Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
843.014-2 + 943.010-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Smržovka dolní nádraží - Smržovka-Zvonková - Datum: 29.3.2011 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 3688x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
28.05.2011 (10:45)
kaktus: Kdyby střecha byla zakrytá, shořel by motorák při prvním větším sjezdu ze svahu. Brzdové odporníky je totiž třeba chladit a v tomto případě se jedná o chlazení přirozené, tedy bez přídavných ventilátorů.
kaktusi, nevim co je to naprd, ale kdyby se tu někdo obtěžoval zapojit mozkové závity, prokázat, že patří k homo sapiens a použít zdejší galerii k dohledání dalších fotek této řady, asi by našel třeba toto. Jenomže vykazovat nějakou samostatnou činnost by asi bylo nad síly vybraných jedinců, že?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843123.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843222.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843192.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843320.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843123.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843222.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843192.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/843/843320.html
Ta střecha není odkrytá, je stejná jako u 842 pouze jsou na ní brzdové odporníky a ze strany a zepředu jsou jakési pohledové zábrany.
Regiotram Nisa se řítí závratných 20 km/h..
OT ty paneláky vzadu se "skvěle" hodí do podhorské krajiny :-(
OT ty paneláky vzadu se "skvěle" hodí do podhorské krajiny :-(
27.05.2011 (20:40)
Mám pocit, že jsem tenhle motorák se zakrytou střechou ani neviděl...
27.05.2011 (20:19)
LokoL: ze by poradny sotous nosil krome krovinaku a motoracky jeste pixlu acetonperoxidu? Nechal bych to radeji byt, aj tak to tam uz drsne vybral :-)
27.05.2011 (19:27)
Jiří Horáček: Podle mejch informací první RS1 přijde pod Liberec po Ostravských Czech Railway days. Zatím ale budou převáženě jezdit na trati na Frýdlant, protože údajně Stadler odmítl dát záruku na podvozky kvůli stavu trati Liberec-Tanvald.
27.05.2011 (19:18)
Fotka nádherná, to už ostatně napsali jiní. Neví někdo náhodou, kdy tady tyhle mašiny nahradí ty mové Regioshutle...?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko