Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
BR 86, 01.5 & 44 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Žacléř - Datum: 3.3.2013 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, modely Tillig a Roco - Zobrazeno: 4080x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Kopec vlevo je Horní les?
19.11.2013 (16:19)
Pozadí je v foceno v Polsku, nachází se u přehrady Bukówka.
S potěšením konstatuji, že pojezdová část vrchlíku věže Stachelbergské TS-75 našla mírové uplatnění. Včetně předpancíře, nově sloužícího jako stabilizace konstrukce;)
Krajinka nádherná, včetně naprosto luxusní patiny točny.
Ale ty mašinky jako z bakelitu a s těmi vyhaslými komíny... Modely si pamatuju z minimálně 30 let starých TT katalogů, umí to už digitál a šel by do toho namontovat Seuthe?
Ale ty mašinky jako z bakelitu a s těmi vyhaslými komíny... Modely si pamatuju z minimálně 30 let starých TT katalogů, umí to už digitál a šel by do toho namontovat Seuthe?
Libore, 6,01 je hodnocení fota. Vím, že je to málo, ale pro nepřehlednost jsem nemohl jinak. Ty jsi mi to dovysvětlil, no přesto u toho zůstanu. :-)
pro toffes:
To je krutě realistické vizionářství:
BR 01.5 v rámci oživení turistického ruchu německé odboráře do revitalizovanch lyžařských a sáňkařskch rýchorskch středisek.
BR 44 odváží vytěžené uhlí z obnovené těžby v uhelné pánvi. (proslýchá se, že v realizaci je fungl nová výsypka/násypka). Žacléřské uhlí je celkem OK a to radonem dobře sycené od Úpice s prý brát nebude.
BR 86 - univerzálnějšího stroje snad ani nebylo.
A co to ono 6.01?
BR 06 (2 D 1, 3p, při hnacích a spřažených nápravách 2000mm)se pokud vím nedochovala - a stejně délka kotelních trubek 6m (vzdálenost trubkovnic) nedělala dobrotu.
V diskusi s ředitelem PO je obnovení výrovy "upgrade" ř. 434.2 - v HO se osvědčila. SKF exkluzivně dodá náravová i tyčová ložiska (válečková, naklápěcí).
To je krutě realistické vizionářství:
BR 01.5 v rámci oživení turistického ruchu německé odboráře do revitalizovanch lyžařských a sáňkařskch rýchorskch středisek.
BR 44 odváží vytěžené uhlí z obnovené těžby v uhelné pánvi. (proslýchá se, že v realizaci je fungl nová výsypka/násypka). Žacléřské uhlí je celkem OK a to radonem dobře sycené od Úpice s prý brát nebude.
BR 86 - univerzálnějšího stroje snad ani nebylo.
A co to ono 6.01?
BR 06 (2 D 1, 3p, při hnacích a spřažených nápravách 2000mm)se pokud vím nedochovala - a stejně délka kotelních trubek 6m (vzdálenost trubkovnic) nedělala dobrotu.
V diskusi s ředitelem PO je obnovení výrovy "upgrade" ř. 434.2 - v HO se osvědčila. SKF exkluzivně dodá náravová i tyčová ložiska (válečková, naklápěcí).
Vůbec netuším co se nám tu odehrává!? Posun kontra pravidelná doprava? 6,01!
To je fofr! Právě psali, že dojezdila a v Pánu zkončila T 478.3301. A ty jako správný hospodář a šéf Provozního oddílu vytáhneš ze stodol osvěčenou trakci, povětšině dokonce s vyšším instalovaným výkonem, ba u 01.5 i vmax! Dostavíš zbrojení TTO, nebo jezdí do Trutnova?
Zlámalík: Hlavně aby byly provozní a nejen nová Aussenstelle DB Museum. (tam ty požáry bejvaj občas strašný ...)
Zlámalík: Hlavně aby byly provozní a nejen nová Aussenstelle DB Museum. (tam ty požáry bejvaj občas strašný ...)
Ha! Že by Žacléř spadal nově pod DB-Infrastruktur?
Pěkně zapojeno do pozadí. Tedy ehm, víte kam myslím :-)
Pěkně zapojeno do pozadí. Tedy ehm, víte kam myslím :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko