Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
DR 771.067-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Děčín hlavní nádraží - GPS: 50°46'33.043"N, 14°12'7.612"E » - Datum: 19.7.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, Os 6635 - Zobrazeno: 3707x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Opět super kousek.Já jsem vždy nadšen Tvým úlovkem který najdeš neznámo kde :) Pěkný předchůdce dnešního desira.
Těším se na další fotky z okolí Děčína
Těším se na další fotky z okolí Děčína
Pro Adam Štecher:
Jo. Ale taky Il-18 coby Charter ČSA Pha - Brno/Poprad/Košice - Krivoj Rog. 1x, nejvýše 2x týdně (Stavba RVHP - KGOKOR). Měl jsem v něm do 1990 stand nejvíc "pasivních" letových hodin, startů i přistání. To se ale ještě smělo v éru kouřit... A nebyla-li osumnáctka, zaskočila vládní Tu 154 se salonkem.
I s tím Interflugem to sedí. ČSA ráno Tu 134, v podvečer Interflug. (... a pak Air Berlin na Templhof - i to už je hostorie. Jsem rád, že jsem to 2008 stačil ještě klukovi ukázat v provozu...)
Jo. Ale taky Il-18 coby Charter ČSA Pha - Brno/Poprad/Košice - Krivoj Rog. 1x, nejvýše 2x týdně (Stavba RVHP - KGOKOR). Měl jsem v něm do 1990 stand nejvíc "pasivních" letových hodin, startů i přistání. To se ale ještě smělo v éru kouřit... A nebyla-li osumnáctka, zaskočila vládní Tu 154 se salonkem.
I s tím Interflugem to sedí. ČSA ráno Tu 134, v podvečer Interflug. (... a pak Air Berlin na Templhof - i to už je hostorie. Jsem rád, že jsem to 2008 stačil ještě klukovi ukázat v provozu...)
27.09.2011 (14:21)
stoupa
Sice trochu OT, ale díky za vzpomínku na lety Interflugu z Ruzyně.
Jelikož bydlím stále asi 5 km od letiště, tak celá 80-tá léta pamatuji večerní zvukový kolorit večera v podobě Il-18 nabírající výšku na Berlín. Krásný zvuk vzdalujícího se Il-18 skoro každý večer.
V té době skoro všechny ostatní lety byly s proudovými motory.
Sice trochu OT, ale díky za vzpomínku na lety Interflugu z Ruzyně.
Jelikož bydlím stále asi 5 km od letiště, tak celá 80-tá léta pamatuji večerní zvukový kolorit večera v podobě Il-18 nabírající výšku na Berlín. Krásný zvuk vzdalujícího se Il-18 skoro každý večer.
V té době skoro všechny ostatní lety byly s proudovými motory.
Pro Rabín - Tarify:
AB - Dre: Študák. co si vyběhal (přes CKM, nebo MSS) slevu, to určitě levnější, než AB - Děčín měl. A režijkáři si kupovali Státní hranice - Dre, a za pusinku AB - Státní hranice. :-) Dražší do Děčína, než do Dre, byl pro obyč. smrtelníky R.
AB - Dre: Študák. co si vyběhal (přes CKM, nebo MSS) slevu, to určitě levnější, než AB - Děčín měl. A režijkáři si kupovali Státní hranice - Dre, a za pusinku AB - Státní hranice. :-) Dražší do Děčína, než do Dre, byl pro obyč. smrtelníky R.
Martin Keppert: já také jízdní řády z těch let nemám. Shodou okolností jsem vlak Ústí - Dresden (patrně tedy 6634) v říjnu 1993 použil k jízdě z Ústí do Děčína. Byla to sobota odpoledne a jela tam klasická souprava v síle 4x Bmhe (tedy velkoprostorový vůz s třetinovými vstupy bývalých DR). Možná že mimo víkendy si na tom vystačili s Ferkeltaxe.
stoupa: pamatuji si, že v 70. letech stála mezinárodní jízdenka Praha - Dresden dokonce méně než vnitrostátní Praha - Děčín.
stoupa: pamatuji si, že v 70. letech stála mezinárodní jízdenka Praha - Dresden dokonce méně než vnitrostátní Praha - Děčín.
Pro Rabín - OT - tarify do NDR:
No, a v 70. letech stála študenta Praha - Berlin asi 96,- Kčs. Letenka byla dotovaná a stála 105,- Kčs, k tomu "bleskové" odbavení v Ruzyni - skoro nikdo nelítal.
Dopřál jsem si tu slast ještě cca 1987 - 8. Letělo nás 7 (sedm). 4 dny parking na Ruzyni vyšel asi na stovku. Přijel jsem včas, ale už u první přepážky na mne čekala letuška, že jsem poslední a protáhla mne bleskově do Tu 134 a startovali jsme o půl hoďky dřív. Pozor: Zpět to nefungovalo tak dobře, neb na Schönefeldu orgány NDR kontrolovaly důsledněji, než El-Al a Interflug nasazoval nejrychlejší sovětské vibrátory Il-18.
No, a v 70. letech stála študenta Praha - Berlin asi 96,- Kčs. Letenka byla dotovaná a stála 105,- Kčs, k tomu "bleskové" odbavení v Ruzyni - skoro nikdo nelítal.
Dopřál jsem si tu slast ještě cca 1987 - 8. Letělo nás 7 (sedm). 4 dny parking na Ruzyni vyšel asi na stovku. Přijel jsem včas, ale už u první přepážky na mne čekala letuška, že jsem poslední a protáhla mne bleskově do Tu 134 a startovali jsme o půl hoďky dřív. Pozor: Zpět to nefungovalo tak dobře, neb na Schönefeldu orgány NDR kontrolovaly důsledněji, než El-Al a Interflug nasazoval nejrychlejší sovětské vibrátory Il-18.
Ad Rabín: JŘ 92/93 bohužel nemám k dispozici, ale v 93/94 je pár osobních vlaků Dresden-Ústí 6633/6634. 6635 se ten rok nevyskytuje, vlaky Děčín-Česká Lípa měly 660x a 661x. Takže bych si to vozítko s tímto číslem vlaku z Německa do Děčína uměl představit.
V Rumunsku Ferkeltaxen stále jezdí.
V Rumunsku Ferkeltaxen stále jezdí.
stoupa: k tomu nezájmu o malý pohraniční styk ve vlaku - v době, kdy za nejlevnější pásmo do 10 km se u tehdy ještě ČSD platilo 2,- tehdy ještě Kčs, tak jízdenka za plný tarif CIV Děčín - Bad Schandau mohla stát nějakých 70,- Kčs. No, nekupte to za ty prachy...
Pro Rabína:
Míš pravdu, snažila se napodobit, snažila.
Z té Kuby si moc nedělej; nebejt Eisenbahnromantik a Modelleisenbahnera, tak vím taky kulový...
Os do Podmokel nad Labem u Děčína: Sasové se hned po Wende snažili zříditi a provozovati přeshraniční dopravu v "malém pohraničním styku". Z naší strany využíváno spíše méně, než tužby přilehlého Freistaatu (a já doufal, že neztratí hrdost a budou Bundeskönigstum)
Míš pravdu, snažila se napodobit, snažila.
Z té Kuby si moc nedělej; nebejt Eisenbahnromantik a Modelleisenbahnera, tak vím taky kulový...
Os do Podmokel nad Labem u Děčína: Sasové se hned po Wende snažili zříditi a provozovati přeshraniční dopravu v "malém pohraničním styku". Z naší strany využíváno spíše méně, než tužby přilehlého Freistaatu (a já doufal, že neztratí hrdost a budou Bundeskönigstum)
Stoupa: o té Kubě nevím, ale proč ne :). Dost "podsvinčích taxíků" zmizelo v těch dobách do Rumunska. Možná i tam jezdí dodnes. Když to porovnáváš s posledními M 131.1, tak opravdu "VT" 771/772 (chceš-li, tak VT 2.09) není o moc mladší. A je také o trochu mladší, než "Uerdingeny" DB, které se snažila napodobit...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko