..: Fotogalerie - detaily fotografie DH 417 :..
 

DH 417


DH 417Informace o fotografii:
 - Místo focení: Touabaa - Matmata
 - Datum: 6.1.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: U vodní nádrže Idrisse I.
 - Zobrazeno: 7320x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.12.2014 (19:08)  
Keprt: Je to tak. Já jsem si to přeložil jako nápravy a ne podvozek (a při tom jsem se tomu divil). Jinak otázka novostavba/rekonstrukce je asi otázka administrativy. Třeba zmíněná 334 RENFE je někde zmiňována jako rekonstrukce, přitom ze stávajících komponentů jsou na ni použity pouze brzdová soustava od 333 a elektrické topení od 319.
02.12.2014 (14:23)  
Rubmgaakutkt: na třetí stránce tohoto letáku se píše o "renew" rámů podvozků - moje chyba, napsal jsem jen rámů, což implikuje hlavní rám. Teď už je ta debata asi jen "o tom", kde si řekneme, že končí rekonstrukce a začíná novostavba. Starýho je tam toho dost, novej je hlavní rám a skříň.. Asi je to slovíčkaření - novostavba s velkým podílem starších součástek? Zásadní rekonstrukce? Asi je to jedno, hlavně ať jim jezděj.
02.12.2014 (13:53)  
Keprt: poznamenej si: rám a pojezd z albánských čmeláků (výhodný nákup za potraviny), motorizace 2x K12 V230 DR (výzisk z NZ ČSLA, po požáru ČKD nepotřebných), kapota vlastní výroba, je to tak trochu zbastlený, ale chodí to prej dobře :-)
02.12.2014 (13:51)  
Keprt: Našel jsem tohle: http://www.tzv-gredelj.hr/eng/component/attachments/download/398.html
A píše se tam o novém hlavním rámu, rámy podvozků asi tím pádem budou původní (tím pádem bych to považoval za reko). Můžu vědět zdroj, ve kterém se píše o rovnání rámu do předepsaných hodnot? Díky
02.12.2014 (13:08)  
Rubmgaakutkt: to by mě taky zajímalo :-)

Prošel jsem dostupné netové zdroje a jednoznačnou odpověď jsem nenašel. Gredelj jako výrobce píše chvíli o reko a chvíli o novostavbě, NREC jako dodavatel o této akci mlčí. Určitě tam jsou starší opravené diesly, pravděpodobně byly použity některé původem jugoslávské mašiny. Že by nějaké původní ONCF stroje putovaly na reko do Chorvatska, jsem nenašel. Moje domněnka je, že se jedná o novostavby, ve kterých byly použity, kromě zmíněných starších motorů, i nějaké další díly starších loko (Grdelj zmiňuje (volně) - "rámy byly srovnány do předepsaných hodnot"). Pokud někdo ví, jak to opravdu bylo, sem s tím :-)
02.12.2014 (10:13)  
Nevíte někdo znalejší, jestli jsou tyto mašiny novostavby, i když s použitím starších komponentů (jako třeba španělské 334), nebo se jedná o rekonstrukce stávajících strojů?
02.12.2014 (8:49)  
Astartothe, mělo by to mít 2460 kW (6x400 kW trakce), zpřevodováno do 140 km/h, hmotnost 122 tun. S tím se asi už dá jezdit...
02.12.2014 (0:07)  
Obklopující stín okolo soupravy pěkně zvýrazňuje vlak, hezká fotka, :-).
01.12.2014 (22:00)  
Lokomotiva zjevně nedostatkem výkonu netrpí.
Velmi krásné a v náhledu jsem stále nemohl poznat co to je.
01.12.2014 (20:37)  
Fakt luxusní snímek! Kolik tam jezdí denně osobních vlaků?
01.12.2014 (21:57)  


Tuším, že tímto úsekem projíždí 6 párů osobních vlaků denně, z nichž část jede v noci.
Náklady aktuálně téměř žádné díky politické situaci v sousedním Alžírsku.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko