Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
433.041 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Depo Lužná u Rakovníka - GPS: 50°8'45.069"N, 13°46'39.814"E » - Datum: 15.8.1973 - Autor: Kafemlejnek - Zobrazeno: 5571x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Borovička: v poslední fázi parního provozu na Kolešovce (tj. 1975-78) se tam střídala 433.014 spolu s nějakou další 433 (041, 044, 047???) a také se 434.2186 nebo 2188.
Zrušení úseku Trhový Štěpánov - Dolní Kralovice byl skutečně konec páry na celé trati; 433.0 se v Benešově držely právě jen kvůli Kralovicím, kde bylo snad jen 13 t/nápr. a tudíž tam nemohly T 435.0.
Zrušení úseku Trhový Štěpánov - Dolní Kralovice byl skutečně konec páry na celé trati; 433.0 se v Benešově držely právě jen kvůli Kralovicím, kde bylo snad jen 13 t/nápr. a tudíž tam nemohly T 435.0.
Přesně tak 433.041 jezdila i poslední den provozu do Dolních Kralovic (31.5.1975). Alespoň jsem ji tam tehdy v Benešově potkal. Zřejmě tím tehdy skončil i parní provoz na celé trati a pak šly 433.o jinam. Ale Benešov i Kladno bylo depo Vršovice, Lužná snad také. Takže mohlo jít o operativní přesun v depu.
24.10.2012 (10:11)
Jak to bylo s touto lok. nevím,je to totiž foceno náhodou z vlaku při cestě do Rakovníka.
Dotaz na autora: 433.041 v Lužné v létě 1973 je pro mne dost velkým překvapením. V těch dobách byla Kolešovka doménou lok. 423.057 a "041" si tehdy pamatuji v Benešově u Prahy na Mn do Dolních Kralovic. Mimořádný záskok za "bejčka" v dílnách?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko