Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Leipzig Hbf 1979 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Leipzig Hbf - Datum: 26.5.1979 - Autor: Drahos Svestka - Zobrazeno: 3685x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Královna stříbrných rovnoběžek a mistrnná práce pana Švestky, víc nemá cenu dodávat...
29.01.2012 (13:51)
Skutečně povedená práce...
Pro Drahoš:
Odkud pohled na "Velká kola":
Ano, tento záběr je přesně o tom, jak "se přistupuje" ku stroji. Já mám rád i ty lehce z podhledu - dětinská vzpomínka, kterak 3 - 4 leteý kluk zíral na stroje na 1. nástupišti v Brně ... (děda měl pochopitelně zakoupenou peronku!)
Odkud pohled na "Velká kola":
Ano, tento záběr je přesně o tom, jak "se přistupuje" ku stroji. Já mám rád i ty lehce z podhledu - dětinská vzpomínka, kterak 3 - 4 leteý kluk zíral na stroje na 1. nástupišti v Brně ... (děda měl pochopitelně zakoupenou peronku!)
Pro topič:
Hezky to popisuješ, ale ač souhlasím, s ohledem na "perón v Leipzig" si dovolím lehce korigovat. :-) (neb jsem tam také stávával v naději, že páni v bílých pláštích, či kožených kabátech nepřijdou ...
(1981): 01 05xx stála pod halou s krátkým spěšňákem a nedělo se skoro nic. Jen ta pára kdesi kudysi lehce syčela. Strojní četa zatím znuděná. Pak píšťakly, výpravky, volání, bouchání dveří - no klasický kolorit výpravy vlaku.
Vtom fíra otevřel blafoun = sprcha mastného kondenzátu a topič hořák = hukot z pece jak od tryskáče a jas ze štěbiny tam, kde býval rošt. Několik nemnoho ran výfuku do komína jak z houfnice. A dost. do obrovitého zhlaví Vmax 40 a ty už tam byly. :-)
Hezky to popisuješ, ale ač souhlasím, s ohledem na "perón v Leipzig" si dovolím lehce korigovat. :-) (neb jsem tam také stávával v naději, že páni v bílých pláštích, či kožených kabátech nepřijdou ...
(1981): 01 05xx stála pod halou s krátkým spěšňákem a nedělo se skoro nic. Jen ta pára kdesi kudysi lehce syčela. Strojní četa zatím znuděná. Pak píšťakly, výpravky, volání, bouchání dveří - no klasický kolorit výpravy vlaku.
Vtom fíra otevřel blafoun = sprcha mastného kondenzátu a topič hořák = hukot z pece jak od tryskáče a jas ze štěbiny tam, kde býval rošt. Několik nemnoho ran výfuku do komína jak z houfnice. A dost. do obrovitého zhlaví Vmax 40 a ty už tam byly. :-)
Kráska a Zvíře. (Myslím to, co jede do haly)
:-) Drahoši, to se Ti to fotilo, když jsem zrovna střežil v ČSLA Tvůj klidný spánek ... :-)
:-) Drahoši, to se Ti to fotilo, když jsem zrovna střežil v ČSLA Tvůj klidný spánek ... :-)
28.01.2012 (19:47)
Topič,Zd.Šindlauer: Děkuji a máte pánové naprostou pravdu.Na nula-jedničku byl každý pohled fascinující...ať za klidu nebo v plné jízdě na trati...jako na každou parní lokomotivu...ale fakt je,že velká kola jsou holt velká kola.A z tohoto pohledu,jak jsem se několikrát přesvědčil,zvlášť vynikne její mohutnost.
Pavel Hromek: A předtím, než byla železnice unitární, byla neunitární a taky to fungovalo. Takže se jen vracíme k původnímu stavu.
28.01.2012 (19:39)
Tak na tohle mám naprosto odlišný názor...nakonec jak to "funguje" zvlášť tady u nás,se může každý přesvědčit.Ale to snad nemá cenu zde rozebírat.
28.01.2012 (19:05)
Gratuluji ke snímku,zůstávám v němém úžasu.S unitární železnicí máte naprostou pravdu.Dnes na "neunitární"-zvláště u nás, prosperují akorát tuneláři.V době ražby tunelů se jim říkalo tuším "barabové"....A museli se sakra nadřít,aby se skromně najedli...
28.01.2012 (18:29)
Vynikající!
Mohu se zeptat autora čím a jak je to foceno? Vaše archivní fotky se vyznačují skvělou barevností,kresbou a absencí zrnitosti. Děkuji!
29.01.2012 (15:57)
Děkuji... pokaždé to taky není tak docela pravda,navíc vybírám po technické stránce ty nejzdařilejší záběry.Pokud je foceno na svitkový film 6x6,tam je většinou dobrá kvalita zaručena.To byl i tento případ...přístroj Flexaret,materiál AGFA.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko