..: Fotogalerie - detaily fotografie 854.034-6 + 854.001-5 :..
 

854.034-6 + 854.001-5


854.034-6 + 854.001-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Kojovice - Byšice
 - Datum: 22.5.2011
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3578x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.06.2011 (8:56)  
Chary, Matouš Vinš: V Blatné to tak není kvůli automatu na jízdenky, ani kvůli hnací nápravě, ale kvůli zbrojení nafty. Dříve záchod do Březnice, nyní po předělání výdeje nafty na opačnou stranu před několika lety naopak, tedy do Strakonic. Jiný důvod to nená.
15.06.2011 (14:28)  
A jak to je s tím automatem? Jaké výhody skýtá mít ho tam či onde?
15.06.2011 (13:57)  
Chary: adheze mne sice nenapadla, ale když nad tím tak přemejšlim, zrovna na 203/191 je to úplně jedno - srovnatelné stoupáky jsou v obou směrech.
14.06.2011 (20:55)  
Ta záhada má jednoduché vysvětlení, je to umístění výdejního stojanu na naftu v depu...
14.06.2011 (12:30)  
Teda Matouši Vinši, to bych si taky rád nechal dovysvětlit, proč kvůli automatu na jízdenky. Já měl vždy za to, jak píše Martin Keppert, že je to kvůli adhezi. Což je i vysvětlení pro Vlada - že se prostě s ohledem na největší stoupání na trati vůz otočí tak, aby hnaná náprava (podvozek) byl ten "spodní".
14.06.2011 (12:23)  
Důvodem je "umístění automatu na jízdenky"??? Prosím vysvětlit. Já si vždycky myslel, že je to kvůli poloze hnané nápravy.
14.06.2011 (11:00)  
Vláďo - zvenku to téměř nepoznáš, uvnitř je to ale znát hodně - záchod (a místo pro kolo/kočárek) je jen na jedné straně, navíc je to znát i v postavení sedaček (2:3).
U nás na 203 taky jezdí všechny záchodem ku Strakonicím, důvodem je umístění automatu na jízdenky. A když už se nějaká neplánovaně otočí, snaží se jí depo dostat na triangl a otočit "správně".
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
14.06.2011 (9:01)  
Chary, prosím tě, jak se natáčí 810 na trati 173? Já si až do teď myslel, že 810 je z obou stran (čel) stejná.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=extend&sprava=&trat=173_1&st1=&st2=&parent=main_motvoz_810&title=&id_autor=all&sort=title&smer=asc
14.06.2011 (6:53)  
Na tý trati je suprovejch fleků jak pro vlaky z Prahy tak do Prahy celá hromada. A jelikož nejsem dost ultra na to, aby mi vadilo malý stanoviště, tak mám dost fotek tak i tak, a mezi nima pár, který neodpovídaj tomu pravidlu "velkým ku Praze".

Proč jsou natočený takle, to se tu už tuším řešilo, důvod je to zcela logický a podle všeho to bude uplně stejný důvod pro natáčení 810 na trati 173 ;-) a hádám že i všude jinde tam, kde k tomu mají důvod a zároveň možnosti.
14.06.2011 (0:19)  
Já jen vím, že v práci prakticky nefotím, přestože mám moře času najít si suprový flek. Ale protože mi svítí slunce rozumně jen na vlaky jedoucí z Prahy a protože nemám rád focení Hyder ze strany od přechodovýho čela, tak mám jen pár dokumentačních.
Rozhodně zde platí to pravidlo s otočením motoru a vím, že se dodržuje. Tím pádem, pokud je nějaký motor opačně, tak je to asi nějaká mimořádnost. Je to to samý, jako že 810 na trati 173 jezdí záchodem od Prahy (před lety tomu tak bylo). V.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko