD nebo určena na vlak? 6,1!
31.01.2014 (16:52)
Čeká, až ji vyfotím, aby se zase mohla nechat zabalit do krabičky. :-)
Ale jen ať patinuje! :)
Tady ten stroj vypadá opravdu jako patinovaný pro uhelné sklady, ale v provozu ho nepamatuju, třeba to tak bylo...
Tady ten stroj vypadá opravdu jako patinovaný pro uhelné sklady, ale v provozu ho nepamatuju, třeba to tak bylo...
Zlámalík: Celou dobu lanaříme Trainmaniaka, aby patinoval, a nyní chceme zpět čistý vozový park, :-D.
Ten térpapír je luxusní, naprosto luxusní...
31.01.2014 (16:08)
Vobyčejný noviny napuštěný temperovou vodou. :-)
http://www.trainmania.info/udelatka.html#vsestarska_hrazdena_kulna
http://www.trainmania.info/udelatka.html#vsestarska_hrazdena_kulna
Umejt, pane kolego, mašinu umejt... To s tím jezdíte na huhlí? :-D
Navázání na okolí je povedené a vyšlo skvěle - to je foceno venku, žejo.
Navázání na okolí je povedené a vyšlo skvěle - to je foceno venku, žejo.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko