..: Galerie - Daten des Bildes 556.0250 + 556.0336 + 556.0510 :..
 

556.0250 + 556.0336 + 556.0510


556.0250 + 556.0336 + 556.0510Informace o fotografii:
 - Ort: depo Liberec
 - Datum: 15.4.1979
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Bem.: Jejich poslední rok...
 - Zobrazeno: 6577x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.05.2010 (13:08)  
Rysiek Chaszczewski: Ale tutaj na zdjeciu nie ma maszyn niemieckiego numeru 50. Ty u czechoslowackich kolei mialy oznaczenie 555.0. Tutaj 556.0 jest czechoslowacka lokomotywa z Škody Plzeň z lat 1953 - 58.
29.04.2010 (22:11)  
Piękne maszyny BR50 - Polskie Ty2 rosyjskie TE - ale te gwiazdy chyba tylko w Czechosłowacji takie dawali
Registrierter Benutzer fotista  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare176 »fotek 0
27.04.2010 (22:44)  
Špica !
Drahošu, voní to kouřem a párou snad i přes obrazovku. No dostals pětku.
27.04.2010 (8:58)  
Pamatuji,jak jsem přijel poprvé do Liberce někdy v zimě 1974/75,o půlnoci brněnským rychlíkem.Vylezli jsme s kamarádem na tu lávku nad stanicí a jen bez dechu sledovali to divadlo.člověk nevěděl,kam se má dřív podívat.Všude stoupaly k nebi sloupy páry a kouře.Přímo pod námi posunovaly nepřetržitě 2 zálohy,štokr a čtyřkolák.Pak jsme jeli prvním osobním ve 4 hod do Č.Lípy.Táhla to 464.032,vozy super pohodlný "papíráky",nádherně vytopený nebo spíš přetopený,takže nebyl problém pootevřít okno a vychutnávat noční jízdu s ušatou přes Kryštofák...A v Lípě...co dodat.První mašinu kterou jsem tam uviděl,byla tmavě modrá 477.040,zářila jak meteor,člověk se v ní málem viděl jak v zrcadle,jak byla naleštěná.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
26.04.2010 (23:22)  
Krom pjetkového bodování svévolně a s nadsázkou navrhuji název krásné fotky s "duší": Hvězdné soustrojí. Sedím si v hotelu v Tbilisi, tady je 01:20 a leze mi to na karbid.... Hezká atmosfera. hele metrická, nebo technická?
26.04.2010 (16:31)  
Yoshuo, ty uši, správně kouřové či usměrňovací plechy, sloužily k tomu, že zvedaly kouř (prouděním vzduchu kolem plechů) do vejšky, aby nešel na budku.
26.04.2010 (16:00)  
Nikdy jsem se nad parními loko moc nepozastavoval, ikdyž jsou krásné, ale k čemu slouží ty boční plechy nebo "uši", chcete-li? Myslím na předku. Někde jsem četl že pod nimi byly schované nádrže na vodu, tyhle štokry ale nemají nic...Díky. Pan Drahos Svestka je výborný zásobitel.
26.04.2010 (11:45)  
Matěji, v tu dobu to byl úplný standart a vůbec nám nepřišla myšlenka, že za 30-40let budeme vzpomínky a obrázky obdivovat. A jestli stála, nebo se pohybovala po depu 475,477,556, tak se za ní nikdo ani neotočil. Snad jen když byl nástup na lokomotivu, tak jí musel po depu hledat.
Jen pan Drahoš viděl do budoucna a fotil a fotil. Za což mu můžeme za takové drážní lahůdky jen poděkovat.
26.04.2010 (11:45)  
Nejen ucho, na zemi vidím i jeho stín. Krásná fotka.
Registrierter Benutzer címa 
Anzahl der geschriebenen Kommentare65 »fotek 0
26.04.2010 (11:19)  
Nádherné "štokrové" dostaveníčko. Jen zvědavost, v pravo vykukuje ucho čtvrtého štokru?
Jinak samozřejmě za 5*.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko