..: Fotogalerie - detaily fotografie 498.022 + T 466.0021 :..
 

498.022 + T 466.0021


498.022 + T 466.0021Informace o fotografii:
 - Místo focení: Depo Zvolen
 - Datum: 2.10.1986
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Zobrazeno: 5508x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
22.03.2011 (10:19)  
Hm Albatros 498.022 krásnej!!!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.03.2011 (9:40)  
Pro Pana Drahoše Švestku:

Áno, na Děčín 498.0 jezdily. Ale že by za hoďku a půl, nebo dvě? V 70. a podstanou část 80. let rychlíky na tomto rameni nevyjížděly ani časy z JŘ před 1. světovou válkou (zajisté s jinou zátěží).
22.03.2011 (23:42)  


Libore,těm nejrychlejším vlakům to v polovině 60.let trvalo 1 hod 50 min(tedy ne hodinu a půl),těm ostatním okolo 2 hodin.Obyčejné rychlíky,které všude zastavovaly,měly jízdní doby ještě o trochu delší.
Přece bych Ti nelhal...
22.03.2011 (9:02)  
Já si myslím, že tento stroj dlouho odstaven nebude, protože je vlakovou lodí ČD. Horší je s 498.106, která je ve vlastnictví Technického muzea, a to na její opětovné zprovoznění nemá ani peníze ani zájem.
Zájmem muzea je, aby stroj zůstal kompletní a ve vystavovatelném stavu. Podobně je to s Rosničkou 464.202. Tam ale svítá určitá naděje v podobě veřejné sbírky na její opravu.
FRK
21.03.2011 (21:53)  
Ještě dodám,pro ty které,to zajímá,že jízdní doby rychlíků a expresních vlaků mezi Prahou a Děčínem se 2.polovině 60.let pohybovaly v rozmezí 1,50-necelé 2 hod.Zátěže 550-650 tun (14-15 podvozkových vozů)a samozřejmě žádný "koridor"-mechaniky a v mnoha případech ručně stavěné výhybky.
21.03.2011 (21:10)  
Martin Ben:Já doufám,že tomu tak bude...mimochodem ten člověk vpravo je zrovna ten,kterému vděčíme za to,že tento nádherný stroj vstal z mrtvých a neskončil ve šrotu...jenže doba je zlá a záchrana historické lokomotivy,když nejsou prostředky na záchranu těch,co vozí denodenně lidi do práce,to bude těžký úkol...
Ty velké uši měla po většinu svého lokomotivního života v pravidelné službě...souhlasím,sluší jí,i dálkový reflektor..Ani nevím,jestli jsou ještě k dispozici.
Takhle nějak velice podobně vypadala v posledních letech provozu v depu Děčín,když vozila rychlíky a expresní vlaky do Prahy...jen s tím rozdílem,že byla černá.
To bohužel skončilo změnou JŘ dne 28.9.1970.Pak ještě několik let sloužila na pořadných výkonech-Pn vlaky na již zmíněném rameni Děčín-Praha a ještě do jara 1974 byla nasazována na předtápění souprav v uzlu Děčín(od jara 1970 však měla jiný tendr-935.015,ten původní byl těžce poškozen při nehodě v Praze-Bubnech a následně zrušen.)
Zrušena byla 17.6.1976 a následně předána do České Třebové,kde měl vzniknout železniční skanzen.Tento záměr se bohužel nezdařil,vozidla byla určena k likvidaci...ale naštěstí mezitím vznikly dobrovolné spolky,kterým se podařilo některé z těchto lokomotiv zachránit.
21.03.2011 (21:07)  
Drahoši, nádhera :-)
21.03.2011 (20:25)  
já myslím že 498022 má v lužné protekci ne? :-)

ale hlavně jak mu seknou ty velké uši, to je něco jinýho než jak ho známe dneska, mohly by mu je po letech na pár sezón zase vrátit, prd by se stalo ...
21.03.2011 (18:56)  
Kdyby nám vzali každýmu 10 kč měšíčně na daních ,tak máme mašin ,ani by se to nestačilo fotit.a nikomu z nás by se nic nestalo.Velká utopie,že?
21.03.2011 (18:49)  
Tato lok. je majetkem ČD,tam by se oprava mohla uskutečnit...jakkoliv je finanční situce špatná,resp.nejhorší jaká kdy byla.
Ale ještě horší je to s lokomotivami,které patří NTM...ty asi nevyjedou už nikdy,což je u některých velká škoda.
Woiciech Xavier: Obdivuji tvůj optimismus...kéž by to tak bylo.
21.03.2011 (18:42)  
Asi mu propadne kotel.Ale u Albíka se opravy nebojím.Do 2 let se bude zase prohánět po našich tratích, to samé Rosňa
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko