..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.4037 :..
 

T 478.4037


T 478.4037Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Sedlec - Praha-Bubeneč
 - Datum: 20.4.1983
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 375 "Vindobona" s
rakouskými "oranžádami" a
děčínským brejlovcem
"čtyřkou". V Praze hl.n.
již čeká na přepřah
brejlovec jiný -budějovická
"trojka"
 - Zobrazeno: 7493x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.11.2011 (10:56)  
Honza: 750.7.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.11.2011 (0:18)  
Rabín: čemu prosím říkáte Kundály??
16.11.2011 (22:22)  
Rabín: Přesně tak. Touhle Vindobonou jsem jezdil v letech 1980 - 1987 alespoň čtyřikrát ročně mezi Ústím a Velenicemi, takže si pamatuju, jak v Třeboni obcházeli pohraničníci s celníky soupravu a razítkovali.
16.11.2011 (19:16)  
CzechDave: to je dost pravděpodobné, matně si vzpomínám, že v úseku Veselí nad Lužnicí (nebo snad dokonce už Tábor) - České Velenice byla vnitřostátní přeprava povolena v jediném voze, což mohla být právě ten BDs. Ostatní (jedoucí do nepřátelské ciziny) byly důkladně filcovány.
16.11.2011 (18:42)  
Rabín: Mám pocit, že BDs zůstávalo ve Velenicích, dál za čáru jela jen hospoda a německé / rakouské vozy. Proto je taky BDs hned na začátku soupravy.
16.11.2011 (16:34)  
Drahoš Švestka: nezoufejte - "Kundály" budou historické dřív než se nadějeme a dnešní šotoušský dorost je bude oplakávat :-)
16.11.2011 (16:20)  
Pěkné. Takhle jsem Vindobonu ještě neviděl. Až (jestli) nastoupí 380, tak budu s nostalgií vzpomínat na 372 a pozdější 371.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
16.11.2011 (10:21)  
Foto hezké, se zvýšenou historickou hodnotou. Ba, ba, Baba.

Pro Zd. Šindlauer:

Jó, snad nejošklivější Vindobóna, co ji naše koleje nosily. :-)
16.11.2011 (7:59)  
K poznámce autora: budějická "trojka" pokračovala na Gmünd jen s částí zobrazené soupravy - určitě se 3 rakouskými vozy a "hospodou" ČSD (možná jinou, patrně se vyměňovala cestou do Rakouska, aby do "kapitalistické ciziny" bylo čerstvé české pivo, cestující z Gmündu do Vídně se už na ně těšili). Nejsem si jist, zda pokračoval i vůz BDa (za lokomotivou). To co bylo za hospodou zůstávalo na hlavním nádraží. Mezi rakouskými "klasami" se občas vyskytly pěkně archaické "poklady" - vycházelo to z toho, že ČSD požadovaly vozy s parním topením.
Ohledně focení v těch dobách: dávám zcela za pravdu autorovi a podotýkám, že pokud na mne tehdy někdo "útočil", tak to ve většině případů byli hlupáci v civilu, což se ostatně občas děje i dnes (i když v jiných formách, v Německu jsem jednou byl málem inzultován jakýmsi kovbojem, který "nechtěl být na mé fotografii").
16.11.2011 (2:54)  
rysanek +ostatní : Tak tady jsem zrovna byl se svojí "nastávající" randit za krásného jarního odpoledne a nějaké problémy s focením ze strany "státní správy" určitě nehrozily.Nevím co se to stále vyskytuje za chiméry ohledně fotografování na železnici v dřívějších dobách.. Když zde napíši,že se pořádaly tak jako nyní na "nové trakce",tak dříve na páru celkem běžně "autoakce",bude mě to dnešní mladá generace věřit?
Vždyť těch lidí co se dříve pohybovalo s foťáky okolo mašinek bylo také celkem dost.. Samozřejmě to nelze srovnávat s dnešní dobou,ale při dodržování určitých pravidel si troufám napsat,že fotografování železnice před rokem 89 bylo v mnoha směrech podstatně romantičtější a oddechovější činností než dnes (nedávno jsem totiž jel s vnukem vlakem do Písku přes Příbram a na vlakovou T 478.1 davy lidí snad pořádaly hon...)
jinak k poznámce pana ZdŠ: Ten Nbk je klasika,dříve třeba depo Lovosice-tam dodnes nevím proč tak "útočili" na fotografy..
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko