Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
VT 650.703 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Martinlamitz - Kirchenlamitz Ost - Datum: 17.5.2017 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 4415x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Například elektrický Talent 2 existuje ve dvouvozové verzi, která se tomu blíží.
Jezdit s tímhle pod dráty je levnější a možná i ekologičtější, než velikostní ekvivalent v elektrice, pokud tedy něco takového existuje.
02.12.2017 (22:28)
Vozil jsem se v tom mezi Havlíčkovým Brodem a Dobronínem a za mě dobrý. Jiná věc, že s tím ČD jezdí pod dráty...
Samozřejmě to NENÍ vozidlo na to, aby se s tím jezdilo přes půl republiky. Ale na lokálky kde je více než důstojnou náhradou dosluhujících šukafónů.
Samozřejmě to NENÍ vozidlo na to, aby se s tím jezdilo přes půl republiky. Ale na lokálky kde je více než důstojnou náhradou dosluhujících šukafónů.
Ešus: Maximum spojených jsou myslím dvě, jinak už nastěstí jezdí něco větší, ale i tak, trať Havlbrod-Třebíč, kde to běžně jezdí a kde je původní trať revitalizovaná to při té osumdesátce je vážně nepohodlné, za hlavní rozdíl totiž považuji právě ten ten svršek, kde v Německu mají moderní pražce, uchycení kolejnic s kvalitní údržbou lokálek ve stavech lepších , než u nás ty "revitalizované" v podstatě hlavní tratě. Při regionální rychlosti a takovým kolejím by to pak určitě bylo něco jiného, v Německu jsem ale předpokládal že mají stejně hlasitý motor a normy na to protivné osvětlení, taky nevím co jiného by kapacitně na těch koridorech mělo jezdit, když ani jeden motorák se kolikrát nezaplní.
Slame: "švýcarské..." Švýcarská konstrukce to není, vyrobil to ADtranz a pak to koupil Stadler. To samé jsou tramvaje Variobahn. A je to vozidlo na ty nejzapadlejší lokálky v Německu. Výrobce nemůže za to, že ČD s tím jezdí po koridoru 120 km/h a spojují to do provozně nevýhodných ropovodů 3× RS1. Ale co, Erfurter Bahn dělá ropovody čtyřvozové...
Další věc, která ovlivňuje oblíbenost, je "sklopný" interiér v podání ČD a korporátně bílý interiér. V Německu je RS1 o dost jiné vozidlo.
Další věc, která ovlivňuje oblíbenost, je "sklopný" interiér v podání ČD a korporátně bílý interiér. V Německu je RS1 o dost jiné vozidlo.
Sory jako. Ale po tom dlouholetém výsměchu pro 810 a 814 by jeden od švýcarské čtyř nápravy čekal něco trochu víc, než že na rovinkách lokálek při padesáti to bude snad to samé, a při osmdesáti na rekonstruovaných tratí to bude taková šílenost, ani ty kompletně modernizované při pravda snad ještě vyšší rychlosti nejsou vůbec pohodlné. Docela bych rád věděl, co v tom ti mínusovači najezdili pravě po té Vysočině..
Nechal bych tomu předělat světla. Tak jak jsou teď to je děs, když zářivky svítí naplno. A co se světel týče, patří to k tomu nejhoršímu co znám. Jinak by pavouk ušel, německá verze mi připadá o trochu lepší jak česká.
30.11.2017 (7:15)
Teď už by se jen někdo mohl ozvat, že jezdit po Jizerkách v 810 bylo lepší a máme to tady komplet. :D
Až na to že je to uřvané, houpe to a i ten hukot od kolejí a to i těch svařených není žádná hitparáda..
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko