..: Fotogalerie - detaily fotografie 118.770-7 :..
 

118.770-7


118.770-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Raschau
 - Datum: 28.8.2011
 - Autor: Alex 74 
 - Pozn.: "Boubelka z Babelsbergu" v
čele zvláštního vlaku
DGS91174
Schwarzenberg-Annaberg Bucholz
 - Zobrazeno: 5546x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Machy  mail  
Počet komentářů uživatele54 »fotek 0
15.11.2011 (8:41)  
Nádherná foto, za tuhle loko dávám 5. Tyhle mašiny ve 4-nápravové verzi jsou super stroje i ve velikosti N. Tvoří mi tak 1/3 vozového parku v různých barevných provedeních a jsou to velice spolehlivé stroje, robustní a odolné, projedou i nerovnosti třeba když si zajezdim jen tak na okruhu stole :-) a i přes svoje stáří - někdy i více jak 25 let jezdí bez problému.
15.11.2011 (7:38)  
VencaM: v Pirně stává 142.001 (242.001, E 42.001) patřící společnosti MTEG (Muldental-Eisenbahnverkehrsgesellschaft). Jezdím tamtudy několikrát za rok a vidím ji tam skoro pokaždé. Foto z Bad Schandau zde:
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:142_001-7.jpg&filetimestamp=20070907202234
14.11.2011 (22:08)  
Já taky znám osobně tyto lokomotivy spíš z modelu. Nejlepší na nich je, že jsou velmi jednoduché na údržbu, a také je možné použít jejich pojezdy na přestavbu na jiné lokomotivy. Lokomotivní řady V100, V180 a další z produkce NDR ještě donedávna tvořily základ vozového parku našeho klubu. Dnes dosluhují na výkonech při provozu s menšími dětmi. Těm tolik nevadí, že nejsou české a hlavně v případě nehody nevznikají velké škody. Nevím, jak to je/bylo v reálu, ale tyhle modely patří z provozního hlediska mezi ty nejlepší. A to i dnes.
Jen tak mimochodem. Dnes kolem poledne jsem z S-Bahnu v Pirně zahlédl lokomotivu řady DR 242 v původním nátěru. Bohužel S-Bahn nemá stahovací okénka a my zastavili dál, takže jsem zahlédl jen kus boku a spodek čela.
V.
14.11.2011 (22:07)  
Za komunistů jsem jí kupoval v tt za 180 kčs.Parádní stroj a byl jsem rád,že jsem jí vůbec měl.Ve Varech toho bylo málo.To asi,ale všude.
14.11.2011 (21:32)  
Moje srdcovka... Měl jsme tuhle čtyřnápravovou v H0 od PIKO, bohužel mi jí táta dal moc brzo a dnes jsou z ní kousky...
14.11.2011 (20:27)  
Trainmaniak: Asi jo, počet náprav si nepamatuju:) Ale řekl bych, že byla červeno-bílá, ne červeno-žlutá. Možná je ještě někde v krabici u rodičů na půdě, musím se tam někdy podívat... Taky si pamatuju jak jsme se na ně dívali za výlohou v hračkářství, stály tenkrát - aspoň myslím - několik stokorun, což byla tenkrát značná část výplaty...:)
14.11.2011 (20:16)  
Martin Klecán: Dovolím si upřesnit - tuto jsi neměl, bo se nevyráběla. :-) Měl jsi spíše tuto: http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/-bttb/1978/015.jpg
Šestinápravovou začal dělat až Tillig v druhé polovině 90. let. Ale jinak souhlas, i mně tyto fotky připomínají dětství, kdy jsem hltal katalogy Piko a BTTB. :-)
14.11.2011 (19:52)  
Jsem rád, že se líbí. Sám mám slabost pro tyto stroje, tak určitě ještě něco přibude.
14.11.2011 (17:55)  
Pěknej pohled, hlavně jsem si ale už při náhledu okamžitě vzpomněl na vláčky velikosti TT z mých klukovských let - přesně tuhle jsem měl - a pamatuji si že byla ze všech nejrychlejší...:)
14.11.2011 (16:21)  
Stoupa: jak uz dovysvetlil Rabi, mel jsem na mysli socialisticke casy. Jasne ze dnes jsou vyrobni programy zcela jine a co zakaznik zaplati, to se vyrobi. A tenkrate, pravdepodobne kvuli unifikaci pojezdu, se delaly jen 4 napravove.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko