Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
218.405-9 + 218.401-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Röthenbach (Allgäu) - Oberstaufen - Datum: 23.10.2010 - Autor: Richard Weber - Zobrazeno: 5392x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tohle je foto jak bohém,německá krása krajiny v plné síle a k tomu ta kompozice s vlakem v esíčku.Tohle je na 5* jak vyšitééjch :)
vikititor: výkon jedné lokomotivy ř. 218 je podle provedení 1800-2000 kW. Vzhledem k tomu, že je třeba zásobovat soupravu elektrickou energií vč. jídelního vozu, který sám sežere dost, zbývá na trakci o hodně méně (odhadoval bych tak kolem 1400-1500 kW). A jsme ve dvojici 218 zhruba na výkonu jedné naší 363...
Proč tudy musí jezdit loko v páru? To jsou tam takové špatné sklonové podmínky? Co vím, tak u nás podobná trať je nedaleko Golčova Jeníkova - ale ani tam nejezdí na R Ex dvě loko..
Jak je to s tímto úsekem? díky moc Fotka parádní
Jak je to s tímto úsekem? díky moc Fotka parádní
Skvělá fotka! K řazení soupravy: fascinuje mě 40% podíl vozů 1. třídy.
Petr Stříteský: Dík, mi se to zdálo divné už jen z důvodu absence trolejového vedení...:-)
06.09.2012 (21:24)
studio: Na ten si budeme muset ještě počkat :) Toto se používá při stání ve stanicích např. během přepřahu lokomotivy, kdy kuchyně musí pořád jet :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko