Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
VT 18.16.10 (DR 675.019) | |
Informace o fotografii: - Úsek: Herlasgrün - Ruppertsgrün - GPS: 50°34'36.144"N, 12°11'8.923"E » - Datum: 29.3.2003 - Autor: BBvK - Zobrazeno: 10996x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pro Bazala 68:
Částečný nesouhlas. Právě ten Taurus EC Vindobona zase trošku dává větší šmrnc. (Ale SVT 18.16 to, prvda, není)
Částečný nesouhlas. Právě ten Taurus EC Vindobona zase trošku dává větší šmrnc. (Ale SVT 18.16 to, prvda, není)
Jako malý kluk jsem se s touto Vindobonou ještě stihl svézt. Ano, je to již více než 30 let. A ještě jako menší špunt, jsem na ní koukal ze zábradlí nad Vinohradskými tunely. pět minut před třetí a pět minut po třetí, to byly moje časy. Vindobony se totiž potkávaly v Praze na Hlaváku. Co to bylo za rok? To již ani nevím, ale jistě v předškolním věku v sedmdesátých letech. Hezká vzpomínka.....
A dnešní Vindobona? Jiná trasa souprava s Taurem v čele, to již opravdu není ono.
A dnešní Vindobona? Jiná trasa souprava s Taurem v čele, to již opravdu není ono.
14.10.2010 (16:05)
Lidi, nesehnal někdo fotku Vindobony v interéru? Já to hledal, ALE nevyhledal...
Moc pěkné "post scriptum" ke článku p. Šindlauera (http://www.zelpage.cz/clanky/predposledni-vindobona) o poslední jízdě té pravé Vindobony.
2 stoupa: Nene není důvod se omlouvat pane kolego, nemyslel jsem to jako výtku :-)
Jak sem již napsal že jde pouze o dobový historický detail :-) Řelk bych, že v Německu je těch (Královen) velká spousta :-)
Jak sem již napsal že jde pouze o dobový historický detail :-) Řelk bych, že v Německu je těch (Královen) velká spousta :-)
2 paya:
:-) Deutschland ein Vaterland. Promiňte, země původu už zase není rozdělená ale sjednocená a platí, co je tvoje, to je moje atd. :-)
:-) Deutschland ein Vaterland. Promiňte, země původu už zase není rozdělená ale sjednocená a platí, co je tvoje, to je moje atd. :-)
Nádhera. Klasika šedesátých let. Proč už se dnes nevyrábí jednotky takto klasicky elegantní?
stoupa: (Bahnkönigin) si myslím že je pro každého ta jeho vyvolená.
Ale Baureihe 103 která byla vyrobena roku 1965 v NSR a tak spadala pod křídla AEG, BBC, Siemens, Kraus/Maffei a Krupp jako zemi původu NDR (čož je tato fotka kolegy BBvk, VT175 vyráběna od roku 1963 ve WEB Vagonbau Görlitz) řadu BR 103 nelze označovat.
Ale to je pouze detail :-)
Ale Baureihe 103 která byla vyrobena roku 1965 v NSR a tak spadala pod křídla AEG, BBC, Siemens, Kraus/Maffei a Krupp jako zemi původu NDR (čož je tato fotka kolegy BBvk, VT175 vyráběna od roku 1963 ve WEB Vagonbau Görlitz) řadu BR 103 nelze označovat.
Ale to je pouze detail :-)
Pro Nechic:
Bohužel, v zemi původu je přezdívka Královna železnic (Bahnkönigin) již mnoho pětiletek obsazena taky už dosloužilou BR 103. :-)
Před dvěma týdny SVT 18.16 vystavovali v Berlin - Lichtenberg, k vidění též na webu Trainmaniaka.
Bohužel, v zemi původu je přezdívka Královna železnic (Bahnkönigin) již mnoho pětiletek obsazena taky už dosloužilou BR 103. :-)
Před dvěma týdny SVT 18.16 vystavovali v Berlin - Lichtenberg, k vidění též na webu Trainmaniaka.
Jožko: Provozní už není ani jedna :-(
Pro zajímavost třeba v Chemnitz stojí VT 18.16 03 odstavená jako muzejní exponát společnosti Solaris jako místnost pro konference a pohovory.
Pro zajímavost třeba v Chemnitz stojí VT 18.16 03 odstavená jako muzejní exponát společnosti Solaris jako místnost pro konference a pohovory.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko