Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.041-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Blansko - Adamov zastávka (U Nového hradu) - GPS: 49°19'19.545"N, 16°38'22.603"E » - Datum: 17.8.1992 - Autor: classic 90s - Pozn.: "260kou bezdrátově" - Kapitola II. - "Na jih" - Díl 6. - "Poslední dvojkolejné léto" / sken dia FomachromD20 - Zobrazeno: 7770x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Astartoth: v tom Krasíkově mohly "normální" vlaky projíždět tunelem bez omezení, problém byl jen u vlaků se stodolovitými vozy SŽD (a dalších s PLM) - ty se v tunelu nesměly potkat s jiným vlakem. Řešilo se to pomocí návěstidel. Tunel na obrázku úzce jen opticky působí, mašina je celá venku.
Mam pocit, ze stary Krasikovsky tunel byl dvoukolejny, ale jen jeden vlak mohl byt v jeden cas uvnitr. Jak se to technicky resilo netusim. Rychlost v okoli vsak nebyla nijak zavratna.
Co se tohoto tunelu tyce, neprijde mi nijak extra uzky, mate monumentalni vysoky portal a monstrozni kamenne bloky. Kdyby byl decentnejsi, nikomu nic o uzkem tunelu neprijde.
Co se tohoto tunelu tyce, neprijde mi nijak extra uzky, mate monumentalni vysoky portal a monstrozni kamenne bloky. Kdyby byl decentnejsi, nikomu nic o uzkem tunelu neprijde.
10.07.2014 (22:00)
Jožo pilko: rychlost "75", ale pro vozidla přechodnosti 3 tam bylo "70", jestli se nepletu.
Snímek autora Šemory, uložený Milošem je ještě o dvacet let starší, konkrétně 1974, a tehdá bylo jen těch "75".
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/781044.jpg
A co se míjení vlaků v tomto tunelu týká, tak mám pocit, že se tak dělo běžně. A existují vůbec místa na dvojkolejných tratích, kde je zakázáno vjetí dvou vlaků současně? To podle toho nějak upravují grafikon? A co zpoždění? Bez nějaké signalizace by míjení kdekoliv na trati snad ani nešlo zabránit... zajímavá otázka. Možná někdo okomentuje. ;)
Snímek autora Šemory, uložený Milošem je ještě o dvacet let starší, konkrétně 1974, a tehdá bylo jen těch "75".
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/781044.jpg
A co se míjení vlaků v tomto tunelu týká, tak mám pocit, že se tak dělo běžně. A existují vůbec místa na dvojkolejných tratích, kde je zakázáno vjetí dvou vlaků současně? To podle toho nějak upravují grafikon? A co zpoždění? Bez nějaké signalizace by míjení kdekoliv na trati snad ani nešlo zabránit... zajímavá otázka. Možná někdo okomentuje. ;)
10.07.2014 (16:14)
Pamätníci : mohli sa v tomto tuneli stretať vlaky, a aká tam bola traťová rýchlosť ?
Aha tak konečně vím proč tam jsou 2 tubusy a ne jeden se dvěma kolejemi.
09.07.2014 (22:59)
Díky za komentáře.
Každopádně je dobře, že se podařilo alespoň tento jediný tunel zachovat v původní podobě z roku 1849. Naštěstí bylo příliš nákladné jej rozšířit... :)
Velká škoda, že nešlo zachovat i na něj ze severní strany navazující kamenný most přes Svitavu.
Mimochodem, nevím jestli jste si všimli, ale tento brejlík je budoucí stříbrný blesk. Tehdy ještě v uniformě... no a dnes už zase v uniformě.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754584.jpg fotka Pepíka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/art356.jpg a snímek ythomas_ct
Každopádně je dobře, že se podařilo alespoň tento jediný tunel zachovat v původní podobě z roku 1849. Naštěstí bylo příliš nákladné jej rozšířit... :)
Velká škoda, že nešlo zachovat i na něj ze severní strany navazující kamenný most přes Svitavu.
Mimochodem, nevím jestli jste si všimli, ale tento brejlík je budoucí stříbrný blesk. Tehdy ještě v uniformě... no a dnes už zase v uniformě.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754584.jpg fotka Pepíka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/art356.jpg a snímek ythomas_ct
09.07.2014 (22:13)
Jo je to hezká vzpomínková fotka dobře si ten strážní domek pamatuju a taky cesty tunelem pod Novým Hradem, jo to už je tak dávno že to snad ani není pravda.
09.07.2014 (19:58)
Z náhledu jsem si ybl stoprocentně jistý že je to model :-)
09.07.2014 (17:48)
Aha, takže kvůli tomu je tam nyní každá kolej zvlášť :-D Díky
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko