Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
V 43.1109 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tápiószecső - Szőlőstelep - Datum: 11.5.2011 - Autor: Michal Demčila - Pozn.: IC 366 HARGITA - Zobrazeno: 4678x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Nějak mě udivilo, že ta infrastruktura (uchycení trolejí) a terén vypadá stejně jak u nás.
18.06.2011 (13:41)
I příměstská je trochu středověk, třeba pařížské metro v Aradu :))) viz: http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3701/3701600_94934f963d876566ceebb5b17bb2adae/images/P1010804.JPG, francouzské motoráčky jsou kouzelné :-)
It's Simeria station, not Arad :)
That was a Regio between Deva and Teius.
The blue cars in the picture, are used on Intercity and most of all, for Express train or Rychlíky :)
It's Simeria station, not Arad :)
That was a Regio between Deva and Teius.
The blue cars in the picture, are used on Intercity and most of all, for Express train or Rychlíky :)
17.06.2011 (21:19)
Co se rychlosti týče nejsem si jist,ale asi 90.
Vozový park jak MÁV tak CFR na mezinárodních spojích je opravdu na úrovni.Leč vnitro u CFR to je něco,že naše koženky a výbava je vysoký nadstandart.U MÁV jezdí mnoho FLIRTů a DESIR,ovšem zbytek je na naší rovině a na vnitro rychlící i pod ní.
Vozový park jak MÁV tak CFR na mezinárodních spojích je opravdu na úrovni.Leč vnitro u CFR to je něco,že naše koženky a výbava je vysoký nadstandart.U MÁV jezdí mnoho FLIRTů a DESIR,ovšem zbytek je na naší rovině a na vnitro rychlící i pod ní.
tak me se ta lokomotiva zase libi ma i neco do sebe ve vsem musite hleat neco originalniho a jinyho, ale tipoval bych ze uz ma zasebou reko
DJTiesto: Ta mašina stejně víc než 130km/h nedá, traťová rychlost tu bude asi vyšší. Design lokomotivy není moc elegantní, když to porovnám s našimi lokomotivami 2. a 3. generace. Jinak díky za foto - vždycky se rád kouknu, jak se jezdí jinde, a z Maďarska tu toho až tak moc nemáme.
17.06.2011 (20:08)
Tomáš Palíšek: Rozhodně bych to Desiro zkusil a pak bych porovnával. Ona i dřevěná židle může být pohodlná, pokud respektuje ergonomii lidské páteře, a může se na ní sedět líp než na kanapi, na kterém má člověk kolena ve výši žeber a měkké nízké opěradlo 30 cm za zadkem.
17.06.2011 (19:32)
R 1463 Úpa: Jo, vlastně, máš pravdu.
Apropo, teď jsem si vzpomněl, že Rumuni provozují Desira na svých IC, takže i v dálkové dopravě mají co dohánět. Čím byste radši chtěli jet z Prahy do Plzně - Desirem nebo Béčkem? :D
Nicméně, stále platí, že v dálkovce jsou na tom Rumuni relativně dobře.
Apropo, teď jsem si vzpomněl, že Rumuni provozují Desira na svých IC, takže i v dálkové dopravě mají co dohánět. Čím byste radši chtěli jet z Prahy do Plzně - Desirem nebo Béčkem? :D
Nicméně, stále platí, že v dálkovce jsou na tom Rumuni relativně dobře.
I příměstská je trochu středověk, třeba pařížské metro v Aradu :))) viz: http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3701/3701600_94934f963d876566ceebb5b17bb2adae/images/P1010804.JPG, francouzské motoráčky jsou kouzelné :-)
17.06.2011 (15:59)
Pokud se nemýlím, třetí vůz je maďarská hospoda. Rumuni jsou na tom daleko lépe v dálkové dopravě, v regionální dopravě, krom té příměstské, se to ale rovná středověku.
17.06.2011 (14:33)
Maďarsko to je, ale vozy jsou rumunský.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko