..: Fotogalerie - detaily fotografie 223.067 :..
 

223.067


223.067Informace o fotografii:
 - Úsek: Staňkov - Osvračín
 - Datum: 28.8.2014
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5035x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.09.2014 (21:24)  
eleba: jako ze by na tom vlaku vlaly jine zastavy, fangle neboli standarty? :D

of: do 120 by to melo smysl, OP-OV tusim na tolik chteli zmenou zabzar urychlit. Zase kdyz delali total rekonstrukci, tak uz mohli malicko pridat, i kdyz tomu prd rozumime nejsa konstrukteri trati.
registrovaný uživatel eleba 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
02.09.2014 (17:15)  
chystá ze strany Arrivy třeba i změna standartů ? Vždyť už to vůbec neodpovídá ani tomu českému - budou to dva nejhorší obraty celého ramene Praha-Plzeň...
registrovaný uživatel of 
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
02.09.2014 (14:08)  
2 Astartoth: co já vím, tak prý pro rychlosti nad 120 km/h jsou kladené podstatně vyšší nároky na žel. spodek. Což stojí víc peněz a proto třeba Opa-Ova není více. Proč jen 100 nevím...
02.09.2014 (13:37)  
Astartoth > jenze zrovna tyhle alexi herkuly maji na bocnici primo napsano CZ 100 km/h (nebo neco v tom smyslu) ... takze predpokladam, ze i kdyby teoreticky zrovna byl herkul navic, nebylo eso a bylo mozne jet bez preprahu z Domazlic az do Prahy, mezi Plzni a Prahou by se stejne jelo max 100 ...
02.09.2014 (12:05)  
Vyrozumel jsem, ze Herkulum nic, ale jen pod draty na "lepsich" tratich. Puvodni muj dotaz znel, jestli je u nas nezadratovana trat na >100 a pry tedy ne z duvodu zabezpeceni, nikoli kvality svrsku. Takova Opava-Ostrava je take koridorova, rovna i elektricka a je tam 100, ac by urcite svrskem a primosti slo i 200.
02.09.2014 (10:47)  
Semík > co konkretne brani herkulum jezdit u nas vic jak 100? Nejak nechapu zminku o preprahu navic ...
01.09.2014 (20:40)  
Zrovna nedávno na této trati přibyla i další stovka a to z Vejprnic do Plzně.

milos: No jistě, kdo by to taky fotil, když to jezdí každej den. A než vyvařit zajímavější a cennější odpolední odklon, směsku do Brodu, tak je lepší zase tohle... ach jo
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
01.09.2014 (15:16)  
Rodney - diky, u hydry i rakve jsem mel za to, ze maji jen 100kmh, na Pesu jsem zapomnel.
Nicmene lokomotivy takove rychlosti - asi bohuzel?

Chary - tusil jsem, ze nejaky existovat bude, jen jsem psal, ze "nepamatuju" :- ). A vzhledem k tomu, ze je to podle toho filtru z galerie prvni po roce, tak nepamatuju celkem opravnene
registrovaný uživatel ABobr 
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
01.09.2014 (14:57)  
Malard: bez přenosu kódu VZ je dovolena skutečně jen stovka:-)
Martin Š: VZ by mohl být vázán na automatické hradlo třeba v modernizovaném úseku trati č. 140 mezi Sokolovem a Tršnicí v nesprávném směru. Jednou jsem tam jel, ale tabulí Př VZ jsem si nevšiml, tak nevím...
01.09.2014 (14:30)  
A pokud se dobře pamatuji, na 180 AB (alespoň v části) dokonce je ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko