Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
223.067 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Staňkov - Osvračín - Datum: 28.8.2014 - Autor: malard - Zobrazeno: 5035x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
eleba: jako ze by na tom vlaku vlaly jine zastavy, fangle neboli standarty? :D
of: do 120 by to melo smysl, OP-OV tusim na tolik chteli zmenou zabzar urychlit. Zase kdyz delali total rekonstrukci, tak uz mohli malicko pridat, i kdyz tomu prd rozumime nejsa konstrukteri trati.
of: do 120 by to melo smysl, OP-OV tusim na tolik chteli zmenou zabzar urychlit. Zase kdyz delali total rekonstrukci, tak uz mohli malicko pridat, i kdyz tomu prd rozumime nejsa konstrukteri trati.
chystá ze strany Arrivy třeba i změna standartů ? Vždyť už to vůbec neodpovídá ani tomu českému - budou to dva nejhorší obraty celého ramene Praha-Plzeň...
2 Astartoth: co já vím, tak prý pro rychlosti nad 120 km/h jsou kladené podstatně vyšší nároky na žel. spodek. Což stojí víc peněz a proto třeba Opa-Ova není více. Proč jen 100 nevím...
Astartoth > jenze zrovna tyhle alexi herkuly maji na bocnici primo napsano CZ 100 km/h (nebo neco v tom smyslu) ... takze predpokladam, ze i kdyby teoreticky zrovna byl herkul navic, nebylo eso a bylo mozne jet bez preprahu z Domazlic az do Prahy, mezi Plzni a Prahou by se stejne jelo max 100 ...
Vyrozumel jsem, ze Herkulum nic, ale jen pod draty na "lepsich" tratich. Puvodni muj dotaz znel, jestli je u nas nezadratovana trat na >100 a pry tedy ne z duvodu zabezpeceni, nikoli kvality svrsku. Takova Opava-Ostrava je take koridorova, rovna i elektricka a je tam 100, ac by urcite svrskem a primosti slo i 200.
Semík > co konkretne brani herkulum jezdit u nas vic jak 100? Nejak nechapu zminku o preprahu navic ...
Zrovna nedávno na této trati přibyla i další stovka a to z Vejprnic do Plzně.
milos: No jistě, kdo by to taky fotil, když to jezdí každej den. A než vyvařit zajímavější a cennější odpolední odklon, směsku do Brodu, tak je lepší zase tohle... ach jo
milos: No jistě, kdo by to taky fotil, když to jezdí každej den. A než vyvařit zajímavější a cennější odpolední odklon, směsku do Brodu, tak je lepší zase tohle... ach jo
Rodney - diky, u hydry i rakve jsem mel za to, ze maji jen 100kmh, na Pesu jsem zapomnel.
Nicmene lokomotivy takove rychlosti - asi bohuzel?
Chary - tusil jsem, ze nejaky existovat bude, jen jsem psal, ze "nepamatuju" :- ). A vzhledem k tomu, ze je to podle toho filtru z galerie prvni po roce, tak nepamatuju celkem opravnene
Nicmene lokomotivy takove rychlosti - asi bohuzel?
Chary - tusil jsem, ze nejaky existovat bude, jen jsem psal, ze "nepamatuju" :- ). A vzhledem k tomu, ze je to podle toho filtru z galerie prvni po roce, tak nepamatuju celkem opravnene
Malard: bez přenosu kódu VZ je dovolena skutečně jen stovka:-)
Martin Š: VZ by mohl být vázán na automatické hradlo třeba v modernizovaném úseku trati č. 140 mezi Sokolovem a Tršnicí v nesprávném směru. Jednou jsem tam jel, ale tabulí Př VZ jsem si nevšiml, tak nevím...
Martin Š: VZ by mohl být vázán na automatické hradlo třeba v modernizovaném úseku trati č. 140 mezi Sokolovem a Tršnicí v nesprávném směru. Jednou jsem tam jel, ale tabulí Př VZ jsem si nevšiml, tak nevím...
01.09.2014 (14:30)
A pokud se dobře pamatuji, na 180 AB (alespoň v části) dokonce je ;-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko