..: Fotogalerie - detaily fotografie 103.216-8 :..
 

103.216-8


103.216-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Nürnberg Hbf.
 - Datum: 21.5.1995
 - Autor: Jiří Vaněk  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5784x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
21.02.2011 (10:20)  
Krajový název domorodci používaný je spíše "Schienenkönigin"

Neopomenutelné je nasazování BR 103 po "Wende" na tratích bývalé DR. A ty třínápravové podvozky vůkol Salfeldu a Probstelly děsně skřípaly, a ječely ... Holt krása to byla, ale ne nadarmo se třánápravové podvozky už na nových strojích tak často nevidí.

Doplněk: 103 a 403 jsem měl na plakátě na zdi "mládeneckého" pokoje. A vedle BAC 111 "G - BEA" (ne "Overseas")
19.02.2011 (10:46)  
Drahos Svestka:To máte pravdu.To už nikdy zažít nepůjde.
19.02.2011 (1:30)  
Je to legenda elektrické trakce,jedna z nejslavnějších...a je dobře,že je tady její fotka.Design 60.let se nedá přehlédnout a při troše fantazie je tam vidět i podobnost s naší slavnou S 699.Chtěl bych tu dobu znovu zažít..jak u nás tak u nich,protože jednoduše a prostě už nic lepšího zažít nejde..a nikdy nepůjde.
19.02.2011 (13:14)  


Nezbývá než souhlasit. Díky za výstižný komentář.
registrovaný uživatel J0K3R 
Počet komentářů uživatele4 »fotek 0
18.02.2011 (20:05)  
Jedna z nejkrásnějších mašin co znám. Krásná fotka se supr strojem
18.02.2011 (19:32)  
Ikdyž němci byli vždy napřed a to i v dobách minulých, mě se jejich styl prostě nelíbí, raději bych dal přednost té naší S699 nebo spíš gorilám, krysám...ale každého názor... jinak je to hezká historická dokumentačka, jen by mě zajimalo, jak dlouhý ten vlak byl na tuhle loko?
18.02.2011 (16:13)  
Stařenka a přece kráska. Kam se na ni hrabe naše mladice 380. 5*
18.02.2011 (14:18)  
Tak já měl tu čest sledovat tuto krásku na kolejích každý den na IR vlacích okolo Hannoveru a jedním slovem paráda. Jak z ní sálala při rozjezdu její síla a pak když kolem prohučela 200km/h...Na to se nezapomíná. Bohužel jsem se neosmělil a nezaptal zda by mě fíra vzal na stanoviště tak jsem si jízdu s ní vychutnal alespoň ve voze za ní. Nejhezčí elektrika na světě.
Ps: Skutečně je odporová a tuším, že nějaké kousky měly až 10000 kW, i když možná jen jako hodinový výkon ale i tak...
18.02.2011 (18:21)  


IR vlaky okolo Hannoveru byly jejich labutí píseň. Pak byly ve větším počtu nasazeny ještě v létě 2003 na posilové vlaky na Love Parade do Berlína. V roce 1995 jim ale ještě patřily německé koleje v plném rozsahu:)
18.02.2011 (11:21)  
Neskutecna krasa! A z cca 150 ks jich zbylo 20 :'( Kdyby si je nesesrotovali, nemuseli ted za draho kupovat traxxy a jine vergly, pac jim chybi rychlikovky.
18.02.2011 (8:09)  
Tento stroj jsem vždy považoval za "vlajkovou loď DB" a jejich určitý symbol. Zamiloval jsem si ji podobně jako IR díky fotkám v prospektu propagujícím začátkem 70. let nově zaváděný produkt "InterCity", který mi jako klukovi kdosi přivezl z "imperialistické ciziny". Při výstavě ke 150 letům pražsko-drážďanské dráhy v Děčíně v roce 2001 pro mne byla jedním z hlavních magnetů výstavy - byla to prozatím asi jediná možnost ji vidět na území ČR.
G-BOAC: za dalšího "Concorda DB" je možno považovat i předchůdce ICE - el. jednotku řady 403, známou později ze svých "letů ve výšce 0" mezi letištěm Frankfurt a Stuttgartem.
18.02.2011 (7:27)  
Děkuji všem za komentáře i hodnocení.
Vůz v pozadí je opravdu "archaický" a byl součástí historické soupravy. Vyskytl se na fotce pouze náhodou:) Ten den probíhala jízda s 01.150.
IR: Správný postřeh;) Zdá se, že toto zdánlivě nelogické seskupení písmen není úplně neznámé. Čas nelze zadržet a nenávratně pryč je i "Concorde spolkových železnic", i ten opravdový, neméně elegantní:(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko