..: Fotogalerie - detaily fotografie DR 119.046-1 :..
 

DR 119.046-1


DR 119.046-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Děčín hlavní nádraží
 - GPS: 50°46'35.412"N, 14°12'8.732"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.3.1989
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: z ORWA
 - Zobrazeno: 7478x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
14.02.2011 (9:13)  
Taky mi v supleti jedna od BTTB odpociva az bude nekdy kolejiste.
Jinak fotka a komentar p. Sindauera super!
13.02.2011 (22:24)  
Mnozí z nás pamatujeme že? :-) "Služební hlášení: pozoruprvníkolejenepřecházejteprvníkolejpoprvníkolejiprojedevlakpozoruprvníkolejenepřecházejteprvníkolej..." Zdá se mi to dneska jako zázrak, ale mám za to, že i při tom cvrkotu bez podchodu projíždějící vlak nikdy nikoho nezranil. Však fírové libovolných hnacích vozidel, zde nechali píšťaly svých plechových miláčků vždy řádně vyniknout.
13.02.2011 (20:48)  
Pěkná vzpomínka...díky těmto "kvalitním" strojům jezdily nula jedničky o několik let déle,takže já na ně vzpomínám v dobrém.
13.02.2011 (15:14)  
Pro Fans tohoto stroje je k dispozici i toto video od Riogrande. Mohu jen doporučit ;-)
http://www.riogrande.de/dvddetails.php4?filmrubrik=7&artikelnummer=6329
13.02.2011 (14:55)  
Krása. Když si pomyslím, že v těchle DR osmidveřácích jsem trávil každá druhý rok noční cestu z Děčína do Bratislavy a zase zpět, polévá mě mráz po zádech. Inu, tehdy mi bylo nějakých sedm osm let a byl jsem podstatně skladnější než teď :-).
13.02.2011 (14:11)  
Hm, toť milá fotografie, díky za ni. To vypadá jako "Sardinenzug" do Drážďan. To byl pár zrychlených osobáků Dresden - Děčín a zpět, kterými v osmdesátých letech Němci jezdili na nákupy zboží v NDR nesehnatelného (zejména "mořských" konzerv - odtud neoficiální název vlaku), byť roku 1989 už tyhle vlaky jezdívaly poloprázdné (Honecker sardinky někde splašil...). Rumuni 119 jezdili (Berlin -) Dresden - Děčín částečně od zimy 1980/1981 a od léta 1981 prakticky výhradně až do nástupu řady 372 ČSD / 180 DR (tj. tuším 1990; v nákladní jezdily občas ještě 1994). Ludmilly jezdily v osobní dopravě nejvíce od jara 1979 do jara 1981(což, kupodivu záviselo na obězích Ludmill dep Berlin a Frankfurt/Oder) a na většinu kolejí dečínského osobního a nákladního nádraží, jakož i na kolejích "saského" depa měly přechodnost bez omezení (což usuzuji na základě pozorování; přiznávám, že tehdejší staniční řády neznám). Šestinápravové 118.2 v Děčíně pravidelně v osobní dopravě dojezdily v létě 1979, v nákladní patrně o rok později. A konečně, ten brejlovec zdá se stojí na koleji č. 2 mezi odjezdovým návěstidlem L2 a křižovatkou koleje č. 2 s kolejí na labský most BNB. Námezníky tam na koleji 2 vymezovaly asi 40 místa, kam se s oblibou odstavovaly "Němci" (118.2, 119 i 132, čekající na své vlaky zpět do Dresden) a českolipské mašiny pro osobáky. Docela je tedy možné, že ten brejlovec je lipský a čeká na výkon na Os 6611. No, jo, dnes už to v Děčíně vypadá úplně jinak. Zdravím, ZdŠ
13.02.2011 (18:09)  


Děkuji za nádherné shrnutí. Nebojím se napsat, je mi ctí mít takový text od vás pod fotkou. Jen pro upřesnění, náhrada 372 ČD / 230 DR ;-) byla od GVD 1991/92. Viz možná některá z dalších fotek.
13.02.2011 (13:35)  
Musím se omluvit autorovi za nechtěné hodnocení 1*, umýslem bylo kliknout na fotku, ale pootočil jsem si kolečem myši a kliknul na hodnocení. U mě má tato fotografie hodnotu 5*. Ještě jednou omluva.
13.02.2011 (13:42)  


No, to se dělá tak, že se napíše komentář "Hééj, vy ulejvácký admini, přestaňte si za naše peníze válet šunky a koukejte napravit co jsem tu zmastil, no jedu jedu jedu!". Po nápravě se zároveň smaže takový oznamovací komentář, nebo je dotyčný nezbedník vyzván, aby si dal repete. Já tam dokonce vidim 0*.
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
13.02.2011 (12:32)  
Mi to přijde jako z katalogo modelové železnice, ale jinak dobře zachycená historie.
13.02.2011 (12:09)  
Paráda, takových fotek není nikdy dost!!!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
13.02.2011 (11:54)  
BR 119 ("rumunská ponorka) zde byla turnusově. BR 118 (V 180) byly i po remotorizaci tou dobou dost "oježděné". A Ludmily sem přechodnost tou dobou už měly, ale nejen svršek, ale celé těleso trati zřejmě více namáhaly.

Poznámka: 119 je mladší, než "Brejle" a už je v důchodu. Brejle slouží dál.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko