..: Fotogalerie - detaily fotografie BR 86, 01.5 & 44 :..
 

BR 86, 01.5 & 44


BR 86, 01.5 & 44Informace o fotografii:
 - Místo focení: Žacléř
 - Datum: 3.3.2013
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT, modely Tillig a
Roco
 - Zobrazeno: 4080x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

19.11.2013 (8:48)  
Kopec vlevo je Horní les?
19.11.2013 (16:19)  


Pozadí je v foceno v Polsku, nachází se u přehrady Bukówka.
registrovaný uživatel IvaA 
Počet komentářů uživatele50 »fotek 0
18.11.2013 (20:20)  
S potěšením konstatuji, že pojezdová část vrchlíku věže Stachelbergské TS-75 našla mírové uplatnění. Včetně předpancíře, nově sloužícího jako stabilizace konstrukce;)
18.11.2013 (18:58)  
Krajinka nádherná, včetně naprosto luxusní patiny točny.

Ale ty mašinky jako z bakelitu a s těmi vyhaslými komíny... Modely si pamatuju z minimálně 30 let starých TT katalogů, umí to už digitál a šel by do toho namontovat Seuthe?
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
18.11.2013 (17:20)  
Libore, 6,01 je hodnocení fota. Vím, že je to málo, ale pro nepřehlednost jsem nemohl jinak. Ty jsi mi to dovysvětlil, no přesto u toho zůstanu. :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
18.11.2013 (17:11)  
pro toffes:

To je krutě realistické vizionářství:

BR 01.5 v rámci oživení turistického ruchu německé odboráře do revitalizovanch lyžařských a sáňkařskch rýchorskch středisek.
BR 44 odváží vytěžené uhlí z obnovené těžby v uhelné pánvi. (proslýchá se, že v realizaci je fungl nová výsypka/násypka). Žacléřské uhlí je celkem OK a to radonem dobře sycené od Úpice s prý brát nebude.
BR 86 - univerzálnějšího stroje snad ani nebylo.

A co to ono 6.01?

BR 06 (2 D 1, 3p, při hnacích a spřažených nápravách 2000mm)se pokud vím nedochovala - a stejně délka kotelních trubek 6m (vzdálenost trubkovnic) nedělala dobrotu.

V diskusi s ředitelem PO je obnovení výrovy "upgrade" ř. 434.2 - v HO se osvědčila. SKF exkluzivně dodá náravová i tyčová ložiska (válečková, naklápěcí).
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
18.11.2013 (16:44)  
Vůbec netuším co se nám tu odehrává!? Posun kontra pravidelná doprava? 6,01!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
18.11.2013 (16:21)  
To je fofr! Právě psali, že dojezdila a v Pánu zkončila T 478.3301. A ty jako správný hospodář a šéf Provozního oddílu vytáhneš ze stodol osvěčenou trakci, povětšině dokonce s vyšším instalovaným výkonem, ba u 01.5 i vmax! Dostavíš zbrojení TTO, nebo jezdí do Trutnova?

Zlámalík: Hlavně aby byly provozní a nejen nová Aussenstelle DB Museum. (tam ty požáry bejvaj občas strašný ...)
18.11.2013 (16:04)  
Ha! Že by Žacléř spadal nově pod DB-Infrastruktur?
Pěkně zapojeno do pozadí. Tedy ehm, víte kam myslím :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko