..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.041-2 :..
 

754.041-2


754.041-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Blansko - Adamov zastávka (U Nového hradu)
 - GPS: 49°19'19.545"N, 16°38'22.603"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 17.8.1992
 - Autor: classic 90s 
 - Pozn.: "260kou bezdrátově" -
Kapitola II. - "Na jih" - Díl
6. - "Poslední dvojkolejné
léto" / sken dia FomachromD20
 - Zobrazeno: 7770x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.07.2014 (23:21)  
Astartoth: v tom Krasíkově mohly "normální" vlaky projíždět tunelem bez omezení, problém byl jen u vlaků se stodolovitými vozy SŽD (a dalších s PLM) - ty se v tunelu nesměly potkat s jiným vlakem. Řešilo se to pomocí návěstidel. Tunel na obrázku úzce jen opticky působí, mašina je celá venku.
10.07.2014 (22:55)  
Mam pocit, ze stary Krasikovsky tunel byl dvoukolejny, ale jen jeden vlak mohl byt v jeden cas uvnitr. Jak se to technicky resilo netusim. Rychlost v okoli vsak nebyla nijak zavratna.
Co se tohoto tunelu tyce, neprijde mi nijak extra uzky, mate monumentalni vysoky portal a monstrozni kamenne bloky. Kdyby byl decentnejsi, nikomu nic o uzkem tunelu neprijde.
10.07.2014 (22:00)  
Jožo pilko: rychlost "75", ale pro vozidla přechodnosti 3 tam bylo "70", jestli se nepletu.

Snímek autora Šemory, uložený Milošem je ještě o dvacet let starší, konkrétně 1974, a tehdá bylo jen těch "75".
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/781044.jpg


A co se míjení vlaků v tomto tunelu týká, tak mám pocit, že se tak dělo běžně. A existují vůbec místa na dvojkolejných tratích, kde je zakázáno vjetí dvou vlaků současně? To podle toho nějak upravují grafikon? A co zpoždění? Bez nějaké signalizace by míjení kdekoliv na trati snad ani nešlo zabránit... zajímavá otázka. Možná někdo okomentuje. ;)
10.07.2014 (16:14)  
Pamätníci : mohli sa v tomto tuneli stretať vlaky, a aká tam bola traťová rýchlosť ?
10.07.2014 (9:55)  
Aha tak konečně vím proč tam jsou 2 tubusy a ne jeden se dvěma kolejemi.
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
10.07.2014 (9:46)  
Nechápu, jak se tam mohly vejít dva vlaky vedle sebe...
09.07.2014 (22:59)  
Díky za komentáře.
Každopádně je dobře, že se podařilo alespoň tento jediný tunel zachovat v původní podobě z roku 1849. Naštěstí bylo příliš nákladné jej rozšířit... :)
Velká škoda, že nešlo zachovat i na něj ze severní strany navazující kamenný most přes Svitavu.


Mimochodem, nevím jestli jste si všimli, ale tento brejlík je budoucí stříbrný blesk. Tehdy ještě v uniformě... no a dnes už zase v uniformě.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754584.jpg fotka Pepíka

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/art356.jpg a snímek ythomas_ct
09.07.2014 (22:13)  
Jo je to hezká vzpomínková fotka dobře si ten strážní domek pamatuju a taky cesty tunelem pod Novým Hradem, jo to už je tak dávno že to snad ani není pravda.
09.07.2014 (19:58)  
Z náhledu jsem si ybl stoprocentně jistý že je to model :-)
09.07.2014 (17:48)  
Aha, takže kvůli tomu je tam nyní každá kolej zvlášť :-D Díky
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko