..: Galerie - Daten des Bildes 843.007-6 + 943.007-5 + 814.235-8 + 814.236-6 + 810.577-7 :..
 

843.007-6 + 943.007-5 + 814.235-8 + 814.236-6 + 810.577-7


843.007-6 + 943.007-5 + 814.235-8 + 814.236-6 + 810.577-7Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Smržovka dolní nádraží - Smržovka-Zvonková
 - Datum: 24.1.2010
 - Autor: Pavel Šturm  Neues Email senden
 - Bem.: Smržovka dolní nádraží -
Smržovka střed, Os 16224
 - Zobrazeno: 4210x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Honnzok  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare571 »fotek 0
12.04.2017 (15:12)  
Vetší přínos než ve zmíněném vidím v komfortu za jizdy... Přeci jen jak 843 tak i 842 dělají jako jediné rachot obdobný Regionovam. Proti tomu je i 2 000 000 km ojety Stadler komfortní stroj. Bohužel v odhlučnění interieru dostavaj tyto stroje mnoho nádavek ode všech.
12.04.2017 (11:48)  
Nízkopodlažnost je správná odpověď z pohledu cestujícího, méně už výrobce a provozovatele, protože pro oba dva znamená drahé komplikace navíc, které tak potažmo snižují šance na obnovu vozového parku (vyšší cena nových vlaků na jedné straně a vyšší servisní náklady plus kratší životnost na straně druhé). Navíc se dá obejít vysokými perony, což je za normálních ekonomických podmínek dlouhodobě výhodnější.
12.04.2017 (11:32)  
Pokud se týče osobních vlaků vedených řadou 843 x 840, tak hlavní výhodu vidím v nízkopodlažnosti. Jako každodenní uživatel veřejné dopravy vidím ten rozdíl, když se někdo vleče do tří schodů, nebo když udělá krok vodorovně. Hlavně pokud se jedná obecně o starší lidi, velmi konkrétně o pavouky, matky s dětmi a/nebo kočárky a podobně.

Když jsem kdysi jezdil i ML z Libně do Holešovic, a nějak to bylo v tu dobu, co tam na střídačku nebo místo 810 jezdily 814 (to jsem jezdil do Spolany, to byly roky tak 2006-2008?), tak jsem dokonce slyšel bavit se dvě ženský u kočáru, jak je to super, že ten novej žlutej vlak má ten nízkej vagón.
Registrierter Benutzer milos  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare578 »fotek 0
12.04.2017 (11:00)  
Nástup!
Seřadit od největšího k nejmenšímu!
Pochodem v chod směr Smržovka!
12.04.2017 (10:41)  
S rozdílem měrného výkonu souhlasím, ale nezapomeň započítat ztráty v hydrodynamických měničích (cca 6 %) plus okolnost, že planetové automaty jsou v tomto případě třístupňové, čili se poměrně obtížně trefují do optimálních otáček motorů, které tak velkou část jízdy pracují mimo optimální pásmo se sníženým výkonem a/nebo točivým momentem (případně s dlohodobým prokluzem měniče, kdy se část výkonu maří) a při akceleraci jsou často nuceny se přiblížit jmenovitým otáčkám, kdy žerou trávu kolem cesty. Tento problém se dieselelektrického přenosu netýká.
12.04.2017 (9:29)  
Nickon: podle dostupných a dohledatelných údajů:
843 má výkon 2x 300 kW a hmotnost 56 t. Měrný výkon je tedy 10,7 kW/t.
840 má výkon cca 2x 257 kW a hmotnost 43 t, měrný výkon je tedy 11,9 kW/t.
Podle mého názoru nutnost urychlovat při častých zastávkách o 13 t více, byť vyšším výkonem, se může na této relativně náročné trati poměrně významně projevit na spotřebě. Rychlost 120 resp. 100 km/h se na této trati jen ztuha využije.
Registrierter Benutzer jorji 
Anzahl der geschriebenen Kommentare45 »fotek 0
12.04.2017 (7:52)  
Jinak za fotku 5*
Registrierter Benutzer jorji 
Anzahl der geschriebenen Kommentare45 »fotek 0
12.04.2017 (7:52)  
Hele, vidím správně ten žlutý hnus který jezdí všude?
11.04.2017 (23:56)  
A co by jste asi tak vy chytráci, potom chtěli fotit ???
11.04.2017 (23:49)  
Mnohem lépe? Motorový vůz 843 se začal vyrábět roku 1995. Tedy o 1, slovy jeden rok dříve než zázračný Stadler RS1, který tam jezdí dnes. V čem se tedy skrývá to velké zlepšení při přechodu z rakví na regiošuplíky? V nižším výkonu? V náhradě spolehlivého dieselelektrického přenosu nehospodárným a servisně rizikovým hydromechanickým? V menší maximální rychlosti?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko