Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
VT34+VT35 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kraslice předměstí - Rotava - Datum: 8.12.2012 - Autor: Radek Davídek - Pozn.: Pravidelný sobotní spoj do Karlových Varů - Zobrazeno: 4941x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.12.2012 (21:38)
AD 913.101 GWT ...pokud se nepletu, tohle nejsou "bývalé Slovenské Bagety"..jde úplně o jinou rekostrukci 810/Btax na 813/913 než 813/913 ZSSK ...stačí porovnat http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/813012.jpg slovenská 813/913 nemá nízkopodlažní část..
xburianv2: vy budete asi odborník na slovo vzatý, že? Kdybyste vytáhl paty z ČR, tak víte, že toto nedělají jen ČD. V Norimberku například také jezdily spojené jednotky. Jak byste to třeba dělal u Prahy, kde se jednotky také spojují? Koupil byste jako 6 vozový CityElefant a k tomu další méně kapacitní? Pak by Vám to stálo? Nehledě na cenu.
Nebo raději jen ty 6 vozové a posílal je i mimo špičku pro pár lidí? Používejte prosím mozek, než začnete kopat do ČD jen tak, abyste si ulevil...
Nebo raději jen ty 6 vozové a posílal je i mimo špičku pro pár lidí? Používejte prosím mozek, než začnete kopat do ČD jen tak, abyste si ulevil...
13.12.2012 (17:32)
Tady jedou 2 spojené jednotky za sebou. To mě připomíná ČD. Vždycky koupí něco, co nemá dostatečnou kapacitu(840, žralok a tak), a pak to spojují v hrozně vypadající slátaniny. To je to v Německu už taky tak?
13.12.2012 (17:36)
Jestli se nepletu, tak V Karlových Varech se odpojí a jedna jednotka se vrací do Kraslic a druhá pokračuje do Mariánských lázní.Jinak to takhle nejezdí nikdy jenom ten karlovarský spoj.
13.12.2012 (14:37)
Co že to tak hulí?
R. Davídek: tak až se Regio Shuttle na Kraslické objeví, prosím vyfotit na pěkném místě a poslat na Želpage (a bagetu příp. také :)
R. Davídek: podle http://www.privat-bahn.de/VBG.html by u Vogtlandbahn už mělo být 8 nových Regio-Shuttelů jako VT 50 až 57 (aneb 650.150 až 157).
Paya/R. Davídek: obojí odpovídá tomu, co mi řekl před třemi týdny jeden fíra Regiosprinteru: v Sokolově už tehdy měla stát jedna "bageta", která čekala na papíry od DÚ a údajně měla od nového GVD vyjet, což se nejspíš stalo. A údajně někdy po Novém roce by měla vyjet druhá a někdy během roku 2013 další dvě... A časem by měla být jedna také pro Trutnov - Svoboda n. Úpou.
Bývalé Slovenské Bagety jsou již mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi v provozu
http://www.mhdfoto.cz/cs/foto/32939
http://www.mhdfoto.cz/cs/foto/32939
BBvK: jak to teď vypadá s provozem těchto motoráčků na našem území a jaký má být jejich další osud? Jsou už do Sokolova v provozu Stadlery VBG?
13.12.2012 (10:28)
Jo Jo dá se za chvíli říct že historie.Zatím ještě jezdí pravidelně. Nevím co je na tom pravdy, ale od jednoho člověka vím, že tenhle rok končí smlouva o pronájmu regiosprinterů od společnosti Vogtlandbahn pro GW Train regio a od příštího roku tu budou jezdit regioschutle http://www.jpeg.cz/images/2012/12/13/iU3B8.jpg asi v tomto nátěru. Na trati Karlovy Vary dolní nádraží - Mariánské lázně už také jezdit nebudou tam budou jezdit "rekonstruované 810 slovenského typu :-)"
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko