..: Fotogalerie - detaily fotografie 853.032-1 + 853.027-1 :..
 

853.032-1 + 853.027-1


853.032-1 + 853.027-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Tanvald
 - GPS: 50°44'32.125"N, 15°18'37.065"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 25.2.1990
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 5791x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
05.01.2016 (11:28)  
Pamatuju, když podobně dlouhými vlaky jsme jezdili z Martinic do Prahy, cestou se to různě napojovalo, rozpojovalo. Po trati, kde dnes jezdí sotva dva vagony jezdily šestivozové soupravy. Mezi tím dlouhé náklady..to bylo krasné.
04.01.2016 (19:54)  
Lapil: nas potomky zeleznicnich zamestnancu tyhle jevy nemohli rozhodit
04.01.2016 (13:42)  
JK ml.
A půlkorunu vám někdy dali? Tři muži ve člunu,
viz str. 22 odkazu (líp to neumím; snad to redakce přežije):

http://files.nepovinna-cetba.webnode.cz/200000071-658ac6684c/T%C5%99i%20mu%C5%BEi%20ve%20%C4%8Dlunu.pdf

// odkaz jsem opravil na přímý link k souboru
// Chary
04.01.2016 (13:15)  
Takovéto řazení jsem na 070 nikdy neviděl, vždy jen s vloženým motorem.
registrovaný uživatel drak 
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
04.01.2016 (12:36)  
Dnes už se takové vlaky, co se týče počtu vozů, nevidí.
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CSD&cislo=946&nazev=&rok=1990
04.01.2016 (12:20)  
Aleš: Díky za upřesnění. Tou dobou už jsem tam nejezdíval.
Ještě si pamatuju, že na takové rovince u Mnichova Hradiště se ten vlak pěkně rozparádil, skoro bych to hádal i na 100 km/h :-)
04.01.2016 (11:38)  
Díky Lapile....ještě bych dodal, že fíra toho motoru na rychlíku z Liberce pilotoval úsek Liberec - Turnov a pak až Praha Libeň-Praha -Střed, potažmo Masarykovo nádraží :-) Zatímco kolega Turnov - Hradec Králové :-) Jako ten druhý motor pamatuju taky řadu 830 občas...Jinač pokud šlo o opačnou večerní jízdu v pátek z Prahy...pak minimálně jeden, ale spíš několik gvd od jednoho nástupiště jezdíl Sp do Trutnova (Nymburk-Jičín) a Sp do Turnova (souprava pokračovala jako Os do Liberce)....Měli jsme nejapné dotazy na průvodčí typu: "Pánové jedeme na čundr do Rovenska pod Troskama s kým máme jet??" Jinak ten večerní Sp do Turnova-Liberce z Prahy bylo elitní spojení k babí do Rynoltic....Turnovským do Bakova pak večerním Sp Nymburk-Rumburk do Lípy a po 20.15 rychlíkem do Jablonného...a zde po městečku honit rychlíkový autobus Praha-Dubá-Hrádek nN....Pak k tomu dráha postavila konkurenci pro drážní bo pro smrtelníky by to bylo dražší :-) Rychlíkama přes Děčín a z Lípy viz předchozí :-) :-) :-):-)Moje dětství :-)
04.01.2016 (11:18)  
Dale Cooper: První třída na rychlících do Tanvaldu není taková historie. Ještě v roce 2006 (takže 'jen' 10 let ...) byla běžně řazená ;)
Řazení R1441: http://www.zelpage.cz/razeni06.php?vlak=1441
Obrázek: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/749/749293.html
04.01.2016 (10:05)  
Pavel Randák:
Klidně uberu, ale tu dobu neznám, to jsem byl ještě moc malej, to mě naši nepouštěli samotnýho na vejlety. A jezdit z Brandejsa do Turnova vlakem místo autobusem byl objektivně vzato nesmysl už v době, kdy R10 existovala v úseku Stará Boleslav - Předměřice.
A když tak o tom uvažuju, tak úplně začátkem 70. let jsem se chodil koukat k plotu zahrady na mašinky dolů do toho hlubokého úvozu za Bílinou směr Bílina - Kyselka (a dále Most).
03.01.2016 (22:14)  
Hydry na 070 jezdí "odjakživa", což v mém případě znamená začátek 80. let
Klidně ještě 10 let uberte.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko