..: Fotogalerie - detaily fotografie 193.823 :..
 

193.823


193.823Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 27.9.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6735x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
01.10.2014 (12:08)  
Tak Rusové jsou chytřejší než my, přece si nebudou kupovat 7 exotů, to raději koupí 3 a další 4 poněkud jiné... :)
Na druhé straně Piňďa dost trpí nemožností měnit velikost jednotky (někde je moc malý, jinde zase moc velký) což by u Talga neměl být až tak problém, tam by měla být omezující jen množina vozů které budou vlastnit popřehazovat si to do značné míry můžou.
Samozřejmě netuším o kolik je neměnitelné Talgo levnější než měnitelné (rozchod) ale pokud to není majlant tak by mi přišlo logičtější jich vzít všech 7 měnitelných, člověk nikdy neví ne? Však jezdit bez měnění to taky dokáže...
A rozdíl oproti "současné klasice" (předpokládám že jsou tím myšleny standartní vozy na 200kmh bez naklápění ve stylu Xmz) - tak to by tu někdo musel nahodit orientační rozdíl v ceně, pokud to Talgo není o moc dražší, a má navíc tu možnost mírného zrychlení (díky naklápění) a možnost změny rozchodu (i když to potřebuje jen někde) tak pak bych to celkem chápal... ale jako vždy je to o ceně až na prvním místě :)
01.10.2014 (11:39)  
Astartoth > principielne ano :-) Stejny efekt, jako bych si do kupe v B natahl v ose vozu houpaci sit a vlezl si dovnitr ;-)
01.10.2014 (11:31)  
Pasivni naklapeni je, ze to ma laicky receno "kloub nahore a kabina se bimba pod nim"?
01.10.2014 (10:56)  
Jirka Panther: eh, omlouvám se, tím "marketingovým" nasazením pendolina byla míněna trata Praha-Ostrava. Na obloukovitějších trasách samozřejmě vliv klopení nezpochybňuju.

Klade pasivní naklápění nějaké vyšší požadavky na infrastrukturu oproti "solidně udržované evropeské železniční trati bez naklápění"?
01.10.2014 (10:38)  
Ad Keprt Dost by mně zajímalo kolik muziky by Talgo udělalo na našich koridorech. Pendolino na větvi Beroun - Cheb udělá hodně muziky (pokud mu funguje po celou dobu naklápění) Talgo sice neumí tolik naklápět (asi by musely být čtvrté rychlostníky), ale nehrozí u něj dlouhý výpadek naklápění, jak je běžné u Pindi po průjezdu Vranova u Stříbra. Jel jsem tam 5x a pokaždé měl problém nahodit systém.
01.10.2014 (9:18)  
Luxian: vždyť i to tam Chary píše - RŽD deklarují zkrácení jízdy Moskva Kyjev ze 13 na 7 hodin - díky talgáckému pasivnímu naklápění. Vzhledem ke vzdálenosti (nějakých 850 km) by se výrazného zrychlení dalo dosáhnout i s klasikami. Na mě to spíš působí dojmem, že RŽD chtěly/dostaly za úkol nakoupit Talgo a teď hledají, co s ním. Možná - moje spekulace - dopadne jako u nás pendolino (počet kusů souhlasí ;-) - marketingově atraktivní produkt, jehož užitných vlastností by se sice dalo docílit s "klasickou technikou", ale díky své jinakosti/exkluzivitě se bude lépe prodávat.
30.09.2014 (16:20)  
Astartoth: Ale to je jen pár jednotek, další mají jezdit vnitrostátně, kde změna rozchodu nehraje roli.
30.09.2014 (14:42)  
Lux: pise to Chary kousek nize: "kde se na přechodu Polsko/Bělorusko využije změny (bez vymeny podvozku, posunou se kola na naprave) rozchodu soupravy"
30.09.2014 (14:08)  
Proč Rusové kupují Talga?
30.09.2014 (9:07)  
Chary: Díky za info!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko